Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuli tuosta Fistaajasta mieleen tämä kommentti Fight Pass Embedded vlog 3 videosta. :DKannattais Fistaajanki alkaa vetään terttupannareita aamupalaks!
Onko tuo Pfister kenenkään muun mielestä ihan helvetin rasittavan kuuloinen äijä? :D
No kyllä. Just tollanen 24/7 hatseissa oleva surffaripoika "coooool"
Enemmänkin teini-iässä oleva poika, jota vituttaa kaikki.
Vaikuttaa vaan suoraan sanottuna aika yksinkertaiselle kaverille :D Mutta jos lahjakas urheilija on ympäröity hyvillä ja luotettavilla taustajoukoilla se on monesti parempi jos kaveri on itse vähän yksinkertainen eikä osaa liikaa ressata.Northcuttis tulee semi Dexter viboja, niinku tunteet olis teskentelyä. Tai sitte sitä vaan jänittää vaan ku kamera on paikalla. Jotenki tulee kans mieleen Thad Castle
Tuntuu siltä että toi Northcutt perhe on semmonen über family values perfect christmas god bless college diploma -setti, ja mun mielestä noi Sage:n antamat vibat ja puheet on suoraan siitä.Northcuttis tulee semi Dexter viboja, niinku tunteet olis teskentelyä. Tai sitte sitä vaan jänittää vaan ku kamera on paikalla. Jotenki tulee kans mieleen Thad Castle
SE ON MUN!!!! :pOon rakastunut tohon Sagen siskoon Dana sign her!!!
Northcuttis tulee semi Dexter viboja, niinku tunteet olis teskentelyä. Tai sitte sitä vaan jänittää vaan ku kamera on paikalla. Jotenki tulee kans mieleen Thad Castle