UFC Fight Night 46: McGregor vs. Brandao (19.07.2014 - Dublin, Irlanti)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rusher
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oli kyllä todella kova suoritus tuo McGregorin tko Brandaosta. Brandao ei nimittäin todellakaan ole mikään huono ottelija. Tulos on myös erityisen kova siksi, että Conor oli itse hypettänyt itselleen kovat paineet ja ottelu oli vielä Dublinissa. On mielenkiintoista seurata miten pitkälle miehen paukut riittävät.

Omat mietteet co mainin ja mainin perusteella.
Kummaltakin herralta hienot suoritukset. Gunni tuo väkisinkin mieleen venäjän keisarin olemuksellaan. Rauhallinen, laskelmoiva sniper jolta taidot eivät lopu mattoon mentäessä. Kerrassaan hieno lopetus.

Tunnelma ennen mainin alkua sisääntulon ja häkkiin kipuamistaann aikana oli jotain aivan käsittämätöntä. Oli pakko kysyä itseltä, että mitä kaveri on oikein saanut aikaan? Mikä connorin persoonassa on että koko kansa seisoo takana? Jotain miehen karismassa on, että sitä on pakko hyppää junaan mukaan. Ottelu itsessään oli hieno. Eikä diegoa saa mielestäni aliarvostaa. Hänellä ei vaan aseet riittäneet.

Olisiko itseluottamus se mitä haen? Jos UFC jotain kaipaa niin juuri tälläistä kavereita.

Mä olen alkanut pitää tästä uudesta GOAT:ista, virkistävä tuulahdus vapariskeneen. Hienosti mies on itseään hypettänyt ja hyvin pää kesti matsinkin, vaikka paineita on varmasti ollut.

Kovempaa vastusta vaan kehiin, toivottavasti nyt pari voittoa vielä saa että hypejuna voi jatkua.

Mä olen alkanut pitää tästä uudesta GOAT:ista, virkistävä tuulahdus vapariskeneen. Hienosti mies on itseään hypettänyt ja hyvin pää kesti matsinkin, vaikka paineita on varmasti ollut.

Kovempaa vastusta vaan kehiin, toivottavasti nyt pari voittoa vielä saa että hypejuna voi jatkua.

Niin, ja jos harmillisesti Conor häviää tulevaisuudessa, niin voidaan titteli muuttaa vaikkapa McGreatiksi. ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ibcAyd1GDaBp9m.gif

10501894_887858584615775_4210329802173247135_n.jpg

Gunni ja Irish Vitor :hyvä: Hemmetti ei pitäisi katsoa väsyneenä näitä Tommy Toe Holdin videoita kun hajottaa niin pahasti :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Suositut

Back
Ylös Bottom