UFC 97 Redemption ***SPOILERS***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mulla ei eikä muillakaan justin.tv tyypeil ku kaikki kysyy salasanaa ja kissmyass ei niilläkää toimi.

Kokeilin myös -kissmyass, -kissmyas, kissmyass

Hessu lataa nopeasti sopcast ja MMA-TV päälle.

WAAAAAR SILVAAA!

Jos joku muukaan ei löydä nii: http://zomse.com/10ufc-97-.htm

Kauhee lagi mulla ainakin 10 sekuntia odottamista vasta 4 sekuntia videota. Kokoajan saa ladata sen 10 sek sit se skippaa sen verran, näyttää pari sekkaa sit taas oottamista.

mullakin toimii ihan hyvin..en sit tiedä mikä siinä mahtaa olla... koititko niitä muita linkkejä mitä tässä ketjussa oli?

Joo.

Kato saatana, JEKJEKin linkki näyttää toimivan.

Pätkii vaan niinku kaikki muutki. Paitsi TVUplayerin mma-tv channel joka näemmä meni alas aikoja sitten.

Nytteku kerranki oli 15 sek pätkimättä nii se tuos ku Buffer esittelee... Jees :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
en ymmärrä miks sulla ei toimi toi salasana, tuolla ei oo chättiä eikä mitään, mä yritin ekana arvata et ufc97 siihen ja sit tohon ruutuun tuli vaan teksti et passcode is kissmyass, syötin sen ja toimaa, kokeile sitä ufc97 ja kato mikä sana sulle tulee siihen jos tulee..

Jännitys nousee, iiiiitsss tiiiiiiimeeee

en ymmärrä miks sulla ei toimi toi salasana, tuolla ei oo chättiä eikä mitään, mä yritin ekana arvata et ufc97 siihen ja sit tohon ruutuun tuli vaan teksti et passcode is kissmyass, syötin sen ja toimaa, kokeile sitä ufc97 ja kato mikä sana sulle tulee siihen jos tulee..

Ei toimi kumpikaan.

Toisaalta ku laittaa kissmyass, se ei sano et "väärä salasana". Oikeestaan ei sano mitään. Mitään ei tapahdu..

vaanii kuin hämähäkki...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom