UFC 91 Couture vs Lesnar

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja slc
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tätä matsia on odotettu pitkään. Brockia on tullut seurattua WWE-debyytistä lähtien ja on yksi vaikuttavimpia urheilijoita, mitä olen nähnyt. Varmasti tosi jännittävä matsi tulossa. Can't wait!

Ei se koko, vaan miten sitä käyttää.:nolo:

Oletko kuullut monta kertaa ;)?? No leikki leikkinä!
Pari "kuponkia" vetoja piti laittaa!!

Tuleeko tähän threadiin sitten tietoja matsien voittajista?
Uskaltaako lukea enää ennen kuin on itse kattonut matsit...

Ei tule! Tulee uusi SPOILERS threadi.....

Tuleeko tähän threadiin sitten tietoja matsien voittajista?
Uskaltaako lukea enää ennen kuin on itse kattonut matsit...
Kyllä sen joku onnistuu aina spoilaamaan täälläkin ;)

Ei pitäisi tulla, mutta pidän silmäni visusti pois kamppailulajiosiolta, kunnes tapahtuma on katsottu alusta loppuun.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
alkaako se main event siis 5.00 vai main card?

Couture is on course to pocket $250,000 for his participation in the “biggest fight in UFC history” and can double his purse ($500,000) with a win, according to a report from the Los Angeles Times. Lesnar, too, will earn a quarter million dollars just for showing up, but his win bonus is $50, 000 less ($200,000) that “The Natural.”

Ok, tarkoituksena on kyllä katsoa koko main card. Tulee kyllä jännä matsi tuosta couture vs lesnar ottelusta, mutta veikkaan että Lesnar by tko 2 erä

Heitetääs ilmaan erilainen gameplan Couturelle:

Kovalla temmolla ja ryminällä Lesnarin päälle heti alusta! Tätä ei o ennen nähty eikä Couturelta moista odoteta, varsinkaan Lesnaria vastaan! Pari kunnon pommia Lesnarin kuuppaan ja samalla todistetaan, ettei brokki kestä vielä iskuja. Voitto Couturelle ekassa erässä tyrmäyksellä! :rock:

Tiedän, tuskin tulee tapahtumaan, mutta onhan näitä "ajatuksia" kiva pyöritellä..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom