Ufc 84 Spoilers

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
eikös nuo ppv. myynnit ole jotain miljoonan myynnin luokkaa jo ufc:ssä.

Ei tosiaankaan ole, vaan Ortiz vs. Liddell II rikkoi juuri ja juuri miljoonan rajan. Liddell vs. Silva myi noin 600k, Franklin vs. Silva II hieman yli 300k, UFC 72 200k. Lesnar puolestaan myi hieman yli 600k, joka on kolmanneksi eniten UFC:n historiassa. Kovasti ollaan siis vielä suuria nyrkkeilytapahtumia jäljellä, mutta kyllähän UFC tekee laittoman kovaa tuottoa kuitenkin.

Ei tosiaankaan ole, vaan Ortiz vs. Liddell II rikkoi juuri ja juuri miljoonan rajan. Liddell vs. Silva myi noin 600k, Franklin vs. Silva II hieman yli 300k, UFC 72 200k. Lesnar puolestaan myi hieman yli 600k, joka on kolmanneksi eniten UFC:n historiassa. Kovasti ollaan siis vielä suuria nyrkkeilytapahtumia jäljellä, mutta kyllähän UFC tekee laittoman kovaa tuottoa kuitenkin.

Eikös nuo ole jenkeissä myydyt PPV?? Olin kuulevani jostain,että ulkomaille myydyt ei näy noissa tilastoissa??? Korjaa jos olen väärässä....

Aika ison palkan on boonuksineen on saanut Sokoudjou eli Afrikan salamurhaaja ja recordikin on vasta 5-2. Vähän ristiriitainen tapahtuma. Machidan tyylistä en tykkää yhtään ja kyllä oli tuo matsi tylsä. Sherkin olisin toivonut voittavan, mutta BJ josta en myöskään tykkää yhtään vei matsin ja saa nähdä kuka tulee seuraavana vastaan. Silva teki näyttävän paluun ja kroati Goran Reljic teki vaikutuksen.

No siinä tapauksessa niihin risuihin on siunaantunut voimaa :eek:

Risuihin? A.Silvan käsistä puhut?

i.cfc

i.cfc

Käsittääkseni sekä Hendersonia että Franklinia pidetään isoina ja vahvoina tuohon sarjaan. Mutta ei noiden kädet ainakaan mun silmään näytä kovasti massiivisemmilta kuin Silvan.

Oli muuten kova UFC tällä kertaa!

Pääsin vasta tänä vuonna kunnolla MMA:n makuun, on tullut puolen vuoden sisään katsottua UFC:t alusta alkaen eli 1-84 ja toki myös kaikki Pridet :)

No siinä on ollu katselemista :)
Itsellä taitaa olla UFC 1 vhs kasettikin vielä jossain,silloin kun mma oli vielä nhb:tä :kippis1:

Suositut

Back
Ylös Bottom