RUJON viimeisin posti 3.11, toivottavasti ei ole psyyke pettänyt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuun tänne nyt pullistelemaan, kun oon heittänyt ilmoille Shogunin paskuuden jo Sonnen tappion jälkeen. :D
Viihdyttävä ottelija, mutta nyt jo viimeistään alkaa näyttää "pahalta".
Te Huna matsissa olin satavarma, että Te Huna vie ja Shogun eläkkeelle, mutta toisin kävi, viimeinen oljenkorsi poiki siitä Shogunille. Oli hieno tyrmäys.
Niin tai näin, nuori kaveri vielä, mutta eiköhän tää ollut tässä ellei tosiaan leirin vaihto tuo uusia tuulia.
Shogunille voisi vielä nakittaa vanhan koulukunnan ottelupareja, joita hän itsekin edustaa. Eli näitä has beenien kohtaamisia.
EDIT: Shogun vs Fedor vaikka.
Tuun tänne nyt pullistelemaan, kun oon heittänyt ilmoille Shogunin paskuuden jo Sonnen tappion jälkeen. :D
EDIT: Shogun vs Fedor vaikka.
Joo, propsit sulle.
Toivottavasti RUJO ei ota Maurin häviötä kovin raskaasti vaan tajuaa sen, että aika on ajanut entisen suuruuden edelle ja nyt on aika ripustaa hanskat naulaan. Muistot Maurin uroteoista säilyvät, mutta hänen aivosolunsa kokevat kyllä karsimista, jos ura vielä jatkuu. :(
RUJON viimeisin posti 3.11, toivottavasti ei ole psyyke pettänyt.
Jea... Maurin häviö harmittaa kyllä todella paljon. :( Olisi niin mukava ollut nähdä Mauri taas mellevänä tuulettamassa, varsinki ku sillä oli nyt omat pöksytki jalassa! Eikä mitkään Aldolta lainatut.
Viikkoon en ole postaillut, kun sain lähdön banaanisaarille sääntörikkomuksesta. Kun 99% pakkisajasta tulee vietettyä tääl kamppailuosiolla, niin täällä oli viikko sit hiljasta, niin eksyin pakkiksen seksifoorumeille, siellä sit taisin linkata vähän liian rajun kuvan väärään ketjuun, tai sit syy oli se kun yritin vakuuttaa delgadoa näyttään mulle pimppiä. Tai sit ne molemmat asiat yhdessä... Nooh, lukasinpa tossa heti aluks ne säännöt taas niin tietää olla siivosti tästä lähin.