UFC 95 - Sanchez vs. Stevenson

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lurkki
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vaikkei tässä nyt niitä suurimpia nimiä olekkaan niin mielenkiintoinen kortti tulossa. Paljon kehittyviä ottelijoita joilla on mahdollisuuksia vaikka mihin.

Saa nähdä miten weight cutti vaikuttaa Sancheziin ja kuinka voimakkaalta näyttää kevyempiä ottelijoita vastaan. Stevenssonkaan ei kyllä ole sieltä heikoimmasta päästä.

Marquardt vs Gouvei voittaja tulee olemaan aika lähellä titleshottia .. + marquardt on mielestäni kehittynyt riittävän paljon A. Silvaa vastaan tulleesta tappiosta että mahdolliseen uusintamatsiin riittää mielenkiinto tulevaisuudessa.

Maia & Dos Santos kiinnostavat myös.

Ufc.com on vahvistanut seuraavat matsit:

Per Eklund Vs. Evan Dunham
Mike Ciesnolevicz Vs. Neil Grove

Ja jos joku mode nyt voisi päivittää tuon ekan postin.

Daddyl kyl kovia matseja prkl. Penn, (välissä Tibau), KenFlo ja nyt Sanchez. No, mä pysyn Daddyn takana ja uskon raivogiljotiiniin :D

Mun mielestä juuri tuo KenFlo matsit kertovat miesten tasosta. Kenny jyräs Daddyn ja Diego jyräsi Kennyn. Ok tietty mmath ei ole koskaan kovinkaan luotettavaa ja tottakai Kenny on kehittynyt TUF1 finaalista, mutta kuitenkin en mitenkään näe Stevensonia voittamassa tätä matsia, ehkä jos Diego kaasuttaa totaalisesti niin sitten, mutta muuten minusta Sanchez on vahvempi ja parempi matossa.

Veikkaan, että matsi tulee menemään jotenkin niin, että Diego vie todennäköisesti melko heti Daddyn mattoon (koska kuntopuoli voi heikko ekassa matsissa LW:nä) takoo Daddya, mounttaa,takoo lisää, Daddy koettaa pyörähtää---> Diego nappaa RNC:n ja se on siinä, ajassa 3.31 R1:whip:

Ai hitto kun tulee jännää katseltavaa. TUF1 fanitin Diegoa alusta asti ja vastaavasti TUF2 se oli Daddy Stevenson.

En osaa päättää yhtään kumman puolta kannatan, jos haetaan näyttävyyttä ottelulta niin se olis Diego mutta toisaalta Stevensonin fysiikka on ollut aina niin jotenkin hienon näköistä vapariottelijalle.
Paha paha, kait mä kallistun tonne Stevensonin puoleen kun se nyt on matossa aika vahvoilla Diegon kovan painonpudotuksen jälkeen, kai. Oikeestaan mahdoton mennä sanomaan :lol2:

Tuosta Stevensonin nykykunnosta en tiedä, ois se KenFlo matsi pitänyt viedä vaan meni häviämään ja se kyllä tuntu pahalta. Osaahan se ainakin moukkua ottaa jos nyt vaikka tuohon Penn matsiin kattoo.

Kyllä odotan innolla.

Voisiko joku laittaa linkkiä mistä tuo Diegon ja Daddyn ottelu näkyy? ja mikä päivä se tarkkaa ottaen on? 18.2 vai 21.2?

Kiitos ja kumarrus :worship:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voisiko joku laittaa linkkiä mistä tuo Diegon ja Daddyn ottelu näkyy? ja mikä päivä se tarkkaa ottaen on? 21.2?

Voisiko joku laittaa linkkiä mistä tuo Diegon ja Daddyn ottelu näkyy? ja mikä päivä se tarkkaa ottaen on? 21.2?

seurailet ens lauantai-iltana tätä kamppailulajit threadia niin täällä on jonkun yökukkujan tekemä spoilers ufc 95 ketju niin siinä alussa tod näk niitä linkkejä heitellään puolin ja toisin ja sieltä valkkaat sen rakeisimman kuvan ja eniten pätkivän niin pääset nauttimaan live lähetyksestä :D

Saas nähdä miltä Diegon BJJ näyttää, valmentajana sentää Xande Ribeiro.;)

Veikkaan ,että joko Daddy ottaa pään kainaloon tai Sanchez vie decision.

mä luulen et taidan olla nukkumassa ja käyn aamulla tsiigamassa täält sit miten kävi, jos se kerta tulee 4.00 yöllä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom