Ufc 99 ***spoilers***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japi
  • Aloitettu Aloitettu
Tää matsi jäi kyllä torsoksi. Ei päässy kumpikaan oikeen näyttämään osaamistaan.

Eihän tuo Uno saanut oikeen mitään aikaan näin ensikattomalta, vikaa 20sek lukuunottamatta. 30-27 oisin laittanu, kai se sit oli tasane en vaan huomannu mistä niistä epäonnistuneista takedown yrityksistä ois pitäny jakaa piste.

Munkin mielestä matsi ois kuulunu Unolle. Ehkä se yks kovempi tälli + lievä paremmuus noissa harvoissa iskujenvaihdoissa Kalastajalta sit oli se ratkaseva... Mut propsit Unolle ainaki meikäläiseltä. Jätkä oli jalassa kiinni ku terrieri ja haki alasvientiä niinkauan ku sai sen. Hyvin kyllä Fisheriki sprawlas ja pääs ylös matosta, mutta mun mielestä ei tarpeeks voittoon. Noh, ei oo eka kerta kun oon eri mieltä dumareiden kanssa. Hyvä matsi kuitenki.

Miten helvetis Fisher voitti ton?

Siis Fisherillähän oli huippu luokan takedown defence meiningit pääl koko ottelun, salamana aina pääs nousee takas pystyyn, harmi ettei päässy lataa muutamaa osumaa enemmin kunnon pommeja ;) kuten sanottu niin munkin mielestä erät meni 2-1

wat? selvä voitto...

Vittumitäpaskaa taas. Siis nuo tuomarit ja arvostelujärjestelmä, ja varsinkin tuomarit.

Uno ryöstettiin todella rumasti. Fisher ei saanut koko 15 min aikana tehtyä oikein mitään, jos ei paria pystyssä osunutta koukkua ja jatkuvaa passailua lasketa. Uno teki koko ajan töitä ja yritti alasvientejä. Mounttasi ihan kolmannen lopussa ja löi enemmän osumia kuin mitä koko ottelun aikana oli nähty kummaltakaan yhteensä.
Tulos: UD luonnollisesti Fisherille. Tuo pistearvostelu erittäin on niin anaalista että. Ei passaamalla pitäisi voittaa.

Matsit on kuitenkin aika teknisiä ja temmoltaan hitaita, että kyllä punaniskatkin buuaisi.

Edit: Jännä ettei Unon matsin jälkeen kerrottu pisteitä.

Munkin mielestä matsi ois kuulunu Unolle. Ehkä se yks kovempi tälli + lievä paremmuus noissa harvoissa iskujenvaihdoissa Kalastajalta sit oli se ratkaseva... Mut propsit Unolle ainaki meikäläiseltä. Jätkä oli jalassa kiinni ku terrieri ja haki alasvientiä niinkauan ku sai sen. Hyvin kyllä Fisheriki sprawlas ja pääs ylös matosta, mutta mun mielestä ei tarpeeks voittoon. Noh, ei oo eka kerta kun oon eri mieltä dumareiden kanssa. Hyvä matsi kuitenki.

Minusta noi iskujen vaihdot meni aikalailla tasan ja lopussahan Uno oli lähempänä lopetusta. Minusta Uno ansaitsi voiton koska oli aktiivisempi ja Fisher enempi passaili.

Back
Ylös Bottom