UFC Fight Night 14

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
A.Silva on ihan helvetin räjähtävä ja voimakas ottelija. Riepottelee clinchissä hyvinkin vahvasti. Mutta joo, kieltämättä onhan se hieman Spideri. :D

No kyllä Silva ilmeisen vahva on juu kun noinkin hyvin sai pidettyä clinchissä Richiäkin. Jotenkin kuitenkin nyt muista tuntuu, että Silva on nielaissut liian ison palan jos, niin kuin uskon, koettaa kahden sarjan mestaruutta pitää samaan aikaan. Noutaja tulee.

pååttå: -Taisipa tuo Silva pysäyttää Hendonkin, jonka piti olla liian vaffa, kun se tuossa isommassakin sarjassa on varsin mallikkaasti pärjännyt. Mutta tämähän on vaparia, eli vasta tulevaisuus näyttää miten miehen tuossa luokassa käy. Itse uskon että vetää muuten mallikkasti, mutta Pagea vastaan en oiken nää tsäänssejä. Tai sitten Page saa pahemmin pannuun Anderssoonilta kuin Wandyltä ja Shogunilta yhteensä :)

"No kyllä Silva ilmeisen vahva on juu kun noinkin hyvin sai pidettyä clinchissä Richiäkin. Jotenkin kuitenkin nyt muista tuntuu, että Silva on nielaissut liian ison palan jos, niin kuin uskon, koettaa kahden sarjan mestaruutta pitää samaan aikaan. Noutaja tulee."

Page, Chuck, Wanderlei, Forrest... En näe että ASilvalla hirveästi olisi mahdollisuutta päästä edes haastajaksi lhw:ssä.

veijari: -Mä taas luulen, että Anderssoni pistää Wandyä ja Chukkia pannuun niin pystyssä kuin matossakin. Ei voimalla eikä hutikoimalla, mutta yksinkertaisesti paremmalla teknisellä osaamisellaan. Uskoisin, että pahimmat vastukset tuossa sarjassa Anderssonille antaa Page ja Lyoto. Forresti nyt on kysymysmerkki ketä tahansa vastaan :)

Tai sitten mä oon ihan kujalla ja jo tää eka matsi osoittaa ettei Anderssoonilla ole mitään asiaa ylempää sarjaan...

Hassua...kun Hendo tuli UFC:n listoille kaikki piti sitä tulevana mestarina. Silva dominoi Hendoa eikä silti osa usko hänen mahdollisuuksiin LHW:ssä. Pituutta Silvalla on enemmän ku Rampagella ja eiköhän Silvaki vähän lihaa hommaa luittensa ympärille ku mahollisuus on. Muutenkin jos voimalla jyllättäs MMA:ssa Sherkki ois kevyitten mestari. Näkisin et Silvalla on erittäinkin valoisa tulevaisuus ylemmässä sarjassa.

Ei tässä kyseenalaisteta vaan ajatellaan suht. realistisesti. UFC:n LHW:ssä on käytännössä maailman kovimmat ottelijat kun taas middleweightissa ei silvan lisäksi hirveästi top10 jannuja ole. Mahdollisuuksia on loistavalla strikerilla aina painoluokkaan katsomatta, mutta täyttä dominointia on turha odottaa. Katsotaan nyt ensin kuinka nopeasti irwin ottaa lukua.

Ja Kyllähän Hendo Pärjäsi gameplanillaan oikein hyvin ensimmäisen erän joten täydellisestä dominoinnista ei voida puhua.

Tämä spekulointihan foorumeiden suola on :)

A.Silva tulee olemaan ihan huipulla tuossakin painoluokassa. Minusta se vain yksinkertaisesti on teknisesti paras pystyottelija MMA:ssa tällä hetkellä, enkä keksi ketään, lyotoa lukuunottamatta, joka oikeasti pystyisi haastamaan A.Silvaa pystyssä. Lyoton mainitsin, koska sen tyyli on niin hankala, että tuottaa vaikeuksia kenelle tahansa. Jopa katsojilla on vaikeuksia... pysyä hereillä. Nuo villimmän tyylin omaavat pystyottelijat, niinkuin shogun ja wandyn, A.silva, pieksee puhtaalla tekniikalla.

Matossa haastajia löytyy useampia, vaikka Silva ei huono ole matossakaan. Itsekin veikkaan, että rampage on kovin vastus tuossa painoluokassa kunhan rampage ei tee sitä virhettä, että lähtee jotain pystyboksailua harrastamaan koko matsia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
JT:n UFC debyytti :rock:

Katotaan onko JT$$$$ oppinut ohittamaan guardin...

Se onkin sitten eri asia kiinnostaako tämä matsi ollenkaan...

Suositut

Back
Ylös Bottom