Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo kyllä Palhares pistää Hendon pakettiin ja toivottavasti perään sitten A.Silvan
Mielenkiintoinen matsi, mutta pystyssä Hendolla iso etu niin miksi tehdä palvelus mattotaiturille ja mennä tonttiin. Dan by KO 2nd round.
Ei siinä nyt sentään kysellä että mentäiskö mattoon??.....
Edit jostain Palhareksen matsista jäi mieleen kommentaattarin sanat: Awesome takedown artist! Tai jotain sinne päin.
Se, että vie jotain "paisteja" tonttiin tyyliin salikisoissa ei ole vertailuhelpoinen tähän
Totta puhuen vaikea sanoa kun olen mieheltä yhden matsin nähnyt, mutta helpolla tuskin hendoa tonttiin vie ja jos vie saako pidettyä siellä riittävän ajan.
Hendo on vanha ja hidas jo ja häviö putki alla :D
Toisin ku kovaa nouseva 10 vuotta nuorempi Palhares 16-1 ;)
Niin ja youtubessa on aika monta Palhareksen matsia.
Itse veikkaan että Palhares vie jalkalukolla.
16-1? Miehen tilasto näyttäisi olevan Sherdogin 8-1.
http://www.sherdog.com/fighter/Rousimar-Palhares-16286
Ellen ymmärtänyt sinua täysin väärin
UFC:lla on aina ollut tapana näyttää nuo tilastot miten sattuu (ainakin kun verrataan Sherdogin tietoihin). Tiedä sitten kysyvätkö vaan suoraan ottelijoilta ja eivät varmista niitä mitenkään tai sitten Sherdogista vaan puuttuu kaikenmaailman salikisat.Hmm.. Viimeisimmässä UFC matsista noi statsit muistelin.. Koitan kaivella sen esille vielä ja tarkistaa..
EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=eFz9HIFIZAY Tuossa näyttäisi kyllä olevan sen 16-1
UFC:lla on aina ollut tapana näyttää nuo tilastot miten sattuu (ainakin kun verrataan Sherdogin tietoihin). Tiedä sitten kysyvätkö vaan suoraan ottelijoilta ja eivät varmista niitä mitenkään tai sitten Sherdogista vaan puuttuu kaikenmaailman salikisat.
hauskaa kun melko tiheään tahtii niin kotimaisilla forumeilla kuin ulkomaisilla porukka veikkailee matsien päättyvän jalkalukkoon vaikka ko lopetus on melko harvinaista nähtävää :D
Mir - Lesnar matsi oli kyllä melkoista nannaa
Itse noobiena MMA:n suhteen luulisin, että tämä tuleva matsi Hendolle on lähinnä semmoinen millä koetetaan taas tehdä hänestä kunnollista haastajaa Middleweightiin, eli toisin sanoen pitäisi lienee olla suhteellisen varma voitto luvassa.