Ufc 90

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mä luotan siihen, että Kos uskoo liikaa pystyynsä ja Alves tiputtaa counterilla. :)

Voin tietty olla väärässä, yleensä olen...

Toivotaan että kossi koppaa polven vastapalloon kun koittaa takedownia. Nimittäin näkisin mielummin Alvesin GSP:tä vastaan, tulisi mielenkiintoinen ottelu.

Countdown to UFC 90:ssä vihjaillaan kovasti, että A. Silva ottelee tulevaisuudessa enemmänkin 205:ssa, mikä on tietty ihan fiksua kun ei 185:ssa ole vastustajia. Varmaan ottelee vielä 205:n vyöstä ennen eläkettä.

Jaa valaiskaa tyhmää... Peruskysymys taas... Millon suomenaikaa alkaa?

Okei kiitos. Ja jos joku vielä osaa myöhemmin illalla sitten tarkempaa ajankohtaa sanoa vielä :P

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Okei kiitos. Ja jos joku vielä osaa myöhemmin illalla sitten tarkempaa ajankohtaa sanoa vielä :P

Tai sit voit itte netistä googletella timezoneja ja katsoa UFC:n sivulta monelta lähetys alkaa sikäläistä aikaa...

Itsehän toki odotan 720p julkaisua joten saan nukkua yöni rauhassa.

Tai sit voit itte netistä googletella timezoneja ja katsoa UFC:n sivulta monelta lähetys alkaa sikäläistä aikaa...

Itsehän toki odotan 720p julkaisua joten saan nukkua yöni rauhassa.

Njoo, kiitos, pitää katella.

Eikö noi 720p oo muute järkyttävän kokoisia?

Onhan ne reilu neljä gigaa, mutta äkkiähän sen imuttelee kuitenkin ja itte tykkään naatiskella eventeistä kunnolla.

uuh. Luksusta. Mike mma-traksulla. Yhteisö antaa takaisin :).

Itse olen 110% varma Anderson Silvan voitosta. Vois vaikka pistää rahaa likoon. On se sen verran sutjakka kaveri. Lahjoja ja fysiikka kuin luotu mma-figterille.

uuh. Luksusta. Mike mma-traksulla. Yhteisö antaa takaisin :).

Itse olen 110% varma Anderson Silvan voitosta. Vois vaikka pistää rahaa likoon. On se sen verran sutjakka kaveri. Lahjoja ja fysiikka kuin luotu mma-figterille.

Kerroin on Silvalla 1,10 :rolleyes: Cotella 6... Unibetillä. Saa aika paljon satsata että vähän edes voitto summa lämmittäisi :)

Koscheckkiä veikataan voittajaksi myös tuolla kertoimien mukaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom