UFC - Fight For The Troops *Spoilerit*

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fool
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyllä näytti tosi pahalle se Coreyn koipi. Hyi että oikein teki pahaa... Kun se vielä lähti perääntymään ja astui sille katkenneelle koivelle. Näytti ihan joltain kumiankalta...

Tommonen Coreyn kokoinen (pituus/paino suhde) on ihan selkeästi muutenkin luiden osalta aika onnettomuusherkkä. Tuommoisella koivella saa aika kovan vipuvarren ja kun on kasvanut vauhdilla noin pitkäksi niin hauraathan ne luut ovat.

Kuka lie olikaan tuomarina tossa ottelussa on tainnut saada arpajaisista lisenssin tuohon tuomarointiin. Eikös sama heebo tuomaroinut jonkun toisenkin ottelun? "come on do something, MAAAAN! Advance in position! Come on do something, MAAAAN!!!"

Onko sinusta sotaveteraanien auttaminen huono juttu? Onko sinusta jotenkin oleellista mitä kautta rahaa kerätään sotaveteraaneille?

Ei se rahankeräys vaan hyvänolontunteilla oman tuotteensa markkinointi.

Toisenakaan en puhunut mistään vääristä kohteista vaan siitä, ettei ufc olisi saanut tota hyvänolontunnetta ihmisten päähän tietyillä muilla hyväntekeväisyyskohteilla, koska ne tasan tarkkaa tietää mistä niiden asiakaskunta keskimäärin välittää ja mistä ei.

Edelleenkään ei ollu kysymys oikeasta tai väärästä tai moraalista, vaan lähinnä siitä, miten hyvin jenkit osaa tuon puhdasotsaisen hyväntekijän roolin yhdistettynä markkinointiin. Hilpeää katsottavaa sivusta, ei siinä muuta. Niinkuin joku sanoi tossa aiemmin "jenkit kyllä osaa ton homman", juurikin näin.

Jep, eiköhän tää aihe ollu mun osalta tässä.

Eikö kenenkään muun korvaan särähtänyt Steve Cantwellin kommentit ottelun jälkeen?

Innoissaan heittää "Watch it pop...aaahh whoah that was so sweet man! I've been waiting so long to do that you have no idea"

En sitten tiedä, mun mielestä aika urpoa heittää tuollaista läppää.

Eikö kenenkään muun korvaan särähtänyt Steve Cantwellin kommentit ottelun jälkeen?

Innoissaan heittää "Watch it pop...aaahh whoah that was so sweet man! I've been waiting so long to do that you have no idea"

En sitten tiedä, mun mielestä aika urpoa heittää tuollaista läppää.

eikös siitä pariinkin otteeseen olla tässä ketjussa jo puhuttu? tai sitten luin jotain muuta foorumia

Todella kova jannu pystyssä tuo Sanders, kaverista voipi tulla vielä jotakin.

Oonko mä ainoa, joka kysyy, että kuka helvetin Wolfff? Mun mielestä Sandersin vastustaja oli yksinkertaisesti ihan eri planeetalta. Sandershan oli jossain TUF:ssa ottelemassa ja hävisi siellä. Ei siinä, että olisi välttämättä enää tänä päivänä mikään mitta, mutta kuitenkin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oli kyllä erittäin vauhdikas ilta. Paljo hyviä matseja, joista mielenkiinnon herätti eniten tuo Saundersin voitto. Kaveri käytti hyvin polvia ja olis siistiä nähä heppua ottelemassa myöhemminki. Ja toi Coreyn jalka :eek: Huh ku teki pahaa katsoa. Onneks harvemmin tämmösiä accidentteja sattuu. Koscheckin knock out oli myös kaunista katsottavaa. Enemmän matossavääntöä olis ollu kiva nähä mut turha valittaa :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom