UFC Fight Night 119: Brunson vs. Machida (28.10.17)

Ikä
51
Läiskintää jälleen luvassa vkloppuna, pääkortti alkaa su klo. 4. Lyoton paluu (y)

View: https://www.facebook.com/ufceurope/photos/a.349885338380756.74169.151624928206799/1488543347848277/?type=1&theater

Nimetön.png

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Unibetilla Maia saatu altavastaajaksi Colby Covingtonia vastaan kertoimella 2.20 ja Maian subivoitolle kerroin 3.75. Tuotahan on melkein pakko pelata.

Pakko betsata tolla maian subilla. Covington on hävinnyt lukotuksella ja pari viime matsia voittanut pistein, paini taustainen.

Katoin yks päivä Covingtonin jonku matsin, olikohan just edellinen. Vahva painija näytti olevan tai sit vastus ei ollu kova, en tuntenu sitä mut joku judo-taustainen. Woodley-matsin muistaen en uskalla betata Maialle mutta ei oikein houkuta itselle tuntematonta Covingtoniakaan veikata. Itse jätän siis tän matsin veikkaamatta.

Unibetilla Maia saatu altavastaajaksi Colby Covingtonia vastaan kertoimella 2.20 ja Maian subivoitolle kerroin 3.75. Tuotahan on melkein pakko pelata.

PAF:lla Maia subilla 4,25 ja Maia lopettamalla 4,0.

Se oli Stun Gun Kim se "joku judo-taustainen". Otellut UFC:ssä kohta 10 vuotta.

Kelpo kortti kyllä näin Fight Night -iltamaksi. Pääkortilta odottelen erityisesti Hermansson - Santos -mittelöä.

On näköjään kokenut kettu. Katoin sen listaa Wikipediasta ja tajusin että oon kattonu noita sen matseja kyllä. Jostain syystä vaan monet sen vastukset on jääny paremmin mieleen ku tämä Kim. Varsinkin noi korealaiset nimet tuntuu mun mielestä olevan keskenään aika saman tyyppisiä, taitaa aika moni olla joku Kim.

Toivon että ei koska löin Hermanssonin puolesta. Veikkaan ja toivon että ruottalaisen ground&pound on santosille liian kova pala.

Covington on tulevaisuuden mestari ainesta. Pystyottelit pystyy viemään mattoon helvetin hyvällä painilla. BJJ miehiltä pystyy blokkaamaan mattoon pääsyn hyvällä painilla. Pystyottelukin alkaa olla kohtalaisen hyvällä tasolla. T-woodille selkeä haastaja, mikä antaa ongelmiä nuoruutensa puolesta.

Vittu en enää ikinä lyö vetoa Maian puolesta. Heinäkuussa kusi lapun häviämällä Woodleylle ja nyt kusi lapun ihan vitun paskalla suorittamisella

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom