Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä Lesnarin olis vähintään Nogueira pitäny ensin voittaa. En ymmärrä miten Interim Champin yli kävellään tällä tavalla. Ennen titteliotteluiden jakoa pitäisi mielestäni olla kiistaton mestari. Siihen sitten haastajia jonoon.Kyllä se mun mielestä alkaa sen ansaitsemaan jos kerran Herringin ja Couturen voittaa. Eipä siellä raskaassa sarjassa hirveesti muutenkaan varteenotettavia mestaruusehdokkaita ole.
Mä haluan kans kuulla ketkä ne "muut" on, jotka voidaan laittaa Fedorin ja Nogueiran väliin HW-rankingissa. Kyllä tuo Nogueiran CV on erittäin kattava ja kunnioitusta herättävä. Kaveri ei ole koskaan hävinnyt ottelua luovutuksella tai tyrmäyksellä.Nikula: -Juu, ei kannata samalle viivalle Fedorin kanssa laittaa, se on nähty jo. Mutta ketäs ne muut on joiden kanssa Nogia ei voi samalle viivalle laittaa, kun Fedori kerta on vain esimerkki nuista, kenen kanssa samalle viivalle Nogilla ei oo asiaa?
"mutta en laittaisi samalle viivalle todellakaan esim Fedorin kanssa.."
Kyllä Lesnarin olis vähintään Nogueira pitäny ensin voittaa. En ymmärrä miten Interim Champin yli kävellään tällä tavalla. Ennen titteliotteluiden jakoa pitäisi mielestäni olla kiistaton mestari. Siihen sitten haastajia jonoon.
Toivottavasti Brock ei ala vetää mitään epäurheilijamaista vammailua, jos nyt voittaakin. Randy on kuitenkin sellainen legenda, että hänelle ei moista soisi ainakaan.
Kuinka kauan 45 vee voi oikeasti olla huipulla. Itse luulin ,että Couturen ura päättyi huipulla siihen toiseen Liddelin tyrmäykseen.. mutta ei vielä porskuttaa..Aika hukkaan menee Lesnarin markkinavoima jos nyt laitetaan Couturea vastaan. Jos ja kun Lesnar häviää matsin, niin sen jälkeen hänen pitää otella turhia täyttömatseja, mikä ei ketään kiinnosta ku on jo kertaalleen Randylle hävinnyt....Olisivat rauhassa kasvattaneet Lesnarin mainetta ennekuin syötetään haille. Noh, annetaan kaverille mahdollisuus, tuskin tuo Couturekaan on elämänsä parhaimmassa kunnossa.
Lesnar on todella kokematon vielä. Tahtoisin nähdä miten Lesnar suhtautuu kun sitä lyödään. Jos Crocop olisi wanhassa kunnossa niin Lesnar vs. Crocop olisi huippu matsi.
Randysta viimeset 2v.
2 voittoa HW-luokassa
Millä uitulla Randy nostetaan legendojen joukkoon???