Nojoo tää nimenomaa tuli mullekkin mieleen. Kyl rahat laitetaas silti Diegolle.Jos Diego väsyy painonpudotuksesta pahasti niin Daddyllä vois olla saumoja lukita napakka giljotiini ja päättää matsi siihen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nojoo tää nimenomaa tuli mullekkin mieleen. Kyl rahat laitetaas silti Diegolle.Jos Diego väsyy painonpudotuksesta pahasti niin Daddyllä vois olla saumoja lukita napakka giljotiini ja päättää matsi siihen.
Daddyl kyl kovia matseja prkl. Penn, (välissä Tibau), KenFlo ja nyt Sanchez. No, mä pysyn Daddyn takana ja uskon raivogiljotiiniin :D
Voisiko joku laittaa linkkiä mistä tuo Diegon ja Daddyn ottelu näkyy? ja mikä päivä se tarkkaa ottaen on? 21.2?
Kiitos ja kumarrus
Voisiko joku laittaa linkkiä mistä tuo Diegon ja Daddyn ottelu näkyy? ja mikä päivä se tarkkaa ottaen on? 21.2?
Kiitos ja kumarrus
UFC 95 on Englannissa ja alakaa 22.00 La suomenaikaa.mä luulen et taidan olla nukkumassa ja käyn aamulla tsiigamassa täält sit miten kävi, jos se kerta tulee 4.00 yöllä
kuvasta päätellen näyttää ihan dataajalta http://uk.ufc.com/PauloThiagoMinkälainen kaveri tuo Koscheckin vastustaja on? Pitäisikö näin Kossin fanina olla huolissaan?