UFC Fight Night 14

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuo A.Silvan matsi on mielenkiintoinen joo, muuten tuo eventti on kyllä Danalta niin luokaton ja nolo "vastaisku" Afflictionille että oksat pois. White on kyllä ihan hemmetin ristiriitanen jannu, se toisaalta tekee hyvää työtä MMA:lle, mutta toisaalta tuntuu että just kyseinen jannu on suurin jarru koko lajin äärimmäiselle kehittymiselle.

Anyway, uskon että A.Silva vie 100-0.

Ei kyllä yhtään nappaa nämä champpien painoluokan muutokset. Alkaa vaan hirvee pään aukominen sitten jos ne ottaa turpaansa niin kuin Wandy esim. Vielä turhempia varmaan jos ottaa jotain non-contender matsia niinkun Irwin.

Tuo A.Silvan matsi on mielenkiintoinen joo, muuten tuo eventti on kyllä Danalta niin luokaton ja nolo "vastaisku" Afflictionille että oksat pois. White on kyllä ihan hemmetin ristiriitanen jannu, se toisaalta tekee hyvää työtä MMA:lle, mutta toisaalta tuntuu että just kyseinen jannu on suurin jarru koko lajin äärimmäiselle kehittymiselle.
Tuntuu kans vähä hassulta Danalta ja kumppaneilta, et vastaavat ehkä parhaaseen fight cardiin ikinä huonoimmalla cardilla ikinä :D Itelle näytti yli puolet ton UFN-kortin ottelijat ihan nevahöödeiltä..toki voin olla väärässä ja luultavasti olenkin.

Ja mitä sanoit tossa, et Dana olis suurin jarru koko lajin kehittymiselle, niin ehkä vähä samanmoiset ajatukset itelläkin. Jääkö Dana historiankirjoihin tyyppinä, jonka ansiosta ehkä toivotuinta MMA-matsia (Fedor - Randy) ei koskaan tapahtunu...?

Toisaalta pitää muistaa a) D. White on tehnyt lajille paljon hyvää. Tuntuu vaan, että viime aikoina ei ihan ole enää homma pysynyt rukkasessa. b) Vaikka UFC melko yksinomaan henkilöityy Danaan, ei se jätkä sitä yksin pyöritä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Täytyy kuitenkin muistaa, että UFN näkyy ilmaiseksi kun taas Affliction on PPV.
Se voi vaikuttaa jenkkiläisiin Uusiin faneihin paljonkin. Business is business.

Uskoisin itse, että Silva antaa suhteellisen paljon tasoitusta voimassa LHW:ssä, hänhän oli jo MW:nä melkoinen laiha "narukäsi":)

Uskoisin itse, että Silva antaa suhteellisen paljon tasoitusta voimassa LHW:ssä, hänhän oli jo MW:nä melkoinen laiha "narukäsi":)
Se mitä Silva häviää (jos häviää) raa'assa voimassa, voittaa sen takasin tekniikassa ja menee samalla heittämällä ohi. mun käsityksen mukaan Silva on aika pirun voimakas jässi vaikkei nyt mr.olympialta näytäkkään. :wtf:

Se mitä Silva häviää (jos häviää) raa'assa voimassa, voittaa sen takasin tekniikassa ja menee samalla heittämällä ohi. mun käsityksen mukaan Silva on aika pirun voimakas jässi vaikkei nyt mr.olympialta näytäkkään. :wtf:

No katsotaan mitä mies saa aikaiseksi LHW:ssä, ymmärtääkseni kilpailu on juuri kovinta tuossa sarjassa. Eiköhän Silva ainakin Irvinin nukuta:) Toivottavasti ei tule mitään Leben matsin toisintoa sentään:)

Ihan by the way A.Silva on ihan vitun iso MW... offilla painoa 215paunaa eli kaveri on varmaan isoimpia MW. Moni LHW ottelijakin on pienempi kua A.Silva.

Irvinillä on tyrmäysvoimaa joten kaikki on mahdollista... Eihän kukaan uskonut että esim. Soko tyrmää pikku Nogin.

Juu ei siinä mitään etteikö nukkumatti pystyis silvaa nukuttamaan. :D Vapari onkin just siitä nannaa että melkeen mitä vaan voi tapahtua.

JT! Netissä liikkuu huhuja että JT ottelis CB:tä vastaa

Suositut

Back
Ylös Bottom