Ufc 93

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Paperilta katsottuna tällä eventillä on potentiaalia olla todella viihdyttävä, vaikka kirkkaimmat ja kiinnostavimmat nimet puuttuvat.

Samaa mieltä ja kyllä joku on pielessä jos Shogun-Coleman ei kiinnosta edes vähän.
Mielestäni teillä on asiat pahemmin pielessä, jos haluatte edelleen nähdä Colemania vapaaottelukehissä. Kyllähän tämä ottelu minua kiinnostaa, mutta pelkästään Shogunin takia. Mielummin näkisin herran ketä tahansa UFC:n oikeaa LHW-ottelijaa vastaan.

Coleman on 44-vuotias ja otteli viimeksi vuonna 2006. Todelliseksi haastajaksi hänestä ei ole enää ollut vuoden 2001 jälkeen.

Ei voi sanoa että kirkkaimat nimet puuttuvat jos kortilla on Shogun, Hendo , franklin ja Kang. Monessa kortissa on nimimiehiä paljon vähemmän.

Mielestäni teillä on asiat pahemmin pielessä, jos haluatte edelleen nähdä Colemania vapaaottelukehissä. Kyllähän tämä ottelu minua kiinnostaa, mutta pelkästään Shogunin takia. Mielummin näkisin herran ketä tahansa UFC:n oikeaa LHW-ottelijaa vastaan.

Coleman on 44-vuotias ja otteli viimeksi vuonna 2006. Todelliseksi haastajaksi hänestä ei ole enää ollut vuoden 2001 jälkeen.

Haluankin nähdä kun Shogun pistää Colemania kunnolla turpaan ja lopettaa sen paskanpuhumisen.

mulla on semmoinen kutina että franklin kaasuuntuu 3 erässä ja hendo takoo tko 3.30

ja sit tää coleman vs shogun en nää tässä mitään järkeä shogun round 1..

ja sama tässä rusina vs horn tko round 1 0.56. horn kauhee läski jolla ei saumaa :piis:

Sherdogista joku: ''Coleman doesnt really stand a chhhh.....o'wait

Hunt Ko'd in mere Seconds ....Check
Gomi gets subed in minutes ...Check
Nog Destroyed by Mir...Check

K ..yup sounds like a great fuckin Bet!''
:D

ei ikävä kyllä ollut. näin tulee käymään

Epäilempä myös ite että Franklin nyt kovin pahin kaasuttais. Mies veti ainakin pari vuotta takaspäin ihan kipeetä reeniä "UFC All Access" jaksossa. Nyt ottelee vielä luokkaa ylempänä niin ei tarvi pudotella edes painoa mikä monasti tuntuu. Ottelu on kaikinpuolin ihan mielenkiintoinen kun molemmat kykeneen lopetuksiin pystyssä ja matossa.

Coleman vs. Shogun on myös mielenkiintoinen. Shogun on toki 100-0 ennakkosuosikki mut mistäs näistä nykyään tietää. Ei sitä kato tiedä jos vaikka Hammer Housella on jätetty bodaaminen vähemmälle ja ruvettu reenaamaan juuu-jitsua. Tähän matsiin vois ihan herjalla laittaa rahaa pikkupanoksella Colemanille ison kertoimen perässä.

Beltcher tiputtaa Kangin ekassa erässä.

Lytle vs. Davis tulee olemaan otsaanlyntijuhlaa alusta loppuun. Veikaan että Davis vie koska on selvästi teknisempi.

Horn on hyvä mittari Palharesille. Horn on aika veijari matossa, eikä varmasti ole helppo mies pistämään taputtamaan. Veikkaan kuitenkin että Palhares vie matsin viimeistään pisteillä.

Kampmanin matsia odotellaan myös innolla. Vastustajasta ei paljon ennakkotietoja, toivottavasti tulee voitto skandinaaviaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Lytle vs. Davis tulee olemaan otsaanlyntijuhlaa alusta loppuun. Veikaan että Davis vie koska on selvästi teknisempi.
En usko että Lytle pärjää Davisille pystyssä. Ja luulen että Lytle tietää sen itsekin. Mikäli Lytle ei halua antaa Davisille KO of the Nightiä ja haluaa voittaa, vie hän homman mattoon.

En usko että Lytle pärjää Davisille pystyssä. Ja luulen että Lytle tietää sen itsekin. Mikäli Lytle ei halua antaa Davisille KO of the Nightiä ja haluaa voittaa, vie hän homman mattoon.

Kyllä Lytlellä aika hyvä leuka on, että en ole aivan satavarma saako Davis pudotettua vaikka omaakin uskomattoman tyrmäysvoiman. Alvesia vastaan Lytle otti aika kivan pommin ensimmäisessä erässä eikä jätkästä huomannut sitä mitenkään. Muutenkin Davisia kiva nähdä kehässä aina ja Lytlen ottelut eivät ole ikinä tylsiä joten tämä on kyllä yksi matsi jota todella odotan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom