UFC Fight Night Australia: MIOCIC vs HUNTO - May 10, 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Huntin leuka kesti hyvin ne osumat mitä pystyssä annettiin, mutta sen perusteella miten altavastaajalta ja väsyneeltä Hunt näytti pystyssäkin, niin noutaja olisi IMO luultavasti tullut sielläkin 5 erän aikana. Stipe otti kuitenkin turvallisemman tien ja siinä ei mielestäni ollut mitään väärää. Jokatapauksessa Stipe hakkasi Huntin täysin paskaksi, voitti tyrmäyksellä ja se ennakkoon kaikkein todennäköisimpänä vaihtoehtona pidetty lopetustapa toteutui.

Kirjoitin ennen matsia kun sinä kirjoitit että Hunton leuka on esittänyt samanlaista heikkenemistä kuin Hendon vastaava, eli oli mun mielestä selkeä vihjaus siihen suuntaan että olis hyvin mahdollisesti se KO tulossa eikä pelkästään toi TKO.

Siitä oon kyllä samaa mieltä että että eihän se leuka nyt enää samalla tasolla oo kuin k-1 aikana mutta kyllä sitä mun mielestä liioitellaan vähän liikaa. Sanoisin myös että tohon stipen tyrmäysvoiton kertoimiin vaikuttaa 5 eräinen matsi ja hunton ei aina niin hemmetin hyvä kunto, toi tko kuitenkin lasketaan myös tohon tyrmäykseen joka helpottuu mitä pitemmälle matsi menee. Sanoisin myös että stipellä on mahikset lukottaa hunto (vaikka werdumi siihen ei pystynytkään)

Kirjoitin ennen matsia kun sinä kirjoitit että Hunton leuka on esittänyt samanlaista heikkenemistä kuin Hendon vastaava, eli oli mun mielestä selkeä vihjaus siihen suuntaan että olis hyvin mahdollisesti se KO tulossa eikä pelkästään toi TKO.

Kirjoitin, että samanlaista heikkenemistä, kuin Hendolla "muutamia vuosia sitten" ja käytin noita sanoja nimenomaan selventämään, etten viitannut nykyhetkeen missä Hendo tipahtelee jo ihan pienistäkin kopsautuksista. Olen vain sitä mieltä, että sama tie on Huntilla edessä pian ja mielestäni se on ihan normaalia ja odotettavaa noilla kilometreillä. Ja ei, en tarkoittanut enkä mielestäni antanut millään tavalla ymmärtää, että puhuin vain 1 punch KO:sta. Sanoin, että en yllättyisi yhtään jos Stipe lyö Huntin pihalle ja tarkoitan sillä tyrmäysvoittoa ylipäätään.

En tosin olisi yllättynyt siitä 1 punch KO:stakaan pystyssä, nyt kun otit sen puheeksi. Ja varsinkin nyt kun näki tuon ottelun, niin on aika helppo todeta, että jos matsi olisi oteltu kokonaan pystyssä, niin aika iso mahdollisuus olisi ollut, että Stipe olisi ottanut tyrmäysvoiton lopulta myös pystyssä. Olin oikeastaan yllättynyt siitä, että tasoero näytti pystyssä niin selvältä alusta asti, Hunt vaikutti olevan jotenkin tosi vaisussa kunnossa.

Stipe on saanut mielestäni aika ansaitsematonta kritiikkiä suorituksestaan ainakin Sherdogilla. En tiedä johtuuko se sitten Hunt-fanien pettymyksestä vai mistä, mutta olihan tuo nyt melkoisen kiitettävä suoritus Stipeltä katsoo matsia mistä vinkkelistä tahansa. Hunt ei ehkä ollut parhaassa kunnossaan, mutta matsi oli silti yksipuolisimpia turpasaunoja koko UFC:n historiassa. Kaksi viimeisintä matsia Stipeltä olleet todella kovia näyttöjä.

Huntin leuka kesti hyvin ne osumat mitä pystyssä annettiin, mutta sen perusteella miten altavastaajalta ja väsyneeltä Hunt näytti pystyssäkin, niin noutaja olisi IMO luultavasti tullut sielläkin 5 erän aikana. Stipe otti kuitenkin turvallisemman tien ja siinä ei mielestäni ollut mitään väärää. Jokatapauksessa Stipe hakkasi Huntin täysin paskaksi, voitti tyrmäyksellä ja se ennakkoon kaikkein todennäköisimpänä vaihtoehtona pidetty lopetustapa toteutui.

Niin eli juuri kuten sanoin, Stipe ei pysty lyömään Hunttia pihalle. Huntilla tullu kilsat täyteen mut ei sitä silti tyrmää kun kovimmat tyrmääjät ja sillonkin vaaditaan nappiosuma, juuri kuten sanoin. Typerä edes väittää nyt jälkikäteen että 1 punch Ko ei olis yllättänyt, kai se nyt tollasen raadon ois onnistunu pudottamaan jo tässä matsissa. Ihme selittelyä taas

Niin eli juuri kuten sanoin, Stipe ei pysty lyömään Hunttia pihalle. Huntilla tullu kilsat täyteen mut ei sitä silti tyrmää kun kovimmat tyrmääjät ja sillonkin vaaditaan nappiosuma, juuri kuten sanoin. Typerä edes väittää nyt jälkikäteen että 1 punch Ko ei olis yllättänyt, kai se nyt tollasen raadon ois onnistunu pudottamaan jo tässä matsissa. Ihme selittelyä taas

Stipe voitti tyrmäyksellä. Löi Huntin nyrkeillään sellaiseen kuntoon, ettei Hunt pystynyt sääntöjen mukaisesti puolustamaan itseään. Sanoin ennen ottelua, että minua ei yllättäisi yhtään jos Stipe löisi Huntin pihalle ja tarkoitin sillä tyrmäysvoittoa ja varmaan jokainen normaalijärkinen ymmärtää, että tyrmäysvoitto tarkoittaa tko/KO:ta, tulee se sitten matossa tai pystyssä. Käytin esim.perusteluna Unibetin matalaa kerrointa Stipen tyrmäysvoitolle ja se kerroin piti sisällään myös matossa tapahtuvan tyrmäysvoiton. Lisäksi missään vaiheessa kukaan meistä keskusteluun osallistuneista ei maininnut sanallakaan, että "pihalle lyöminen" tarkoittaisi vain jotain 1 punch KO:ta pystyssä tai tyrmäämistä ylipäänsä pelkästään pystyssä. Ihan turhaan keksit tekosyitä, Stipe löi Huntin pihalle ja sillä siisti.

En jatka tästä nyt enempää, koska sätkyttelet taas niin säälittävällä tasolla ja kaikki tarpeellinen on sanottu jo monta kertaa.

Hyvä kortti. Pääottelu nyt oli hieman tylsä, mutta taktisesti hiton kypsä ja ansaittu voitto. Eiköhän reemi haasta Miocicin vauhdikkaampaan otteluun eikä tyydy häviävämään, jos ei niin Cain ainakin. 10-8 eriä siinä oli selvästi, mutta 10-7 vaatii nykylinjassa jo pisteiden vähennyksiä.

Hellyeah sen jo sanoikin aiemmin, mutta mun mielestä tuomarin olisi pitänyt rohkeasti keskeyttää ottelu jo kolmannessa erässä. Huntilla ei ollut mitään annettavaa, ja mun mielestä järkevän puolustuksen kriteeriksi ei riitä, että 10 päähän kohdistuneen iskun välein vaihdetaan vähän asentoa. Hunto on älytön soturi, ja kuten esim. JDS ja BJ liian kova jätkä terveytensä näkökulmasta.

Repesin täysin sen mimmin lukotuksesta, kevyt Katjavoitto.

Yhdyn myös siihen kuoroon, että Stipe ei otellut mitenkään tylsästi. Ehkä se ei halunnut haastaa Huntoa pystyssä, mutta ei pakitellut ja antoi matossa nyrkkiä minkä jaksoi. Tosi kovaa kehittyy, ja ehkä Cainin seuraava haastaja.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Stipe voitti tyrmäyksellä. Löi Huntin nyrkeillään sellaiseen kuntoon, ettei Hunt pystynyt sääntöjen mukaisesti puolustamaan itseään. Sanoin ennen ottelua, että minua ei yllättäisi yhtään jos Stipe löisi Huntin pihalle ja tarkoitin sillä tyrmäysvoittoa ja varmaan jokainen normaalijärkinen ymmärtää, että tyrmäysvoitto tarkoittaa tko/KO:ta, tulee se sitten matossa tai pystyssä. Käytin esim.perusteluna Unibetin matalaa kerrointa Stipen tyrmäysvoitolle ja se kerroin piti sisällään myös matossa tapahtuvan tyrmäysvoiton. Lisäksi missään vaiheessa kukaan meistä keskusteluun osallistuneista ei maininnut sanallakaan, että "pihalle lyöminen" tarkoittaisi vain jotain 1 punch KO:ta pystyssä tai tyrmäämistä ylipäänsä pelkästään pystyssä. Ihan turhaan keksit tekosyitä, Stipe löi Huntin pihalle ja sillä siisti.

En jatka tästä nyt enempää, koska sätkyttelet taas niin säälittävällä tasolla ja kaikki tarpeellinen on sanottu jo monta kertaa.

En nyt sanoisi että löi pihalle. Hunton leuka kesti vähän liiankin komeasti, kaasutankki ei. Pihalle lyöminen vaatii sen tyrmäyksen, ei teknistä sellaista.

Oliko eka voitto? :D Nyt ku itellä osuu vielä Conor oikein, napsahtaa 1000e lompakkoo ;)

Juu, no... sanotaako näin, että olen ajattelut vedonlyönnin harrastuksena enkä työnä... ja harrastuksethan maksaa. :D

Eli nettoamisesta ei ole kyse.
On tän lisäksi pari napsunut kohdalleen... ajat sitten. :D

Pelasitko 1€ panoksella:D

Nössöt pelaa 1 eurolla... minä 4 eurolla :david:

mukana oli myös trixie noista, eli yhteensä 8e meni.

Ei viittinyt hirveesti rahaa laittaa, kun ei ollut kovin hyvää mutua näistä, heitin vaan pienen panoksen betsin ja monta matsia, jos jotain tulee... :)

Nössöt pelaa 1 eurolla... minä 4 eurolla :david:

mukana oli myös trixie noista, eli yhteensä 8e meni.

Ei viittinyt hirveesti rahaa laittaa, kun ei ollut kovin hyvää mutua näistä, heitin vaan pienen panoksen betsin ja monta matsia, jos jotain tulee... :)

Itekki tykkään lyödä pikku betsejä jännityksen lisäämiseksi.

Itse en enää juuri lyö vetoa, ainoastaan pieniä vetoja silloin tällöin. Pikkuvedot lisää jännitystä, isommat vedot vaan lisää vitutusta... :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom