UFC 91 Couture vs Lesnar (SPOILERS)!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
MirKneebar.aim640.jpg

Ettei totuus pääse unohtumaan.

Vituttaa, mutta rahaa tuli.
Mä olisin enemmän huolissaan omasta muistista kuin rahasta.

Eli jottei totuus pääsisi unohtumaan

http://regretfulmorning.com/2008/11/randy-couture-vs-brock-lesnar/

Ei tullut rahaa, mutta joitain vituttaa ihan vitusti ja mua naurattaa se :D Mikähän on muuten päälimmäisin syy, että jengi oikeasti kilahti ihan totaalisesti Brockin voitosta?

Olisi kylla vahintaan huvittavaa nahda miten Lesnarin ihraniska kestaisi BobSappin piledriveria. Myos joku Machidan tyylinen heviweight joka pyorisi ympariinsa ja harnais ja tekis Lensarista pellen niinkuin Titosta olis asiaa nahda...
Sapp on ihan vitsi koko äijä, Brock pamauttas yhden iskun ja Sapp vaihtas hiippakuntaa...

OT Kyllähän tää tredi on täynnä kyrpiintyneitä tyhjätasku Randy faneja jotka jotka hävis rahansa ja nyt purkavat pahaa mieltään täällä provoten ja mustamaalaten Brockia. Siis miettikää minkä työn tuo tyyppi on kuitenkin joutunut tekemään ja kuinka paljon paskaa se on joutunut kuuntelemaan just tään tredin kaltaisten "Fanipoikien" (vrt. eng. Fanboy) suusta. Brock on kuitenkin todistanut että hän pystyy pärjäämään UFC:ssa ja on tukkinut monien epäilijöiden turvat omilla esityksillään kehässä joten vielä kerran: RANDY-FANIT ITKEKÄÄ VERTA!!!

Ei jaksanu lukea koko ketjua läpi. Hieman itkettää kyllä täälläkin taas yhden ikonin kaatuminen. Sinänsä matsissa ei ollut mitään kyseenalaista, Brock oli selkeästi parempi. Jokainen osa-alue toimi paremmin ja loputulos oli ansaittu. Jään jännityksellä odottamaan Lesnarin seuraavia matseja.

Ei Brock oikeasti niin hyvin suoriutunut lukuunottamatta paremmin osunutta lyöntiä. Couturekin näytti aika hirveältä.

Eniten itseäni vituttaa, että tuolla näytöllä voi olla UFC champpi. No eipä nuo UFC beltit ole koskaan mitään merkinneet. Turhaa turhaa turhaa. Käsittämätöntä sontaa.

Nythän se sitten nähdään.

Jos Brock voittaa seuraavan matsin niin sitten sitä kunnioitusta alkaa tippua.
Mutta jos häviää niin tyypit jotka inttävät Brockin saaneen tittelimatsin lahjaksi saavat elinikäisen erektion. Saas nähdä, silti outo että porukka pitää Lesnaria vieläkin altavastaajana jokaiseen matsiin.

Stevensonilla ja Couturella rahat...hyvinhän se taas meni:jahas:

Ken-Flon ja Stevensonin tasoero oli aika huimaava, aika turha oli B-daddyn altavastaajan asemasta itkeä.

Sen sijaan Lesnarin esitys ei vakuuttanut ollenkaan, varsinkaan se paljon puhuttu paini. Mutta kun iso mies lyö niin se tuntuu...pikkasen sellanen Bob Sapp/HMC-fiilis tosta kyllä jäi.

Kyllähän nuo Lesnarin otteet oli selvästi parantuneet. Pysty näytti jo selvästi paremmalta ja kaikki tekeminen oli selvästi rauhallisempaa. Yllätti kyllä tuo että Brock pärjäsi niin hyvin pystyssä Randylle.
Joku mainitsi että Brockin hyvä painitausta on ainut tekijä miksi hän on niin hyvä. Kyllähän tuo koko ja voima nyt vaikuttaa sekin. Etenkin tässä matsissa siitä oli etua koska clinchissä painavammalla ja vahvemmalla jannulla on yleensä huomattava etu ja hallintakin vie vähemmän voimia.
Lopussa kun Randy tippui mattoon näytti Brockin gnb melko hätäilyltä kuten aiemminkin. Suurin osa lyönneistä lähti tosi pienellä liikeradalla hammereina, jolloin voimaa niihin ei saa läheskään niin paljon kuin kunnon lyöntiin kuten moni muu tässä vaiheessa olisi tehnyt.
Tekeehän tuollainen pienellä liikkellä tehty naputtelukin Brockin kokoisen äijän tekemänä helvetin kipeää ja tuhoa , mutta silti sen olisi voinut vielä paljon järkevämmin ja tehokkaammin tehdä.

Olenko mä ainut kenen mielestä tuo matsi oli tasoltaan sekä viihdyttävyydeltään illan paskin? En todellakaan toivo, että UFC matsit menee tällaiseksi tekniikattomaksi puuskuttamiseksi.

Toi nyt ei ollut tekniikatonta puuskuttamista nähnytkään. Siis jos nyt tosta pääottelusta puhutaan. Toi painihan oli suorastaan kaunista, eikä tuo nyrkkeilykään huonoimmasta päästä ollut.

Saas nähdä, silti outo että porukka pitää Lesnaria vieläkin altavastaajana jokaiseen matsiin.

Lesnar nähtiin vedonlyöjien keskuudessa yleisesti pienenä ennakkosuosikkina (46-54%).
Oma arvio tosta oli toiseen suuntaan - Randy pieni suosikki. En osannut nähdä tuota eroa pystyottelussa Brockin hyväksi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hehe, ei mennyt veikkaukset putkeen ei. :)

Rispektit Lesnarille, kyllähän voitto oli ansaittu. Couture ei ollut kovin vakuuttava, mutta oli Lesnarkin kehittynyt.

Ymmärrän kyllä miksi porukka hiiltyy Lesnarin voitosta, varsinkin jos on lajia seurannut alkuajoista asti ja tietää miten hemmetin suuri henkilö mma:lle Randy Couture on. Sitten jotkut provosoi vielä kommenteilla tyyliin "No niin, hahaha. Lesnar tulee ja jyrää lihaksilla maailman parhaaksi raskaansarjan vapaaottelijaksi!" niin tokihan se hivenen potuttaa.

Aivan sama se on huudella, en oo ees uskaltanu käydä Sherdogilla kattomassa minkälainen sota siellä on käynnissä. Itse annan Lesnarille täydet propsit tuosta ottelusta, hän oli parempi kuin Randy. Uskon kuitenkin että vyö voisi kuulua jollekin toiselle heavyweightille tällä hetkellä mutta seuraavissa matseissahan se nähdään.

Florian on kyllä ihme jätkä, oon jostain syystä melkein aina laittanu sen häviäjäksi omissa veikkauksissani ja lähes aina on rivi sen takia kussut. Kai pitää alkaa uskomaan että KenFlo on hemmetin kova jätkä. :)

Toi painihan oli suorastaan kaunista, eikä tuo nyrkkeilykään huonoimmasta päästä ollut.
Olenkohan mä nyt kattonut eri matsin? Nyrkkeilystä en tajua yhtään mitään ja myönnän sen. Mun mielestä tuossa oli lähinnä pari huonoa väkisinmakuu yritystä ja loput clinchin ja seinäpainin sekotusta. Huono matsi molemmilta, ja en toivoisi että tällaisella esityksellä on vyö jaossa. Kait tuo homma on sitten niin katsojan silmässä, ja jokainen näkee siinä juuri sitä mitä haluaa nähdä.

Olenkohan mä nyt kattonut eri matsin? Nyrkkeilystä en tajua yhtään mitään ja myönnän sen. Mun mielestä tuossa oli lähinnä pari huonoa väkisinmakuu yritystä ja loput clinchin ja seinäpainin sekotusta. Huono matsi molemmilta, ja en toivoisi että tällaisella esityksellä on vyö jaossa. Kait tuo homma on sitten niin katsojan silmässä, ja jokainen näkee siinä juuri sitä mitä haluaa nähdä.

Olet kai trolli, mutta vastaan silti.
Seinäpaini ja Clinch on osa painia tosiaan, ja tuossa oli erittäin hyvää sellaista. Randy on tehnyt tuota vuosia ja taas vuosia ja aina ennen se on ollut kivaa ja hienoa mutta nyt ei kelpaa kun Brock oli parempi? Ja olihan Lesnarilla maahanvienti josta Randy tuli ylös ja Lesnarilla 1 todella hieno karkaus Randyn maahanviennistä. Nyrkkeily oli vapariksi hyvää, muuta en viitsi siitä kommentoida.
Vyö on ollut jaossa tuollaisella matsilla kymmeniä ja taas kymmeniä kertoja.

Olet kai trolli, mutta vastaan silti.
Seinäpaini ja Clinch on osa painia tosiaan, ja tuossa oli erittäin hyvää sellaista. Randy on tehnyt tuota vuosia ja taas vuosia ja aina ennen se on ollut kivaa ja hienoa mutta nyt ei kelpaa kun Brock oli parempi? Ja olihan Lesnarilla maahanvienti josta Randy tuli ylös ja Lesnarilla 1 todella hieno karkaus Randyn maahanviennistä. Nyrkkeily oli vapariksi hyvää, muuta en viitsi siitä kommentoida.
Vyö on ollut jaossa tuollaisella matsilla kymmeniä ja taas kymmeniä kertoja.
Ööö, missäs vaiheessa mä olen toisin väittänyt, ettei nuo olisi painia, tai ettei vyötä ole ennen paskalla matsilla voitettu?
Eikä mulle ole voittajalla mitään merkitystä, harmittaa vaan kun matsi ei ollut omaan makuun viihdyttävää vapaaottelua. Ihan sama ketä siinä olisi otellut, yhtä paljon harmittaisi.
Nyt täällä on vaan noussut hirveä haloo ja jengi suuvaahdossa mussuttaa kuinka on vapaaottelussa uusi sivu käännetty, kuka voittaisi kenet jne.
T:Trolli:haart:

Itse olen ihan vilpittömästi sitä mieltä että HW:n kohdalta saattaa hyvinkin olla uusi sivu kääntymässä: Carwin, Lesnar. Ehkä HW:ssakin nähdään vastedes isoja trimmattuja miehiä niinkuin muissakin sarjoissa eikä Sylviaa, Cabbagea tms. palleroita.

UFC:n raskassarja nyt on aina ollut paskaa. Couture ottaa naamarii LHW ja siirtyy ylös ku siel o helpompaa. Kertoo jotain et Fedor pieksee pitkäaikasen UFC chämpin 28 sekkaa.

Mun mielestä tuossa oli lähinnä pari huonoa väkisinmakuu yritystä ja loput clinchin ja seinäpainin sekotusta.

Voihan sen noinkin ilmaista :)

Musta ne oli ihan hyviä väkisinmakuu yrityksiä ja yhtälailla hyviä counttereita ja sitä pystypainiakin oli kiva seurata.

Ymmärrän kyllä et miten ton voi nähdä tylsänä.

kyllä brock on tällä ultimaatein fighteri mitä maa päällään kantaa. En usko että kukaan pystyy pysäyttämään tuota gepardimaisesti liikkuvaa hirviömäistä lihaskasaa. Brock näytti sen kuinka helppo tuossa lajissa on menestyä, paljon lihasmassaa, parin kuukauden treeni ja kappasvain vanha mestari Couture on kyykytetty.

Oli kaiken lisäksi erittäin miellyttävää katsoa kun Lesnar murjoi Randyä. Couture luulee hiukan liikoja itsestään ja oli oikein että palautettiin takaisin maan pinnalle. Jospa hän nyt tajuaisi että parempi jäädä eläkkeelle ja jättää hommat niille ketkä sen osaa.

kyllä brock on tällä ultimaatein fighteri mitä maa päällään kantaa. En usko että kukaan pystyy pysäyttämään tuota gepardimaisesti liikkuvaa hirviömäistä lihaskasaa. Brock näytti sen kuinka helppo tuossa lajissa on menestyä, paljon lihasmassaa, parin kuukauden treeni ja kappasvain vanha mestari Couture on kyykytetty.

Huono provo,mutta tartutaan siihen nyt.....
Brock on sitten treenannut pohjat painin kanssa,jossa taitaa herralla olla yli 160 ottelua. Sen lisäksi painisalilla on vietetty treenien merkeissä satoja tunteja. Jos brock ei olisi ikinä paininut ja olisi samallainen lihakasa niin tällä hetkellä taitaisi record olla 0-4 MMA:ssa. Se että joku treenaa reilu vuoden(ei pari kuukautta...)mma:ta niin ei riitä mihinkään vaan kyllä siellä pitää olla taustaa jostain muusta lajista ja lahjakkuutta. Maailmasta löytyy vahvoja ja isoja äijiä vaikka kuinka paljon,mutta väitän,että niistä kavereista todella pieni osa pärjäisi edes jotenkuten mma kehissä. Brock on iso,vahva ja omaa hyvän painin(ei höpö höpö painia)ja eräs iso asia joka erottaa Brockin muista lihakasoista on se,että hän ei ole TÖNKKÖ. Sormet menee polvien alapuolelle silloin kun jalat ovat suorana ;)

Edit. Niin ja pysäyttäjiä löytyy monia. Eräs Mir sen jo kerran teki....

Suositut

Back
Ylös Bottom