UFC 97 Redemption

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Älä laita Kongolle. Mä epäilen että Hardonk pistää Kongon pakettiin. Molempien mattotaidot on vielä kehitys asteella, mutta pitäisin Hardonkia parempana pystyssä kuin Kongoa. Hardonkille on varmaan parempaa kerrointakin tarjolla.

Onhan se tietty mahollista että Kongo käyttää samaa taktiikkaa ku yleensä ja pehmittää vastustansa muutamalla tiukalla polvella kasseille.

Musta vähän tuntuu, että Hardonkin "K-1 world class level striking" on skidisti yliarvostettua. Eddie Sanchezkin pudotti Hardonkin yms. Toki mitä vaan voi tapahtuu ku isot pojat yrittää lyödä toisiaan nenään, joten itse ainakin jättäisin tän matsin väliin.

Mun mielestä tässä eventissä on vähän se vika, että main cardilla on tasan 1 ottelija, jonka paperilla pitäis haluta viedä matsi mattoon (okei, Shogun on ehkä toinen, mutta sillä ei oo siihen käytännössä mahdollisuuksia). Eli eventistä tulee suureks osaks pystymatsia ohuilla hanskoilla. Sellasia matseja on ihan kiva olla yks tai kaks per eventti, mutta tässä eventissä niitä on liikaa.

Muutenkin tuntuu, että fokus UFC:ssa on koko ajan enemmän ja enemmän pystyottelussa. Nythän on jo muutama eventti ollut (esim. UFC 96), jossa submissioneita ei ole ollut lainkaan. Toki se on varmasti osittain sattumaa, mutta myös matchmakingin seurausta. Onneks on vielä sentään Demppa :)

(heitetään nyt loppuun sellanen kommentti, että itse uskon itse asiassa Kongon vievän Hardonkin mattoon. Tai ainakin se olis järkevää - siellä suhteellinen etu ois suurempi)

Minusta Hardonk on näyttänyt suhteellisen paskalta pystyssä verrattuna Kongoon. Luulempa että Kongo vie ekassa erässä TKO:lla.

Mun mielestä tässä eventissä on vähän se vika, että main cardilla on tasan 1 ottelija, jonka paperilla pitäis haluta viedä matsi mattoon (okei, Shogun on ehkä toinen, mutta sillä ei oo siihen käytännössä mahdollisuuksia). Eli eventistä tulee suureks osaks pystymatsia ohuilla hanskoilla. Sellasia matseja on ihan kiva olla yks tai kaks per eventti, mutta tässä eventissä niitä on liikaa.

Muutenkin tuntuu, että fokus UFC:ssa on koko ajan enemmän ja enemmän pystyottelussa. Nythän on jo muutama eventti ollut (esim. UFC 96), jossa submissioneita ei ole ollut lainkaan. Toki se on varmasti osittain sattumaa, mutta myös matchmakingin seurausta. Onneks on vielä sentään Demppa :)

(heitetään nyt loppuun sellanen kommentti, että itse uskon itse asiassa Kongon vievän Hardonkin mattoon. Tai ainakin se olis järkevää - siellä suhteellinen etu ois suurempi)

Sit taas kun katot UFC 98 main cardia niin suurinosa on painitaustalla...

Eikö kellään ole mitään luottoa Leitekseen Silvan kaatamisessa? Juuri joku tuollainen helvetin taitava BJJ jätkä sen voisi voittaa. Ja Eihän Leitestä ole edes vielä hävinnyt urallaa kertaakaan KO/TKO häviötä.

Eikö kellään ole mitään luottoa Leitekseen Silvan kaatamisessa? Juuri joku tuollainen helvetin taitava BJJ jätkä sen voisi voittaa. Ja Eihän Leitestä ole edes vielä hävinnyt urallaa kertaakaan KO/TKO häviötä.
Mutta kun Silva on Silva :P. Katselin tuossa muutamat Silvan matsit ja vähän huvittavaan kun kaveri saa vastustajat näyttämään aloittelijoilta koko hommassa :)

Rahani laitan aivan varmasti Leitesille. Uskon, että jos joku Silvan voittaa, niin se on juuri tällainen kaveri. Leites W (Rear naked choke) rd2 3.35min

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tosiaan jos Leites voittaa poislukien, että Silva diskataan, niin lupaan laittaa youtubeen videon jossa paskannan hattuun ja syön sitten sen sisällön.

pakko ottaa quotella talteen tää lupaus ettet pääse poistamaan sitä ;)

EDIT: tosin en silti usko että joudut sitä tekee, silva on silva.

Tosiaan jos Leites voittaa poislukien, että Silva diskataan, niin lupaan laittaa youtubeen videon jossa paskannan hattuun ja syön sitten sen sisällön.
Sanoisin että tämän lupauksen myötä Leitesin voittomahdollisuudet pomppasivat taivaisiin...mites toi youtube muuten suhtautuu tommosiin videoihin.

Sanoisin että tämän lupauksen myötä Leitesin voittomahdollisuudet pomppasivat taivaisiin...mites toi youtube muuten suhtautuu tommosiin videoihin.

Onhan siellä kaiken maailman Two girls one cup hommia, että eiköhän tää One hat full of shit mene siinä ihan mukana.

Ohohohooo... kovia lupauksia! Mä en kyllä ikinä uskaltais luvata noin paljoa, tässä on kumminski kyse vapaaottelusta! Mitä tahansa voi tapahtua koska vaan :) Innolla odottelen tota videota, vaikka se hieman sairasta onkin :D

Joo kyllä Pååtta saa nyt pitää lupauksensa. Silva on jo lopettelemassa uraansa ja ei jaksa painaa täysillä ja Leites voittaa lukolla :rock:

Suositut

Back
Ylös Bottom