UFC 88 - Breakthrough

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lurkki
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Chuck Liddell vs. Rashad Evans
Rich Franklin vs. Matt Hamill
Karo Parisyan vs. Yoshiyuki “Zenko” Yoshida
Dan Henderson vs. Rousimar Palhares
Nate Marquardt vs. Martin Kampmann

Toivottavasti näin. Kunhan nyt Hitman ainakin veis oman matsinsa.

The Great on kyllä todella kova pala Kampmannille. Tosin jos hoitelee näytöstyyliin niin kärkicontenderin paikka on takuuvarma. Cote ja Okami(ehkä ensin) alta pois niin on tanskalainen titleshotissa kiinni.

Mielenkiintoinen matsi, mutta pystyssä Hendolla iso etu niin miksi tehdä palvelus mattotaiturille ja mennä tonttiin. Dan by KO 2nd round.

Ei siinä nyt sentään kysellä että mentäiskö mattoon??.....

Edit jostain Palhareksen matsista jäi mieleen kommentaattarin sanat: Awesome takedown artist! Tai jotain sinne päin.

Ei siinä nyt sentään kysellä että mentäiskö mattoon??.....

Edit jostain Palhareksen matsista jäi mieleen kommentaattarin sanat: Awesome takedown artist! Tai jotain sinne päin.

Se, että vie jotain "paisteja" tonttiin tyyliin salikisoissa ei ole vertailuhelpoinen tähän :)
Totta puhuen vaikea sanoa kun olen mieheltä yhden matsin nähnyt, mutta helpolla tuskin hendoa tonttiin vie ja jos vie saako pidettyä siellä riittävän ajan.

Se, että vie jotain "paisteja" tonttiin tyyliin salikisoissa ei ole vertailuhelpoinen tähän :)
Totta puhuen vaikea sanoa kun olen mieheltä yhden matsin nähnyt, mutta helpolla tuskin hendoa tonttiin vie ja jos vie saako pidettyä siellä riittävän ajan.

Hendo on vanha ja hidas jo ja häviö putki alla :D

Toisin ku kovaa nouseva 10 vuotta nuorempi Palhares 16-1 :rock: ;)

Niin ja youtubessa on aika monta Palhareksen matsia.

Itse veikkaan että Palhares vie jalkalukolla.

hauskaa kun melko tiheään tahtii niin kotimaisilla forumeilla kuin ulkomaisilla porukka veikkailee matsien päättyvän jalkalukkoon vaikka ko lopetus on melko harvinaista nähtävää :D
Mir - Lesnar matsi oli kyllä melkoista nannaa

Hamill vetää upsetin Frankliniä vastaan tod. näk. decisionilla.
Liddelin pitäis kaiken järjen mukaan tiputtaa Evans.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hmm.. Viimeisimmässä UFC matsista noi statsit muistelin.. Koitan kaivella sen esille vielä ja tarkistaa..

EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=eFz9HIFIZAY Tuossa näyttäisi kyllä olevan sen 16-1
UFC:lla on aina ollut tapana näyttää nuo tilastot miten sattuu (ainakin kun verrataan Sherdogin tietoihin). Tiedä sitten kysyvätkö vaan suoraan ottelijoilta ja eivät varmista niitä mitenkään tai sitten Sherdogista vaan puuttuu kaikenmaailman salikisat.

UFC:lla on aina ollut tapana näyttää nuo tilastot miten sattuu (ainakin kun verrataan Sherdogin tietoihin). Tiedä sitten kysyvätkö vaan suoraan ottelijoilta ja eivät varmista niitä mitenkään tai sitten Sherdogista vaan puuttuu kaikenmaailman salikisat.

Jaa-a. Tiedä nyt miten tuo olis. Ehkä Sherdog ei sitten pienempiä kisoja noteeraa noissa statseissa.

Edit. Mutta kyllä mun mielestä voitto on voitto vaikka se pienemmissä kisoissa oliskin tapahtunut.

hauskaa kun melko tiheään tahtii niin kotimaisilla forumeilla kuin ulkomaisilla porukka veikkailee matsien päättyvän jalkalukkoon vaikka ko lopetus on melko harvinaista nähtävää :D
Mir - Lesnar matsi oli kyllä melkoista nannaa

Johtuen siitä että miehellä taitaa olla 3 vai 4 jalkalukkoon lopetettua matsia, ja vielä varsin tyylikkäitä olleet. Plus yleensä painijoiden heikkona kohtana pidetään jalkoja, tosin Hendo ei ole ihan teerenpoika.

Ei toivoisi että Hendoa tiputetaan UFC:sta jos se tän häviää. Sisääntulobiisin takia jo pitäisi säilyttää..

Itse noobiena MMA:n suhteen luulisin, että tämä tuleva matsi Hendolle on lähinnä semmoinen millä koetetaan taas tehdä hänestä kunnollista haastajaa Middleweightiin, eli toisin sanoen pitäisi lienee olla suhteellisen varma voitto luvassa.

Itse noobiena MMA:n suhteen luulisin, että tämä tuleva matsi Hendolle on lähinnä semmoinen millä koetetaan taas tehdä hänestä kunnollista haastajaa Middleweightiin, eli toisin sanoen pitäisi lienee olla suhteellisen varma voitto luvassa.

Kyllä sieltä olisi paistejakin löytynyt. Palhares on hyvä testi Hendon nykykuosista. Silva subbas hendon joten palhares voi todellakin tehdä saman. Uskon silti Hendon voittoon pitämällä matsin pystyssä hyvällä pystypainilla ja nekkailemalla.

Vaikea keksiä miten Evans voittaisi Liddelin. Liddelhän on just parhaillaan painijoita vastaan, eikä Evans tyrmää Chuckia, ei mitenkään.

Mahtaako Chuck ottaa pitkästä aikaa voiton via KO? Ei ole Evansia tiputettu, mutta eipä ole Chuckin tasoista iskijää vastaan otellutkaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom