Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Overeemin matseista täytyy sanoa yksi hyvä puoli. Viihdyttäviä nimittäin ovat. Joku tippuu, jos ei vastustaja niin sitten Reemi
Shogunin parhailta näyttäneet UFC-ottelut on Jones-matsia ennen, mutta niin on mielestäni myös huonoimmat. Kolme matsia missä Shogun on mielestäni näyttänyt huonokuntoisimmalta UFC:ssa on Griffin 1, Coleman ja Jones-matsi. Noita kolmea matsia sattuu sopivasti yhdistämään joko loukkaantunut polvi tai polvileikkauksista toipuminen. Jonesin jälkeen Shogun ei ole päässyt enää sinne Machida ja Liddlell-matsien tasolle, mutta ei toisaalta sinne pohjallekaan vaan on osoittanut mielestäni aika tasaista top10-ottelijan tasoa.
On tossakin vähän eroa ja siten on vähän rohkeeta vetää suoria johtopäätöksiä että leikkauksesta toipuminen ennakoisi automaattisesti paskaa kuntoa seuraavaan matsiin.
Antais nyt roinaa reemille, niin kaikki olisivat iloisia.
Reemin ottelun lopetus oli ihan vähän aikainen mun mielestä.
Sillä ei sinänsä ole väliä aiheuttiko Jones enemmän damagea siinä matossa ensimmäisen kerran vai sillä hyppypolvella, mutta jos Shogun itse sanoo, että se hyppypolvi alussa pisti sen pihalle loppumatsin ajaksi, niin millä näytöillä me voidaan alkaa kyseenalaistaa sitä. Vaikea siihen on vastaankaan lähteä väittämään.
Paljon täällä puhutaan Overeemin kunnosta ja sen loppumisesta, mutta todellisuudessa miehellä on leuka loppu. Pitkä ja kova ura kickboxing puolella ja siihen vielä MMA-päälle, niin sparria ja kovia matseja/tyrmäyksiä on tullut miehelle liikaa. Parempi olisi lopettaa koko ura vielä, kun muisti on ehkä jonkinlaisessa kunnossa. Tuntuu, että vanhat boksarit ja kickboksarit on vanhemmalla uralla näitä pahimpia pyötyjiä..
Ei minunkaan mielestä ole väliä. Jones teki damagea ja kaikki kunnia siitä Jonesille. Tän matsin jälkeen Mauri ei ole mun mielestä palannut sille tasolle millä oli. Oliko syy Bones-ottelu vai tapahtuiko jotain muutakin, niin vaikea sanoa.. Jokatapauksessa mun mielestä Shogunilla olis nyt aika vetää vähän lepoa ja miettiä uusia kujeita uran lopun pelastamiseksi. Herra on vielä nuori ja leukakin kestää sotimista, niin pitäis saada muut palikat kohdilleen. Menis vaikka Tristarille tai Jacksonille reenaan, niistä cämpeistä harvoin tulee huonokuntoisia kavereita kehiin, tosin gameplan-osastosta voidaan olla montaa mieltä.
Itsekin laittaisin enemmän puutteellisen puolustuksen ja ehkä myös vähän sen leuan piikkiin. Browne yritti sitä samaa potkua koko ajan, mutta silti Reem antoi sen yllättää. Varmasti oli väsynytkin, mutta kyllä se potku olisi pitänyt osata väistää/torjua.
Joo, samaa mieltä olen eikä minua haittaisi vaikka Mauri eläköityisikin. Ärsytti vain tässä matsissa miten Shogunin häviötä alettiin heti laittaa enemmän Shogunin paskuuden piikkiin ja miten puhe kääntyi taas heti Shogunin cardioon sen sijaan, että ihasteltaisiin miten hyvä Sonnen oli. Nyt kun näki tuon matsin, niin olen sitä mieltä, että tämä Sonnen mikä nyt nähtiin olisi ollut paha vastustaja Shogunille jopa silloin, kun Shogun oli primessään.
Paljon täällä puhutaan Overeemin kunnosta ja sen loppumisesta, mutta todellisuudessa miehellä on leuka loppu. Pitkä ja kova ura kickboxing puolella ja siihen vielä MMA-päälle, niin sparria ja kovia matseja/tyrmäyksiä on tullut miehelle liikaa. Parempi olisi lopettaa koko ura vielä, kun muisti on ehkä jonkinlaisessa kunnossa. Tuntuu, että vanhat boksarit ja kickboksarit on vanhemmalla uralla näitä pahimpia pyötyjiä..
Sonnen kun pääsee toteuttamaan omaa peliään niin ei ole varmaan LHW:ssäkään montaa miestä ketkä pystyy siihen vastaamaan. Toi että Sonnen alkaa olla pelote myös lukkojen osalta on kyllä herran toolboxiin paljon kaivattu lisä. Luontaista tyrmäysvoimaa herralla ei ole, mutta se että lukottaa "tuoreen Shogunin" kertoo kyllä omaa kieltään..
Jos Sonnen palaa MW:hen ja ottaa Wandyä tai Belforttia vastaan niin herrahan on voitolla tuosta matsista takasin tittelikahinoissa. Varsinkin noin vakuuttavilla otteilla kun nyt nähtiin niin olisin ihan valmis pistään herran vaikka Weidmanin kyytiin enkä pitäis matsia mitenkään itsestäänselvyytenä suuntaan tai toiseen..
Monesti oon täällä sanonut että Chael on MW #2. MW on niin kovatasoinen että noi jätkät pärjää hyvin UFCn LHWssa, siellä on sen verran paljon vanhoja starboja ratsastamassa vanhoilla meriiteillä yhä. Vinnyn opeissa kun tuo Sonni on ollut jo 3 vuotta niin tässä se nähdään, UFCn dominoivin painija lisännyt ihan toimivan bjjn peliinsä, varmaan eniten on treenattu lukkopuolustusta mutta kuten nyt näkyi niin onnistuu ne lukotkin.