Ufc 93

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eikös Lytle itsekin lupaillut pitää matsin pystyssä? Ainakin Davis jossain haastattelussa provosoi pysymään pystyssä ja katsomaan kumpi on mies.

Odotan tolta matsilta aika helvetin paljon. Molemmat kovaleukaisia iskijöitä eivätkä vedä itseään piippuun helposti. Todennäköisesti Fight of the Night. En tosin uskalla lähteä veikkaamaan voittajaa.

Eikös matsi oteta raskaassa sarjassa, joten Colemaninkaan ei ole tarvinnut kiristellä. Vai mitenkäs se nyt onkaan? Näyttäisi kyllä olevan 205:ssa.

Unohdin tuosta alkuperäisestä muuten tuon Dwarlin matsin ja lisäsin sen nyt sinne.

Coleman vs. Shogun matsi on kevyessä raskaassa sarjassa, taisit kyllä ite korjatakkin sen tuohon. Colemanhan on sanonut kaikissa haastatteluissa että paino on tippunut helposti ja monta vuotta jo halunnut tiputtaa 205:siin. Itse olen käsittänyt että 220 olisi ottelupaino hänellä, eli noin 15 poundsia tiputtaisi painoa.

Odotan tolta matsilta aika helvetin paljon. Molemmat kovaleukaisia iskijöitä eivätkä vedä itseään piippuun helposti. Todennäköisesti Fight of the Night. En tosin uskalla lähteä veikkaamaan voittajaa.

Kyllä Davis voittaa, tai toivon ainakin niin. Veikkaisin että matsi loppuu aikaisin ensimmäisessä erässä, jos ei näin käy niin pisteille menee. :whip:

Tänään se lähtee...

Eniten ootan Coleman - Shogun, sit Hendo vs Franklin ja Fight of the Night eli Lytle vs Davis

Todennäköisyyslaskennan alkeet:

20e:llä 500e on ihan hyväksyttävä riski/tuotto..
Viiden ottelutuloksen oikein arvaamisen todennäköisyys on 3.125%, jos jokaisen ottelijan voittotodennäköisyys olisi 50%. Kertoimesi suhdeluku 20:500 eli 1:25 on prosentteina 3.84%.

Odotusarvosi on negatiivinen, kun kertoimesi suhdeluku (3.84%) on suurempi kuin voittotodennäköisyytesi (3.125%).

Oletukseni, että jokaisen ottelijan mahdollisuus voittaa on 50%, mukaan sinun odotusarvosi 20 euron panoksella tässä vedossa on:

500e * 0.03125 - 20e * 0.96875 = -3.75e

Lajin arvaamattomuuden ja tasapelien mahdollisuuden takia vetosi mielekkyys laskee entisestään. Mielenkiinnon ja jännityksen lisäämiseksi tämänkaltaiset vedot ovat ihan kivoja. Jos tosissaan haluaa tehdä rahaa vapaaotteluvedoilla, suosittelen ylikerrointen etsimistä ja yksittäisten kohteiden pelaamista.

Todennäköisyyslaskennan alkeet:

:hyper:

Voi että.. :rolleyes:

Olet kyllä varmaan oikeassa. Vituiksihan nuo vedot menevät. Sitä en kiistä.

Ehkäpä sanavalintani oli hieman liian totinen. En kyllä todellakaan mieti Vuoksenmaan kanssa näitä urheiluvedonlyöntijuttuja vaan pelailen ihan huvikseni. Välillä voittaen ja välillä häviten. Arvaat varmaan kumpi tapahtuma on yleisempi..

Ja on minulla kyllä niitä singlejäkin on laitettuna. :thumbs:

Viestini ei ollut tarkoitettu henkilökohtaiseksi vittuiluksi, vaan yleisesti kaikille asiasta hieman enemmän kiinnostuneille. Kaikissa rahapeleissähän on luonnostaan negatiivinen oletusarvo, sillä muuten pelin tarjoaja jäisi itse tappiolle. Ainoa tapa voittaa pitkässä juoksussa on käyttää hyväkseen pelin tarjoajan tekemiä virheitä, eli ylikertoimia.

Ymmärrän, että suurin osa pelaajista haluaa vain täyttää pelihimonsa sen kummempia ajattelematta. Itsekin "valaistuin" asiasta vasta pokeriharrastuksen myötä.

Onks noi nyt sit kuinka toimintavarmoja noi justin.tv:n hommat? Äsken jotai sielt koitin avata, mut eipä auennut. Lataa vaan, mut mitää ei tapahdu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onks noi nyt sit kuinka toimintavarmoja noi justin.tv:n hommat? Äsken jotai sielt koitin avata, mut eipä auennut. Lataa vaan, mut mitää ei tapahdu.

No eihä se viel oo alkanu -.-

Kiva ku löyty eräästä warepaikasta UFC kokoelma :P Googlel löytää, en viitti laittaa linkkiä ku modet vetäis mulle left high kickin ja sit tulis flying scissor heel hook

Eihän noi mun kokemuksen mukaan ole ainakaan kauhean varmoja. Koko ajan kaatuu lähetys. Mutta sitten ilmestyy uusi kun hakee uudelleen...

Mua ainakin ärsyttää toi hitaus mitä niissä on. Katselisin mieluiten vähän nopeampana.

Eipä tuo justin.tv ainakaan mikään hitti ole!
Viime eventtiä piti tuolta katsoa ja 5min jälkeen koko paska jumiin.

No,itse ainakin lataan seuraavana päivänä mieluummin.

Eipä tuo justin.tv ainakaan mikään hitti ole!
Viime eventtiä piti tuolta katsoa ja 5min jälkeen koko paska jumiin.

No,itse ainakin lataan seuraavana päivänä mieluummin.

Jaa no kyllä itellä toimi ihan hyvin, kun siellä kerran on vähän enemmänkin niitä vaihtoehtoja

No nyt latasin ton TVU playerin ja otin sieltä sen MMAtv:n. Vitut sekään toimi. Vartin jo lukenut että starting channel ja vitut se starttaa. Kai sit katotaa matsit joskus myöhemmin youtubesta ku vittu mikään ei toimi. Vitun vittu!

No nyt latasin ton TVU playerin ja otin sieltä sen MMAtv:n. Vitut sekään toimi. Vartin jo lukenut että starting channel ja vitut se starttaa. Kai sit katotaa matsit joskus myöhemmin youtubesta ku vittu mikään ei toimi. Vitun vittu!

Koitas tunnin päästä uudestaan ;)

antakaas toimivii sopcast osotteita tai suoria urleja kiitos ;)

kiitos

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom