Boom!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No siinä ei kauaa nokka tuhissu debyytissä.
Katja olisi vienyt molempia tuossa clinch-väännössä häkkiä vasten imo. Turhauttavaa, ettei Killer Bunny ole tuolla.
just joo, jollain on mertsi lasit päällä.
joo, itse vähän pohdiskelin näyttöjen lisäksi missä porukassa naiset on treenannu, omassa oudossa mielessäni katjalla ei mitään jakoa näitten naisten kanssa, Voi olla että olen väärässä, kuhan heitän mileipidettä kehiin kuten näissä foorumeissa on tapana.Ehkä vähän, mutta se on kuitenkin Katjan vahvinta osaamisaluetta ja molemmat näistä tytöistä on Katjaa selvästi kokemattomampia ottelijoita. Lupaavia ottelijoita kuitenkin molemmat ja voi olla, että menevät lähitulevaisuudessa kehityksessä Katjasta ohi.
joo, itse vähän pohdiskelin näyttöjen lisäksi missä porukassa naiset on treenannu, omassa oudossa mielessäni katjalla ei mitään jakoa näitten naisten kanssa, Voi olla että olen väärässä, kuhan heitän mileipidettä kehiin kuten näissä foorumeissa on tapana.
Tuntuu hölmöltä kommentoida Katjan ottelutyyliä/taitoa vähäisen katsomuksen takia, mutta en näe samanlaista kehittymisen mahdollisuuutta kuin näillä juuri otelleilla nuorukaisilla, jotenkin siinä on vaan niin iso selkeästi nähtävä tasoero, ehkä katja pärjä juuri ja juuri jossain osa-alueella mutta muuten tulee sitten kylmää kyytiä. ja uskon että näiden muiden kehittyminen tapahtuu liian nopeaan tahtiin, eetä katjalla olisi vielä mahdollisuuksia.Ihan samaa mietin minäkin, että esim.Paige van Zant treenaa sellaisessa seurassa ja on niin nuori vielä, että hyvin mahdollisesti menee Katjasta pian ohi. Vielä toistaiseksi näkisin Katjan kuitenkin pärjäävän noille, tästä ei ole pitkä aika kun Katja otteli käytännössä tasan Joanne Calderwoodin kanssa. Viimeisessä erässä yksi alasvienti ratkaisi ottelun JoJo:lle.
Tuo korsisarja elää kuitenkin kokoajan ja on vähän vaikea pysyä kärryillä mikä nokkimisjärjestys siellä tarkalleen on. Rankingit ei välttämättä paljoa kerro, moni tyttö kehittyy koko ajan niin kovaa vauhtia. Katja valitettavasti on ikänsä ja ehkä sen treeniseurankin puolesta vähän alakynnessä.
Tuntuu hölmöltä kommentoida Katjan ottelutyyliä/taitoa vähäisen katsomuksen takia, mutta en näe samanlaista kehittymisen mahdollisuuutta kuin näillä juuri otelleilla nuorukaisilla, jotenkin siinä on vaan niin iso selkeästi nähtävä tasoero, ehkä katja pärjä juuri ja juuri jossain osa-alueella mutta muuten tulee sitten kylmää kyytiä. ja uskon että näiden muiden kehittyminen tapahtuu liian nopeaan tahtiin, eetä katjalla olisi vielä mahdollisuuksia.
Media Hint toimii varmaa. Ilmane trial. Velhoilemalla saa selaimiin toimivia proxytooleja, vaatii vaan vähän säätöä varsinkun kun videosisältöö katot.Perhana, osaako joku kattoa fightpassia proxyn kautta, kun näyttäis nyt olevan blokattu? :O