UFC Fight Night 56: Shogun vs. Manuwa - Nov 8, 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuun tänne nyt pullistelemaan, kun oon heittänyt ilmoille Shogunin paskuuden jo Sonnen tappion jälkeen. :D
Viihdyttävä ottelija, mutta nyt jo viimeistään alkaa näyttää "pahalta".
Te Huna matsissa olin satavarma, että Te Huna vie ja Shogun eläkkeelle, mutta toisin kävi, viimeinen oljenkorsi poiki siitä Shogunille. Oli hieno tyrmäys.

Niin tai näin, nuori kaveri vielä, mutta eiköhän tää ollut tässä ellei tosiaan leirin vaihto tuo uusia tuulia.
Shogunille voisi vielä nakittaa vanhan koulukunnan ottelupareja, joita hän itsekin edustaa. Eli näitä has beenien kohtaamisia.

EDIT: Shogun vs Fedor vaikka.

Tuun tänne nyt pullistelemaan, kun oon heittänyt ilmoille Shogunin paskuuden jo Sonnen tappion jälkeen. :D
Viihdyttävä ottelija, mutta nyt jo viimeistään alkaa näyttää "pahalta".
Te Huna matsissa olin satavarma, että Te Huna vie ja Shogun eläkkeelle, mutta toisin kävi, viimeinen oljenkorsi poiki siitä Shogunille. Oli hieno tyrmäys.

Niin tai näin, nuori kaveri vielä, mutta eiköhän tää ollut tässä ellei tosiaan leirin vaihto tuo uusia tuulia.
Shogunille voisi vielä nakittaa vanhan koulukunnan ottelupareja, joita hän itsekin edustaa. Eli näitä has beenien kohtaamisia.

Joo, propsit sulle.

mitä, minä kun luulin, että Rua oli pride-aikojen vedossa sen jälkeen kun lhw-kuningas Sonnenille hävis ekassa erässä.

tuolla lafkalla ole ikinä riittänyt rahat fedoriin ja ei se eläkkeeltä tule

Toivottavasti RUJO ei ota Maurin häviötä kovin raskaasti vaan tajuaa sen, että aika on ajanut entisen suuruuden edelle ja nyt on aika ripustaa hanskat naulaan. Muistot Maurin uroteoista säilyvät, mutta hänen aivosolunsa kokevat kyllä karsimista, jos ura vielä jatkuu. :(

RUJON viimeisin posti 3.11, toivottavasti ei ole psyyke pettänyt.

Jea... Maurin häviö harmittaa kyllä todella paljon. :( Olisi niin mukava ollut nähdä Mauri taas mellevänä tuulettamassa, varsinki ku sillä oli nyt omat pöksytki jalassa! Eikä mitkään Aldolta lainatut. :)

Viikkoon en ole postaillut, kun sain lähdön banaanisaarille sääntörikkomuksesta. Kun 99% pakkisajasta tulee vietettyä tääl kamppailuosiolla, niin täällä oli viikko sit hiljasta, niin eksyin pakkiksen seksifoorumeille, siellä sit taisin linkata vähän liian rajun kuvan väärään ketjuun, tai sit syy oli se kun yritin vakuuttaa delgadoa näyttään mulle pimppiä. Tai sit ne molemmat asiat yhdessä... Nooh, lukasinpa tossa heti aluks ne säännöt taas niin tietää olla siivosti tästä lähin.

Jea... Maurin häviö harmittaa kyllä todella paljon. :( Olisi niin mukava ollut nähdä Mauri taas mellevänä tuulettamassa, varsinki ku sillä oli nyt omat pöksytki jalassa! Eikä mitkään Aldolta lainatut. :)

Viikkoon en ole postaillut, kun sain lähdön banaanisaarille sääntörikkomuksesta. Kun 99% pakkisajasta tulee vietettyä tääl kamppailuosiolla, niin täällä oli viikko sit hiljasta, niin eksyin pakkiksen seksifoorumeille, siellä sit taisin linkata vähän liian rajun kuvan väärään ketjuun, tai sit syy oli se kun yritin vakuuttaa delgadoa näyttään mulle pimppiä. Tai sit ne molemmat asiat yhdessä... Nooh, lukasinpa tossa heti aluks ne säännöt taas niin tietää olla siivosti tästä lähin.

Mitä kikkeli kuvia sä oot lähettäny itsestäs viattomille tytöille?

Kyse ei ollut mistään sellaisesta lol.. vaan läpästä jonka laitoin ihan vain ketjuun kaikkien luettavaksi ja se siivottiin jo pois ja sain rangaistuksen. Lopetetaan offtopic.

bjgzNig.jpg

B2AIaaiIIAIWAc7.jpg

Mauri parka. :itku:

Lähetin Maurille paljon erilaisia supportti(siis rakkaus)viestejä somessa :haart: ja hän kiittikin niistä, vaikkei henkilökohtaisesti, mut yleisesti sitten facebookissa. Nyt kun Mauri saa niistä voimia, niin voi taas tähän tyyliin kerätä mellevyyttä kasvoille!

BDbIlTuCcAATdk4.jpg

Ei tuota kyllä huomannut livenä, kun kävi niin nopeasti. Imo matsi pitäisi merkitä no-contest ja uusinta mahdollisimman nopeasti.

[video]https://mtc.cdn.vine.co/r/videos/99969255801144155249217851392_23fefeebc36.5.1.2100102449789576829.mp4?versionId=5tZx1vLU7HPZB1UuHR7E3K.bcpp3mzvV[/video]

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom