***UFC 94 spoilers***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
hmm jännä kyl, toi lyönti mihin se tippu tuli summerin jälkeen, tosin ei tossa ajassa ehi reagoida ku lyönti lähtee mut summeri tuli kyl eka :P

Olen eri mieltä. Turpaan tuli ennen summeria.

hmm jännä kyl, toi lyönti mihin se tippu tuli summerin jälkeen, tosin ei tossa ajassa ehi reagoida ku lyönti lähtee mut summeri tuli kyl eka :P
Kyl mä sanoisin että se siihen ekaan tippu.

Edit. Toi on niin ihanaa toi brassien englanti :D harjotellu varmaan pukukopissa valmiiks noi 2 lausetta mitä ne huutaa.

Kyllä tuo eka lyönti oli se josta taju lähti. Ja se tuli ennen summeria. Hyvä matsi, vaikkei mun viime yön uni käynykkään toteen.

Eipä ole Silva ottanut opiksi Machidan matseista, ettei se super-aggressive-brutal-nyrkkiinjuoksemistaktiikka oiken Lyotoa vastaan toimi.

e. ja nyt toivottavasti Pennin pieksentää 25 min tiedossa.

sun olis ehkä sittenkin kannattanut jarlaxle hypätä sen emäntäs selkään ja jyystää sitä, olisit saanu yhen selätysvoiton edes ku vedot kusi :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
hmm nii, kai se vois toimii jos saa sen emäntänsä uskoo et ne vedot oli tosi tärkeit :D

sun olis ehkä sittenkin kannattanut jarlaxle hypätä sen emäntäs selkään ja jyystää sitä, olisit saanu yhen selätysvoiton edes ku vedot kusi :D
hahahha, ois varmaan joo, ois voinu ryöstää silt rahat selätyksen jälkeen ni ois edes lähel +- nolla:hyper:

Jos käännät takkis niin kannattais edes peitellä sitä ennen lopputulosta, sorry että en nuole moden persettä tää tullaan poistaa mut whatever.
Mitähän mahdat tarkoittaa? Eihän tässä mistään takinkäännöstä ole kyse, vaan kaikki kommentoi kilpaa näitä otteluita. Vai menikö multa ohitse joku pointti? Vai haluatko sä vain ihan rehellisesti vittuilla siinä?

kai se haluaa vittuilla emmä ainakaan muuten tota tajua, kommentoit jonesin jalkoja jossain mut en mä sillä saanu sitä käsitystä et oot bonnarin puolella erikoisemmin, (mä nyt nuolen moden persettä kai sit)

Mitähän mahdat tarkoittaa? Eihän tässä mistään takinkäännöstä ole kyse, vaan kaikki kommentoi kilpaa näitä otteluita. Vai menikö multa ohitse joku pointti? Vai haluatko sä vain ihan rehellisesti vittuilla siinä?

Olit niin varma T.Silvan voitosta, mutta jo ekan erän jälkeen haukuit jätkää paskaksi niin ei se ny kauheesti uskoollisuutta osoita.

kai se haluaa vittuilla emmä ainakaan muuten tota tajua, kommentoit jonesin jalkoja jossain mut en mä sillä saanu sitä käsitystä et oot bonnarin puolella erikoisemmin, (mä nyt nuolen moden persettä kai sit)
Ei meitsikään nyt oikein ymmärrä mitä tuo yritti sanoa.

Olit niin varma T.Silvan voitosta, mutta jo ekan erän jälkeen haukuit jätkää paskaksi niin ei se ny kauheesti uskoollisuutta osoita.
sulta tais mennä vähän pointti ohi? Näin ainakin itse näin, Mike sano että thiago voittaa ja sen jälkeen kommentoi että ihan paskasti vetää kyllä tällä hetkellä. Eihän se tossa machidaa missään vaiheessa kannattanu?

Mitä tekemistä sillä on takin kääntämisen kanssa? Spekuloin, että Thiago voittaa brutaalisti, mutta eipä voittanut ja sitten kommentoin Lyoton voittoa. Joten mikä sua vaivaa? Kakistappa ulos.

Suositut

Back
Ylös Bottom