Mun mielestä nyt ollaan siinä pisteessä, että seuraavaksi kannattaa uutisoida siinä vaiheessa, kun Jonesin kropasta EI enää löydy mitään kiellettyä ainetta.
Viidesta kolme oli negatiivisia eli ne sahaa edestakaisin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun mielestä nyt ollaan siinä pisteessä, että seuraavaksi kannattaa uutisoida siinä vaiheessa, kun Jonesin kropasta EI enää löydy mitään kiellettyä ainetta.
Eikö tuo Jones lapussa ole sinänsä turha, kun isommassakaan betissä ei pahemmin nosta lopullista voittosummaa. Siinähän sitten vituttaisi, jos jotenkin kosahtaisi siihen. :D
Itsellä yksi isompi lappu jossa Ngannou+Lawler josta tuo ensimmäinen jo osuikin. Aika kiva summa kun lähes kympin kerroin oli.

Kerroin ilman Lawleria 1,9. Ja kohtuullinen riski siinäkin koska Usman on ihan oikeesti kova ja nälkäinen.
Jos mä olisin nähnyt jotain sellaista Lawlerissa/Askrenissa että toi kääntyy Lawlerille, niin pelaisin Lawleria yksinään tai Jonesin kanssa.
Jonesissa tietty sekin positiivinen puoli että jos rahat menee, niin hyvä fiilis jää. =D
Kerroin Ilman Bonesia : 5,915
Bonesin kanssa : 6,6839
100 panoksella on kuitenkin melko iso nosto summaan melko pienellä riskillä
5dimes
Bones 1.13
Lawler 3.5
Woodley 1.69
Enkä ole edes varma vituttaako jos kosahtaa Bonesiin![]()
(boldaus oma)
Varmasti voi otella ketä vastaan tahansa, mutta eri asia pärjääkö. Walker on voittanut UFC:n mittapuulla kolme sarjansa häntäpään ukkoa. Katsellaan nyt ihan rauhassa tämä ottelu Cirkunovia vastaan joka on jo sarjansa keskitasoa. Ihme hommia nää "hype junat" kun voitetaan kolme säkkiä niin kaveria ollaan jo laittamassa mestaruus matsiin. There are levels in this game.

Jahas, Jones kärynnyt taas picogrammoista. On tämä kyllä surkuhupaista.

Tätä eniten jännitetään, lisäksi useampi yllä olevan kaltainen "lottolappu"
![]()
Meinasin sanoa, että hyvä combo toi lawler ja Stephens ko, mutta tajusin, että stephens ottaa zabittia vastaan.. toivottavasti mies viedään itsemurha vahtiin matsin jälkeen.

Meinasin sanoa, että hyvä combo toi lawler ja Stephens ko, mutta tajusin, että stephens ottaa zabittia vastaan.. toivottavasti mies viedään itsemurha vahtiin matsin jälkeen.