UFC Fight Night 58: Machida vs Dollaway 20.12.14 - NIINIMÄKI vs CARNEIRO

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei tätä vaan voi enää käsittää. Jätkä joka normaalisti puolustaa helvetin hyvin subeja vastaan, lopetetaan yhtäkkiä 3 kertaa putkeen ties kenenkä hermannin toimesta RNC:llä. Mitä helvettiä, oikeesti? Tompan fanina tämä on aivan jäätävää vitun paskaa...

Varmaan lähden nyt rauhottumaan ja jätän koko vapaaottelun vähäksi aikaa.

- - - Updated - - -

Ei tätä vaan voi enää käsittää. Jätkä joka normaalisti puolustaa helvetin hyvin subeja vastaan, lopetetaan yhtäkkiä 3 kertaa putkeen ties kenenkä hermannin toimesta RNC:llä. Mitä helvettiä, oikeesti? Tompan fanina tämä on aivan jäätävää vitun paskaa...

Varmaan lähden nyt rauhottumaan ja jätän koko vapaaottelun vähäksi aikaa.

Mä lähinnä naurahdin ku tomppa taputti. Ei mua nyt kyllä edes vituta, aiemmissa matseissa vitutti mut minkäs teet ku taso tai pää ei vaan riitä.

Mä lähinnä naurahdin ku tomppa taputti. Ei mua nyt kyllä edes vituta, aiemmissa matseissa vitutti mut minkäs teet ku taso tai pää ei vaan riitä.

Jep, aikalailla itselläkin pysyi naama peruslukemilla. Sydänkään ei tykyttänyt tuttuun tapaan, kun suomalainen ottelee. meh.

Nyt harmittaa.... eiku vituttaa iha perkeleesti. Suoraan kapakasta syöksyin koneelle kattomaan Tompan ottelun mutta jälleen tuli jäätävä pettymys.. Tuli mieleen Fightsportin juttu Tompasta ja miten siinä kerrottiin Tompan olevan kovimmillaan juuri paineen alla... Prkl! Mutta nostan silti hattua...

LuH1IfI.gif

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Selailin hurtasta mitä porukka mietti Tompan matsista ja naurahtelin näille kommenteille :D

"Nice to see Niiniimiikii's corner speaking elvish to him"

"Tough loss for Nikkiminaj."

"I bet Yahya just stares at the TV with a huge question mark on his face everytime Niinimaki gets submited."

Niinimäki oli selkeesti sparrannu Karvisen kanssa ku viljeli muutaman hyvän alapotkun, mutta kyllähän niistä se loppu piiska puuttuu mikä taas Joni Karvisella on se jäätävä osa-alue. Eiköhän Joni kohta saa mahollisuuden UFC:ssä ja nostaa suomen MMA:ta vähän niinku Gusse teki Ruotsissa.

Ehkäpä. Omaan silmään näytti että on sparrattu Tipin ja Zankon kanssa ku ei saanu etäisyyttä kuntoo millää. Tompan tyylikin viime matseissa on ollu jotenki yksipuolinen, vaikka taitoa on tässä matsissa oli jotain välähdyksiä vanhasta spinning shittiä ja muuta. Katsoo vaikka vanhoja matseja on meno paljon monipuolisempaa, olis edes hämänny alasvienneillä tässä matsissa :/ Voin olla toki väärässä ja korjatkaa jos olen.

En usko että se tasosta on kiinni. Bäckström on Tomia huonompi ottelija eikä Skellykään mikään ihmemies ole. Jostain syystä kaverit päästetään selkään ja sitten taputellaan alta minuutin, vaikka sitä ei normaalisti tapahdu.

Selkää en Tompalle käännä, mutta jotta tätä vitutusta ei verrattaisi atomipommien kanssa, niin jätän vapaaottelun kokonaan nyt vähäksi aikaa. Hyi saatana.

En näkisi Tinan kaatuneen vielä tässä vaiheessa yhtään mihinkään, koska joutui ottelemaan debyyttinsa suoraan sillä hetkellä divarin parhaimpana pidettyä ottelijaa vastaan. Ja silti Tina taisteli hienosti loppuun asti eikä jäänyt sillä tavalla jyrän alle mitä nämä Suomen miehet.

No olet oikeassa, ei voi tuomita vielä noin jyrkästi. Kyllä Tinalla Sisua löytyy ilmeisesti enemmän ku näiltä muilta suomen miehiltä mutta, ei Tinakaan ole jäätävän hyvä missään vaan tasapaksu teknisesti. Pelkään että Makwanin kohdalla nähdään että ollaan liian yksipuolisia, veikkaan että Maku lähtee Oglea vastaan painimaan ja hakemaan lopetusta matossa hinnalla millä hyvänsä ja käy samalla lailla kuin Ward matsissa :/ Toisaalta pikkulinnut lauloivat että Makwan on Porvoossa hiomassa painiaan teräväksi erittäin kovassa seurassa ja on mahdollista että se Ogle jää siihen lukkoon ja sitä toivotaan. Toisaalta alffauroksilla painii aika kovaa porukkaa myös :/ !!!!WAR MAKWAN SUOMEN VIIMEINEN TOIVO!!!

Huh mikä antikliimaksi. Brassiyleisö ikinä ollut noin hiljaa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom