Deleted member 99008
Conor lyö vastapalloon, kun näkee, että on tulossa hyökkääjä päälle. Mitä itse kukin tekisi, kun näkee, että joku hyökkäämässä kimppuun? T. Conor fanboy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
a) jos sulla on tarkka tieto tapahtumaketjusta, niin jaa toki meille toisillekin, kun tuntuu, että muu mma-maailma sitä selvittää vieläkin

Conor lyö vastapalloon, kun näkee, että on tulossa hyökkääjä päälle. Mitä itse kukin tekisi, kun näkee, että joku hyökkäämässä kimppuun? T. Conor fanboy
Hoh hoh... Khabibil voimaa erilailla kun paino nostetaan. Sen tietää vasta ottelussa miten on saumaa.Joo jos miettii, että Conorissakin oli tekemistä. Ei mitään saumaa Woodleyta vastaan.
Okei, no soita Danalle ja jenkkien poliisilaitokseen että pidättivät väärät miehet![]()
Mikäs tossa Conorin ekassa lyönnissä oli? Ei varmaa ihan ookoo?
Järki päässä bussikeikassa? Täysinnhallitsematon touhu, ei ollut edes omissa käsissä millaisia vammoja olisi voinut tulla pahempiakin bussin sisällä.Conorilla oli järki päässä jopa bussikeikassa, kun tähän verrataan. Conor on aina ollut esimerkillinen niin voittaessa kuin häviössä. Dagestanin klaani ei ymmärrä promoamisesta tai myymisestä mitään. Jokainen järkevä näkee Conorin hypetykset vain yhtenä keinona lisätä myyntiä, kukaan tuskin kuvittelee että sotaan ollaan lähdössä, samaa ei voi sanoa Dagestanin elukoista.
Ei tarvi ainakaan väitellä että pääsikö Conor Khabibin pään sisään vai ei.
Jo eka alasvienti tais lähteä keskeltä kehää?Sitä ihmettelin miks Conor ei kiertänyt alta pois vaan jäi häkkiä vasten!? Keskellä rinkiä Khabib ei saanu alasvientiä.
Vois kyl munpielestä tulla uusinta, saattas muutaman kolikon myydä![]()