UFC Fight Night 84: Silva vs. Bisping (27.02.2016, London) [+ AMIRKHANI,PACKALEN]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rusher
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kuka siellä selostaa suomeksi? Aikaisemmin kun on kuunnellut jotain vaparia tai nyrkkeilyä selostus on kuulostanut tylsältä sulkapalloselostukselta. Joku salin omistaja mustalla vyöllä jolla on nolla karismaa jännittää mikrofonin edessä. Ei mua ainakaan kiinnosta suomenkielinen selostus. Sorry for being a negative cunt.
Ohjelmatiedoissa lukee Petteri Maunu.
http://viaplay.fi/urheilu/mma/ufc/ufc-fight-night-silva-vs-bisping/v59762

Oisko siellä kuitenkin joku kaveri lisäksi?

Tykkään Maunusta kyllä, on hyvä ahkera promoottori ja saanut todella paljon aikaan lajin eteen. Silti se selostus...vituttaa vähän jopa olla tätä mieltä mut en vaan voi pakottaa itteeni tykkäämään Maunusta selostajana. Mielummin selostajina pakkisduo MMAutist ja Japi.

Vlog Seriesin kommenteista:

Daniel DC CONOR IS GOD Cormier1 päivä sitten
So i talked to Dana, he say, "So you ready for back?" I say yeah, I'm exciting for back, for back for fight my fans because i talked my wife, my home, my kids, they say, "Dad, please, no back." And i say, "I need to back because this part my life, fight part my life." And, my wife, my kids, they, "OK, dad, you happy, go back." - Anderson Silva GOAT of MMA.

Maxillakin aikanaan kokeiltiin suomiselostusta ja sen laatu oli aihan hirveää. Siis ihan superkamalaa.

En todellakaan valita suomenkielisestä selostuksesta, mutta sen tason on oltava kunnossa. Ja nykypäivänä ohjelmaan on helppo lisätä kaksi kielivalintaa.
Muistan kyllä. Varmaan pystyykin jatkossa valitsemaan ja onhan se parempi tilanne, mutta jos UFCtä halutaan saada myytyä "massoille" Suomi kärki lienee selkeä.

Suomi selotus tulee olemaan aika varmasti todella aneeminen. Joe Roganista tekee hyvän mm se kuinka mukana se on itse noissa matseissa. Voin kuvitella kuinka tossa suomiselostuksessa ei edes ääni korotu ku tapahtuu joku överi tyrmäys

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Suomi selotus tulee olemaan aika varmasti todella aneeminen. Joe Roganista tekee hyvän mm se kuinka mukana se on itse noissa matseissa. Voin kuvitella kuinka tossa suomiselostuksessa ei edes ääni korotu ku tapahtuu joku överi tyrmäys
No siis toi on itsellä se miksi iskee noi originaalit selostukset.
Onhan se ehkä vähän just bleed kamaa pitää siitä että ukot on mukana ja huutaa tyrmäyksessä jne, ja Roganilla usein selvä puolueellisuus, mutta silti se vain toimii.

Toi ei tosin välttis oikein riipu siitä kielestä pelkästään, vaan kulttuurieroista myös.

Ne varmaan laskee ihan rahassakin tuon onko kannattavaa.

Silti toisen striimin pistäminen pystyyn alkuperäisillä selostuksilla ei pitäisi niin kauheasti lisää laskua tuoda, mutta en ole asiantuntija kyseisellä alalla niin en osaa varmaksi sanoa.

Itse pidän ammattimaisesta selostuksesta, ja saan siitä eniten irti, kun selitetään jotain teknisiä juttuja. Niinpä toivonnkin et Dom Cruz tekis lisää selostushommia. Witzsard!

Silti toisen striimin pistäminen pystyyn alkuperäisillä selostuksilla ei pitäisi niin kauheasti lisää laskua tuoda, mutta en ole asiantuntija kyseisellä alalla niin en osaa varmaksi sanoa.
Eikä tarvitse edes kokonaan erillistä striimiä, voi tarjota useamman audio trackin striimiin.

Itse pidän ammattimaisesta selostuksesta, ja saan siitä eniten irti, kun selitetään jotain teknisiä juttuja. Niinpä toivonnkin et Dom Cruz tekis lisää selostushommia. Witzsard!
Siis joo toki, mutta semmonen sopiva kombo melko hyvä.
Cruz on kyl erinomainen selostaja.

Oon varmasti kuullu, mut en perkele saa päähäni et onko se niin hyvä ku hehkutatte. Muistaako joku jotain matsia, jossa Cruz olis kommentaattorina elementissään?

En muista mikä pääottelu se oli jossa cruz oli kommentoimassa mutta kiva sitä oli kuunnella.

Ei se tunteella selostanut mutta matsista sai paljon enemmän irti kun se osasi kertoa koko ajan mitä joku yrittää tai kannattaisi yrittää tietystä positiosta ym.

Toivon todella että cruz tulee kommentaattoriksi kun oma ura on paketissa.

Oon varmasti kuullu, mut en perkele saa päähäni et onko se niin hyvä ku hehkutatte. Muistaako joku jotain matsia, jossa Cruz olis kommentaattorina elementissään?

En muista mikä pääottelu se oli jossa cruz oli kommentoimassa mutta kiva sitä oli kuunnella.

Ei se tunteella selostanut mutta matsista sai paljon enemmän irti kun se osasi kertoa koko ajan mitä joku yrittää tai kannattaisi yrittää tietystä positiosta ym.

Toivon todella että cruz tulee kommentaattoriksi kun oma ura on paketissa.
Onko se ollut enemmän kuin yhdessä main eventissä vielä?
Tuossa yksi, ei oikeen ehtinyt selostaa ja ensimmäinen puolisko oli Rogan/Goldie:

View: https://streamable.com/moo0

Selostiko se muita matseja tossa kortilla?

Suositut

Back
Ylös Bottom