UFC: Fight For The Troops 2 *Spoilers*

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Suomessa kerätään kokoajan veteraaneille rahaa, vaikka niillä vissiin on ihan hirmu massit rahastoissa yms. Sinällään älytöntä ettei niitä käytetä NYTTEN kun porukka on viel elossa. Saas nähä mitä niille tehään sitten ku veteraanit on kaikki mullan alla.

Kyllä niille ne ovelimmat rahamiehet löytyy ottajiksi.

Mielenkiinnolla odotellaan Mitrionelle sopivaa vastustajaa,voi kehittyä yllättävän hyväksi.Guillard oli kova,Dunham ei ole mikään heittopussi.Molemmille vastaan esim. Florian,Miller,Boceck. Barry vs. Mitrione olis mun toivomuslistalla,Meathead veis.

:) Aika huvittaavaa oli.Hominick oli mulle ihan uusi nimi ja oli kiva katella,mattopeli on vielä ihan arvoitus.Joku vois vähän valaista mua tässä asiassa jos on miestä seurattu.

Mattopeliä voi katsella vaikka WEC 46 Hominick vs. Caraway. WEC 49:ssä Hominick vs. Yves Jabouin oli muuten varmasti yksi v. 2010 parhaista otteluista. Toivottavasti the Machine hoitelee Aldon seuraavaksi.

sulevi ei pahalla, mutta Josen kaltaista pysty & mattovelhoa vastaan saattaa Markilla tulla ongelmia.
Aldo on ollut melko dominoiva ja parempi vielä kun Hominick pystyssä varmasti.

Saa Mark täydenpäivän homman raataa, että edes antaa vastusta.
Helpompi noin päin ajatella kun Aldo ei ole hävinnyt WEC:n tulon jälkeen matsiakaan.

Näinhän se varmasti on, mutta altavastaajaa on aina hieno kannattaa. Katselin justiinsa Aldo v Faberin, kyllähän Aldo dominoi, mutta Faberin pysty ja reachi ei ole samalla tasolla Hominickin kanssa. Aldon mattotaitojakaan ei olla ainakaan WECin kehissä nähty.

Dunham on kyllä minusta ylihypetetty. Escuderokin löi miehen jalat veteläksi kun he kohtasivat. Dunhamin pysty on ihan hyvää, mutta ei riitä selvästi vielä parhaimpia vastaan ja toisaalta miehen paini ei riitä myöskään parhaimpia LW painijoita vastaan. Dunham on myös jo 29v, eli ihan valtavan nuorikaan.

Voittihan Dunham kaikkien muiden paitsi kahden tuomarin mielestä Sean Sherkin. Guillardia vastaan minusta Dunhamilla oli huono gameplan, jos sellaista edes oli. Guillard olisi pitänyt väkisinmaata eikä vaihdella iskuja pystyssä. Guillard on niin paljon liikkuvampi ja nopeampi. Greg Jackson on kyllä tehnyt hyvää työtä Guillardin ja Clay Guidan kanssa. Molemmat oli joku vuosi sitten vielä gatekeepereitä ja nyt molemmat on voiton tai kahden päässä titteliottelusta. Itseasiassa Guillard voisi jopa voittaa Frankie Edgarin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eikös melvinin pitänyt alunperin otella alunperin codya vastaan? ois voinu kanadan pojalla olaa kyyti kylmää.
Hominickin pysty ja lyöntien ajoitus oli aika jäätävää, varmasti pistää aldollekkin kampoihin.
Mitrionelle kovempaa vastusta, aika näytös tyylin voitto tuli varmasti löisi barrynkin pihalle.
Kerkesin jo toivoa, että cody sen kuristuksen olisi napannut, mutta ei ihan skilssit riittänyt.
Hyvä eventti kaiken kaikkiaan:)

Barry, näytti kyllä että olisi voinut lopettaa matsin tokassa erässä.

Itse katslein aivan samaa.
Ilmeisesti jostain syystä vaan ei uskaltanut ottaa riskiä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom