Huntin leuka kesti hyvin ne osumat mitä pystyssä annettiin, mutta sen perusteella miten altavastaajalta ja väsyneeltä Hunt näytti pystyssäkin, niin noutaja olisi IMO luultavasti tullut sielläkin 5 erän aikana. Stipe otti kuitenkin turvallisemman tien ja siinä ei mielestäni ollut mitään väärää. Jokatapauksessa Stipe hakkasi Huntin täysin paskaksi, voitti tyrmäyksellä ja se ennakkoon kaikkein todennäköisimpänä vaihtoehtona pidetty lopetustapa toteutui.
Kirjoitin ennen matsia kun sinä kirjoitit että Hunton leuka on esittänyt samanlaista heikkenemistä kuin Hendon vastaava, eli oli mun mielestä selkeä vihjaus siihen suuntaan että olis hyvin mahdollisesti se KO tulossa eikä pelkästään toi TKO.
Siitä oon kyllä samaa mieltä että että eihän se leuka nyt enää samalla tasolla oo kuin k-1 aikana mutta kyllä sitä mun mielestä liioitellaan vähän liikaa. Sanoisin myös että tohon stipen tyrmäysvoiton kertoimiin vaikuttaa 5 eräinen matsi ja hunton ei aina niin hemmetin hyvä kunto, toi tko kuitenkin lasketaan myös tohon tyrmäykseen joka helpottuu mitä pitemmälle matsi menee. Sanoisin myös että stipellä on mahikset lukottaa hunto (vaikka werdumi siihen ei pystynytkään)