UFC 90: Silva vs Cote **SPOILERIT**

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mgm
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

mgm

Ei malttanut odottaa, pakko oli katsoa clippinä Werdumin matsi, eipä ollut Santos mikään paisti.
Nyt vaan odottamaan täyttä eventtiä.

Noh onneksi Santos toi rahaa ja samoin olisi tuonut maynard ellei sportingbet olisi jostain syystä peruuttanut kohdetta viime metreillä...

Eventti vielä katsomatta joten kommentoidaan sitten lisää.

Eli maincardin tulokset:

Sean Sherk voitti Tyson Griffinin UD:llä
Junior dos Santos tyrmäsi Werdumin ekassa erässä
Thiago Alves vei selvällä UD:llä (helvetin kauniita leg kickejä oli kyllä :P)
Gray Maynard voitti Rich Clementintin UD:llä
ja
Anderson Silva vei "TKO"lla, sillä Cotella joku injury näytti polveen tulevan kolmannessa erässä

Sherk vs. Griffin oli viihdyttävää pystymättöä, illan paras matsi minun mielestä.
Griffinin pitäisi opetella potkimaan pään alapuolelle.

Miksi ei tullut laitettua Santokselle rahoja kun kävi mielessä, että mitä jos tuleekin pystymatsi.
Harmi kun Cote loukkaantui, loppu hyvä matsi kesken.
Leitekselle vaan kovempi vastus ensi kerralla, vastustajalla ei ollut mitään jakoa matossa.

Tylsää....
Mut onneks Koscheck hävisi :D
eihä.. meitsi diggaa lebenistä koschekist ja danasta mus taitaa olla jotain vikana ??? :D
ufc 90 oli ihan jees main eventti jäi vaivaamaan..
mitä helvettiä se silva pelleilee siellä 2 erää? olis lopettanut matsin aikasemmin...
oli kyllä kiva nähä ku se läski werdum sai tykin naamaan.
minä itse luulin et tyson voittaa sen matsin mutta toisin kävi

Cote teki ainakin meikäläiseen tosi suuren vaikutuksen.Siitä huolimatta,että Silva oli ylivoimainen ennakkosuosikki ja omaa maineen parhaana pound for poundina ni Cote ei pyydelly yhtään anteeks vaan usko omiin mahiksiin ja lähti vetää Silvaa turpaan ja hakee voittoo.Ansaitsee ehdottomasti rematchin vaikka en usko,että hän Silvaa pystyy kuitenkaan voittamaan sillä kyllä Silva kuitenkin ne pahimmat ja vaarallisimmat iskut tarjosi.Anyway Cote oli eka äijä ku pitkiin aikoihin tarjos Silvalle vastuksen.:thumbs:
Ja Imo Silvan paikka 205:ssa,tosin voi olla että ois sielläkin nii ylivoimanen et joutuis menee raskaaseen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Leites - McFedries
Selvä alusta asti, maahan kun mentäisiin niin lopetus tulisi äkkiä.

Sherk - Griffin
Viihdyttävä setti isoilta pieniltä miehiltä. Sherk tällä kertaa parempi pisteillä.

dos Santos - Werdum
Werdum kokeili liikaa onneaan ja dos Santos yllätti lyömällä Werdumin ulos. Hieno voitto dos Santosille.

Maynard - Clementi
Maynard dominoi kaikki kolme erää.

Alves - Koscheck
Komeaa pystymatsia, koscheck pisti hyvin vastaan mutta Alves oli selvästi parempi. Kova vastus GSP'lle.

Silva - Cote
Melkoinen pettymys kun Silva ei hakenut kunnolla lopetusta vaan tarkkaili lähinnä ensimmäiset erät. Kolmannessa Cotella petti polvi, enteilee uusintamatsia.

Oli ihan hyvä eventti! Silva nyt pelleili koko matsin... ei edes yrittäny kunnolla! Suhteellisen ylivoimanen. Griffinin olisin halunnu voittavan, mutta Sherk sai takedownit ni ei voinu odottaa voittoa. Alves on jäätävä kaveri, ei kun titteliotteluun GSPtä vastaan.

McFedries vois siirtyy vaikka nyrkkeilyyn kun on niin avuton matossa.

Sherk vs. Griffin oli FOTN, todella hyvää settiä. Hurja tempo ja siitä huolimatta todella teknistä ottelemista. Meitsi tykkäs sairaasti.

Läski-Werdum sai kyytiä, hjuva hjuva.

Maynard alkaa lähennellä UFC:n tylsimmän ottelijan titteliä.

Alvesilta upea suoritus. Ihanan yksipuoleinen matsi josta jäi vain tyrmäys puuttumaan. Alvesin takedown defence oli erittäin vakuuttavalla tasolla ja hänen vieressä Koscheck näytti ihan kääpiöltä. Ei taida Kos kävellä pariin päivään...

Olin ihan varma, että kolmenteen erään Silva olis nostanut tempoa ja sitten toki Patelta meni polvi. Todella harmin paikka. Näytti siltä, että Anderson halus matsin kestävän vähän pidempään kuin minuutin ja tarkotus oli testata Coten kondista (kasuuntu todella pahasti Almeidaa vastaan) ja nuijia voitto myöhemmissä erissä...tällä kertaa kävi näin. Kyl mä rematchin näkisin mieluusti silti....co-maineventtinä.

(tulevaisuudessa toivottavasti)
Seuraavaksi olisi hieno nähdä Alves vs. Fitch, ennen sitä matsia ei ole pittbullilla asiaa GSP:lle.
GSP voisi siirtyä muutenkin luokassa ylöspäin, tulisi hyviä matseja, antaa nyt vaan ekana BJ:lle mahdollisuuden.

Toivottavasti Joe daddy pieksee Florianin ufc 91 ja sen jälkeen matsi Sherkkiä vastaan, josta tulisi varmaan kova ottelu.

.Anyway Cote oli eka äijä ku pitkiin aikoihin tarjos Silvalle vastuksen.

Johtuikohan siitä, että Silva pelleili Coten kanssa. Kolmas erä olisi voinut olla hieno, mutta Cote meni ja pamahti. Dan Henderson antoi oikeasti vastusta Silvalle enemmän vaikka hävisikin.

eihä.. meitsi diggaa lebenistä koschekist ja danasta mus taitaa olla jotain vikana ??? :D
ufc 90 oli ihan jees main eventti jäi vaivaamaan..
mitä helvettiä se silva pelleilee siellä 2 erää? olis lopettanut matsin aikasemmin...
oli kyllä kiva nähä ku se läski werdum sai tykin naamaan.
minä itse luulin et tyson voittaa sen matsin mutta toisin kävi

Mäki tavallaan tykkään Danasta (välillä kyllä ärsyttävä), lebenistä kans mut Koscheck on molopää.

Oli hauskaa nähdä koscheckin ottavan iskua

Silvahan mittaili Cotea vain, kolmoserässä olisi kyllä Patrick ottanut lukua 100% varmasti kun Spideri olisi tosissaan laittanut tuulemaan.

Alves toi mulle rahaa, jee!

Miten kieroon te katsotte noita matseja, jos sanotte, että Cote antoi minkäänlaista vastusta Silvalle? Siis fakta on se, että matsissa ei tapahtunut hevonvittua, eikä varsinkaan siitä voi sanoa mitään Coten hallinnasta.
Samaa mieltä. Cote ei antanut omasta mielestäni sen kummempaa vastusta kuin kukaan muukaan ,päinvastoin. Tuntui vai että Silavlla ei ollut nyt mikään kiire lopetaa vaan pelleili 2 erää. Muutaman aika kovan kopin Cote silti otti ,eli aika hyvä leuka miehellä. Näytti minusta ,että Silva olisi ottelun lopetanut ensimmäisessä erässä jos näin olisi halunnut.

Suositut

Back
Ylös Bottom