UFC Fight Night 59: McGregor vs. Siver (18.01.2015)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rusher
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitähä Cerrone teki et joku sai sen voittamaan? Ei tossa ollu mun mielestä mitää epäselvää. Pahin ryöstö mitä oon vähään aikaa päässy todistamaan.

Niin mitäs siinä Pendred ottelussa tapahtui? itsekin vasta tulin otteluita kattoon Hall matsiin heräsin.. Wikipedian sivun päivitin silloin niin siel luki "Robbery (unanimous) (29-28, 30-27, 30-27) " :lol2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Paljos nuo pointsit meni Cerronelle ku missas? Kai ne alasviennit ratkas, tiukka matsi ei mikään robbery. Unibet tosiaan feidas eikä ilmeisesti näkynyt ku prelimit sieltä postimerkki streameistään, lisäksi kun ei ollut vuoteen käynyt tilillä niin siellä reilupelihengessä on saldosta veloiteltu vitonen kuussa pois... ihan vinkiksi jos jollakin muullakin on loggaamatta mestalle pitemmältä ajalta. Nyt sitten harvinainen win-win tilanne kun Siveri tienaa yllärillä mulqjen nyysimät rahat takas tai saadaan eeppinen matsi ja hypet ja uutta verta mestaria vastaan.

Pendredkin vois olla ihan hyvin cutattu UFC:stä kait, ollu sen voitot vähän omituisia, 2 selvää ryöstöä putkeen vissiiin? 3 tuurivoittoa putkeen, jotka vois olla kaikki häviöitä? :D

Kaikki te jotka sanotte että toi oli pahin ryöstö ikuuna/vastaavaa niin mitä Bendo teki 1 ja 2 erässä että se oli NIIN selvä voittaja. Olisin laittanut itsekkin Bendon voittamaan mutta oli noi pari erää vähän tollasia että ei se Bendo mitenkään myllyttänyt Cerronea mun mielestä.

NOW PEOPLE! TANK CONOR! Hän suo meille sen kunnian, että saamme katsella häntä ottelemassa taas! :pano:

EVERYBODY TANK HIM!

Siinä kyllä hammastikkumies ryöstettiin..
Kohta tulee goat kehään! :hyper:

Oishan se pikkunen paukku, jos Siver vetää ristiin conorin unille (a la bäckström)
Siinä vaiheessa Kardashianin paljas perse ei ole mittään, koska tuossa vaiheessa netti räjähtää niin että modeemit posahtaa huisin helvettiin!!!

ei vittu Joe Rogan puhuu Muhammad Alista... :face: joku roti nyt kuitenkin! Sama jos läppää heittää voorumeilla, mut viel promoissakin samaa settiä :hyvä: huhhuh

Suositut

Back
Ylös Bottom