UFC 89 BISPING vs LEBEN

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sleep-O
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Bisping on ehkä ylimielinen mulkku, mutta yhtä kaikki parhaan brittiläisen nyrkkeilytradition tapaan erinomaisesti liikkuva viihdyttävä pystyottelija.
Leben ottaa turpiin jotta tukan väri vaihtuu.
Henkilökohtaisesti näkisin ihan mielelläni pysyykö Bisping spiderin kyydissä pidempään kuin Leben.
Mutta kuten jo todettua tylsä kortti.
Veran odotan potkivan hippaheikistä alapotkuilla vauhdin pois ja nukuttavan Jardinen muihin
ympyröihin ettei tarvi moista kyyryniskaa enää ihmetellä.

Lebenillä on kyllä valitettavan kova pää joten minun silmissä aika fifty-sixty. Sakarakin outboxas lebeniä ja hallitsi clinchissä, mutta sortu treidaamaan ja nukkumattihan sieltä tuli.

Tässä turnauksessa ottelevalla David Bielkhedenillä on omien sanojensa mukaan ollut vaikeuksia pudottaa painoaan 70kg sarjaan. Mies on tällä hetkellä Rio de Janeirossa valmistautumassa Brasialian Top Teamin kanssa otteluunsa.
Kaiken lisäksi Davidin lompakko oli varastettu ja tili tyhjennetty. Toivottavasti asiat selviävät ja paino lähtee putoamaan.

Davidin valmistautumisesta voi lukea täältä http://www.fightplay.tv/category/david-bielkheden

teksti on ruotsiksi mutta sen voi kääntää ainakin englanniksi täällä http://translate.google.com/translate_t#

Leben rupeaa olemaan kondiksessa matsia varten:

l_58120b93ca294abf8bd619160c31e9ec.jpg

l_acb8f32f521547248cc09b43c10db280.jpg

Toivon ja uskon edelleen, että Nukkumatti tulee käymään Bispingin luona.

Oho, en oo koskaan nähny Lebenia noi hyvässä kunnossa

Toivottavasti Leben ktfo Bisping

Toivottavasti Leben tipahtaa. Vaikuttaa niin rasittavalta ihmiseltä ja tykkään Bispingin tyylistä.

Jardine vs Vera voi olla kans hyvä matsi, toivottavasti vaan Vera ois taas pitkästä aikaa iskussa, melko tylsää sen otteleminen on viime aikoina ollu. Jardinelle kumminki tästä matsista toivoisin voittoa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Bisping voittoon!

Michael the cunt Pisping ja Lebeni kummatkin todella rasittavia ihmisiä. Toivon että tulee tuplatyrmäys, kummatkin putoo samaan aikaan..

Olen Lebenin puolella ihan sen yleisön reaktion takia.
Enkä ole vieläkään unohtanut yleisön buuaamista Matt Hamill'lle ja Bisbingin voittoa tuomariäänin kyseisestä matsista :D

Ihan fiksuilta pojilta vaikuttavat, vaikkakin Lebenillä noita säätöjä on ollut. Toivottavasti kaveri ottaa MMA:n nykyään niin tosissaan kuin vakuutteli.

Olen Lebenin puolella ihan sen yleisön reaktion takia.
Enkä ole vieläkään unohtanut yleisön buuaamista Matt Hamill'lle ja Bisbingin voittoa tuomariäänin kyseisestä matsista :D

Kompataan tältä suunnalta kans! Leben KO 1rd.

Molemmat ihan reteitä äijiä, mutta mä toivon ehkä Lebenin vievän tällä kertaa. Bispingin matsit ollu enintään "ihan ok" viihdettä... Ei mitään kummosta. Lebenillä taas ei oikeestaan koskaan ollu tylsää matsia.

Suositut

Back
Ylös Bottom