Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eihän se Silva mitään pelleily, vaan koitti hakea koko matsin ajan oikeata paikkaa ja rytmiä. Cote sattuu nyt vaan tällä kertaa tarjoamaan ihan kohtalaisen vastuksen ennen loukkaantumista. Uskon että se ole Coten hyvyyttä eikä Silvan huonoutta, Cote ja muut kumppanit oli selvästi tehny kotiläksynsä ja koittivat selvästi sekoittaa Silvan rytmiä ja onnistuivat ihan kohtalaisesti. Nyt näky ainakin minun silmiini pieni aukko Silvan pelissä vaikka kaikki maine ja kunnia hänelle, mahtava ottelija ja kaiken lisäksi myös persoona.
Eipä Coten suoritus nyt ansaitse mitään erityishatunnostoja. Pani hanttiin, mutta eipä Silva valitettavasti ehtinyt vielä aloittaa. Taisi molempia ottaa päähän yhtä paljon tuo ottelun lopetus. Goldie vaahtosi jo että Cote on ehdottomasti ansainnut uusinnan...mun mielestä olis paras jos Silva vaan hyppäisi sarjaa ylemmäs ja ottaisi sopparin vikat matsit siellä.
Dream on...... ja vetäis siinäkin kaikki levyks ennenkö hyppää Fedoria nitistään...
Mun mielestä Silvan tyyli on parasta katseltavaa koko mma-maailmassa.Muhun ei koskaan oo iskeny tollaset Chris Lebenin tapaset ottelijat,jotka riehuu ja antaa nyrkkien heilua.Nää on toki makuasioit mut mä ainaki voisin kattoo Silvan juoksentelemist vaik 5 tuntii putkeen.Ärsyttää kyllä toi silvan tyyli, ei siellä muutkaan mittaile vastustajiaan kahta erää! Muut kun tappelee niin silva juoksentelee ja miettii mitä tekis, omg, häiritse sitä äkkiä ennenku se keksii jotain ilkeetä!!! :D