UFC Fight Night 13

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Maassakin Lauzon on erittäin hyvä, BJ Pennin kanssa treenaaminen varmana parantaan Lauzonin jo hyviä BJJ-taitoja ja kun BJ on vielä kulmassa antamassa ohjeita niin on siinä aseet voittoon.

Boldattu osuus meni väärin. BJ on ehkä maailman paskin kulmamies ikinä.

Ja tää on fakta :)

Ai että semmoinen "fakta" tällä kertaa...

Maailman paskin on aika rajusti sanottu, vaikka ei mies kyllä ihan kärkipäätä kulmamiehenä ole...

Ai että semmoinen "fakta" tällä kertaa...

Maailman paskin on aika rajusti sanottu, vaikka ei mies kyllä ihan kärkipäätä kulmamiehenä ole...

Tosikolle tiedoksi: tuo hymiö tuossa oli kuvastamassa sitä että en ihan vakavissani tuota sanonut.

Jooh siellä taas nettisensei huutelee kuinka paska Diaz on. Säkällähän se finaalin pääsi ja säkällä voitti. Molemmat Diazit on parhaimmillaan juurikin silloin kun niitä vähän painostetaan. Itse uskon, että loppua kohden olisi alkanut puntit tasaantumaan, mutta pisteillä olisi silti mannylle mennyt.

Pellegrino on hyvä reality check Natelle ja uskonkin, että äijä siitä selviää. Koirana on helppo lähteä ja matossa ei tarvitse hävetä. Hyvä matsi siis tulossa.

Vielä tuosta naten (ja nickin) fysiikasta, että turhat puntinkolistelut on jätetty pois ja sekin aika reenattu mattoa. Huom ei ollut provo. punttien kolistelu on jees, mutta tässä tapauksessa se ei näy liian hyvin ja/tai seon tehty oikein.

Jooh siellä taas nettisensei huutelee kuinka paska Diaz on. Säkällähän se finaalin pääsi ja säkällä voitti. Molemmat Diazit on parhaimmillaan juurikin silloin kun niitä vähän painostetaan. Itse uskon, että loppua kohden olisi alkanut puntit tasaantumaan, mutta pisteillä olisi silti mannylle mennyt.

Pellegrino on hyvä reality check Natelle ja uskonkin, että äijä siitä selviää. Koirana on helppo lähteä ja matossa ei tarvitse hävetä. Hyvä matsi siis tulossa.

Vielä tuosta naten (ja nickin) fysiikasta, että turhat puntinkolistelut on jätetty pois ja sekin aika reenattu mattoa. Huom ei ollut provo. punttien kolistelu on jees, mutta tässä tapauksessa se ei näy liian hyvin ja/tai seon tehty oikein.

kyllä toi nate vs manny oli niin selvää kauraa siihen asti että mannylta taas lähti olkapää sijoiltaan. 2. erässä manny olisi jatkanut samaa settiä mitä ekassa ja se olisi natelta vienyt mehut ja hengen pois..
diazin veljeksistä nate on mielestäni se huonompi, turhaa uhoa ja ylimielisyyttä.. ehkäpä nyt saadaan reality check kuten mainitsitkin mutta veikkaan että Pellegrinon käsi on se joka matsin loputtua nostetaan ylös.

tässä muutamasta ottelusta kommenttia mitkä oon nähny

Florian vs Lauzon hieno ottelu.1 erä aivan mahtavaa aktiivisuutta molemmilta. siinä tuntui tulevan myös ehkä ratkaisukin,kun florian lyö kyynärpäällä matossa lauzonia takaraivoon. näytti vaikuttavan lauzonin otteisiin sen jälkeen aika paljonkin. florian sai tilanteesta vain varotuksen. 2 erä alkoi paljon rauhallisemmin sitten florian pääsee mattoon vienissä päälle ja takoo 2 minuuttia ennen kuin tuomari keskeyttää.. lauzon suojasi keskeytys hetkelläkin itseänsä,mutta ei päässyt alta pois,hyvä väliin tulo tuomarilta.

aleksander vs irvin ufc historin lyhyin matsi, aleksander kiitos ja näkemiin.

diaz vs pellegrino diaz teki virheitä esim. antoi helppoja mattoon vientejä,mutta helvetin komee lopetus jaloilla kolmiolukko tuuletti viä n. 15 sek ennen luovutusta et se on siinä.

Parisyan vs Alves alves yllätti polvella päähän 2 erässä parsyanin, mutta tuomari keskeyttäi aivan liian aikasin tuon.

Parisyan makasi sikiöasennossa ja otti kädet rentoina lyöntejä kuuppaan. Totta helvetissa pitää matsi tollaisessa tilanteessa keskeyttää!

5y5m60.gif

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Karo otti polven suuhun ja tippui josta alves vielä muutan lyönnin laitto sisään ja Karo makas vain kilpparissa.Ihan ok päätös, turha sitä miestä enää hakata jos se makaa vaan sykkyräs.
Ja turha ruvet itkeen sit jälkeenpäin.Suuttu varmaan ku ei pääse titteli otteluun jonne edes mun mielestä kuulu.

Ärsyttää kyllä tuo lässytys, että keskeytettään liian aikaisin. Ja ottelijoilta tulee aina yhtä hyviä selityksiä kuin simahtaneilta urpoilta baarissa ... "Mitä vittua! Emmä nukkunu, mä vaan mietiskelin silmät kiinni!".

Ärsyttää kyllä tuo lässytys, että keskeytettään liian aikaisin. Ja ottelijoilta tulee aina yhtä hyviä selityksiä kuin simahtaneilta urpoilta baarissa ... "Mitä vittua! Emmä nukkunu, mä vaan mietiskelin silmät kiinni!".
joo täysin samaa mieltä ja vielä se että näytetään hävinneelle
lopuksi pätkä missä näkee että oli taju pois niin siltikin ruvetaan mussuttamaan ja provosoimaan yleisöä :curs:

Ihan loistava vertaus. Noinhan se just on. :thumbs:

Usein noissa tyrmäyksissä käy niin että ensimmäinen isku vetää kaverin unten maille ja toinen sitä seuraava palauttaa kaverin tähän maailmaan. Monasti nämä kaks tapahtuu vielä niin lyhyellä aika välillä et katsojalle jää mielikuva et kaveri ei ollut ulkona.

Enemmän kun on matseja kattonu niin huomaa kyl selvästi koska kaveri on pihalla ja koska ei. Ainakin kun saa kattoa hidastuksesta hyvästä kuvakulmasta. :rolleyes:

Suositut

Back
Ylös Bottom