UFC 80 *****spoilers*****

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T-mu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ihan hyvä ilta. Outoja matseja muutamat. Eklund oli kyl häpeä pohjoismaalaisille. Se pärjäs ihan hyvin pystyssäkin.

Gonzagalla kävi vähän samalla tavalla ku Couture ottelus. Kun se sai osuman siltä katos taistelutahto kokonaan. Miehel ois potentiaalia mut minkäs teet kun paukut loppuu aina vähän kesken.

Penn oli vakuuttava. Stevensonia kävi vähän sääliks ku sai sen vekin. Ois voinut tulla hyvä ottelu ilman vekkiä vaikka uskon loipputuloksen kuitenkin olevan sama.

Sherk tulee takuulla olemaan BJ:lle IIISO haaste. Sherk on niin räjähtävä alasvienneissään ja dominoi positioita matossa niin vahvasti että BJ:llä tulee oleen hyvin vaikeeta. Sherk ohitteli Francan guardia miten tahtoi, vaikka Franca on tosi kova äijä matossa. BJ:llä on ennenkin käynyt niin että kun ottelu ei etene enää sen pillin mukaan se vähän turhautuu. Sherkin ottelutyyli taas perustuu just siihen että se vie ottelua eteenpäin ja dominoi. Tottakai BJ on matossa aina arvaamaton ja voi yllättää Sherkin, mutten pidä sitä todennäköisenä. Pystyssä etu BJ:llä mut en usko että tätä ottelua käydään pitkää aikaa pystyssä.

Sherkillä on 32-2 recordi eikä sitä oo koskaan lukotettu, en muista että ois ollu edes lähellä. Tappiot vain GSP:llle ja Hughesille niin kuin Penn:lläkin. Mielenkiintoinen ottelu, mutta uskon kyl siihen että edes BJ ei pysty pysäyttään Sherkin alasvientejä ja Sherk makaa/poundaa voiton pisteillä. Lisäks cardio puoli on vahvasti Sherkin eduksi. Sherk on ihan mieletön cardiofriikki.

Ja kun näin sanon olen vain realisti. Toivon BJ:n voittavan ja lukottavan Sherkin. Vaikeeta tulee kuitenkin olemaan.

Gouveia veti aika puskista tyrmäksen. :wtf: Toivon Lambertin voittoa mut on Gouveiakin yllättävän kova jäbä.

Davis oli jopa odotettuakin kovempi. Mies on ollu helvetin kova viime matseissaan. Nyt pitäs miehelle saada kovempaa vastusta että näkis todellisen tason.

Oli ihan hyviä matseja tässä eventissä. Paljon hienoja (ja nopeita) tyrmäyksiä... Ja pari kovaa taistelua.

Itse olen samaa mieltä, kuin eräät, eli nuo kyynerpäät alkavat ärsyttämään. Bas Ruttenkin niistä aina valittaa, kun ketään ei koskaan tyrmätä niillä... Niillä saadaan vain pahoja haavoja ja ottelut lopetaan lyhyeen.

BJ vaikutti olevan kovassa kunnossa. Hieno voitto BJ:lle ja kyllä Stevensonillekin pitää nostaa hattua. Kyllä hän sieltä vielä nousee takaisin mestaruustaistoon...

Sitten tuosta Sherk vs. Penn-ottelusta... Sherk tulee olemaan paha vastus BJ:lle ja uskon, että Sherk tulee viemään tuomariäänin näiden jannujen kohtaamisen... Se Sherk on vain niin vaikea liikuteltava, kun se päälle pääsee. Tosin, MMA:ssa sattuu ja tapahtuu, eli innolla odottelen tätä kohtaamista. :)

Samaa mieltä nykyään kyynärpäistä. Varsinkin Ken Flo ärsyttää kun se pelkästään yrittää saada vekkiä aikaiseksi kyynärpäällä.

Jos tulee kunnon kyynärpäätä millä lähtee äly, niin se on asia erikseen, mutta nuo slice-hipaisut ottaa tosiaan pataan.

Mutta kokonaisuudessaan UFC 80 oli parempi kuin moni pitkään aikaan. Hyviä tyrmäyksiä :rock: Vain kaksi ottelua päättyi tuomaristolle ja helppohan se Pennin oli saada Submission of the night, kun oli ainoa subbari...

Mun mielestä kyynerpäät on tosi siistejä, kun niitä käytetään pystyssä sillai Anderson Silva tyyliin. Mut matossa vähän tylsä, kun melkeen aina tulee vekkejä. Onko se sitten siistiä kun matsi loppuu sen vekin takia? Mun puolesta voisivat kieltää koko tekniikan, olihan ne Priden USA matsitkin jänniä vaikka ei kyynerpäitä sallittu.

Samaa mieltä! Vähän turhaa nysväämistä ku toinen hakee sitä vekkiä vaan, mutta tuo hieman aktiöniä ehkä lisää kun ei voi sitoa niin paljoa ku pitää varoa enemmän.

Sitten tuosta Sherk vs. Penn-ottelusta... Sherk tulee olemaan paha vastus BJ:lle ja uskon, että Sherk tulee viemään tuomariäänin näiden jannujen kohtaamisen... Se Sherk on vain niin vaikea liikuteltava, kun se päälle pääsee. Tosin, MMA:ssa sattuu ja tapahtuu, eli innolla odottelen tätä kohtaamista. :)

Paha vastus kyllä, mutta nyt porukka tuntuu aliarvioivan BJ:tä aika urakalla. Väittäisin, että kaverilla on paras takedowndefense mitä vaparikehistä löytyy, ei edes Hughes saa hyvässä hapessa olevaa BJ:tä tonttiin niin miten Sherk siinä onnistuu? Sherk on hyvin saman tyylinen ottelija kuin Hughes ja BJ pystyy riisumaan tämän aseistaan kunhan happi ei lopu. Kyllä tuo BJ on selkeä suosikki viemään tämän matsin. BJ pystyy viemään matsin tyrmäyksellä, kuristuksella, lukolla tai TKO:lla, Sherkin mahdollisuudet decisionissa tai siinä, että BJ:llä loppuu kunto.

Marcus Davis nyt ei vakuuta minua vaikka on toinen toistaan vakuuttavampia suorituksia esittänyt. Takaraivossa kummittelee se, miten Joe Stevenson löylytti Davista TUF:ssa ihan 6-0, sama Stevenson jota BJ pyöritteli miten tahtoi. Ei tuo Stevenson ole mikään turha kaveri, Sherkkiä vastaan voisi mennä decisioniin asti matsi.

Tulipas Horhe aliarvioitua pahasti kehäraakiksi. Tulee kähisemään tyhjä katse naamalla jatkossaki UFC kehissä. Kiva kattoa ku koppavalta TUFfi pojalta hakataan ylpeys veke, mut eiköhän se Gendali viela tuu. Lahjakashan se on. Taitaa olla silläki semmonen BJ:n entinen Hawaji-asenne: ku oon lahjakas niin pärjään. Nyt vaan töitä :whip:

On kyllä mukava BJ mukava nähä omalla paikallaan mestarina. Eikä sitä mikään "lihashai" sieltä pois kampea.

Oli ihan mukavan näkösiä tyrmäyksiä tässä tapahtumassa.

Marcus Davisille nyt joku tasokas ja monipuolinen vastus niin nähään onko se "for real" kuin ite todisteli matsin jälkeen.

Kunnon räjähtäviä alapotkuja on aina kiva kattoo...tuntuu omaan jalkaan asti ku kohilleen napsahtaa. Werdumillaki varmaan kivuliasta linkata pari päivää. Harmi et Gonzagan aseet jäiki siihen tällä kertaa.

Davis vs. Lytle olisi aika kova.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hyviä matseja oli kyllä.

- Kunnon knockoutkin mahtui mukaan. Mun mielestä se Gouveijankin TKO oli ennemminkin KO.

- En tajunnut Paul Kellyn selostuksesta mitään. Karmean kuuloista mongerrusta.

- Ehdotonta plussaa oli, ettei ollut tylsää jujittamista.

- Toi Pennin matsi oli aika kreisiä ton veren takia. Hemmetin hyvää tekua Pennillä kyllä on.

- Vittu mä nauroin, kun se punahousunen Lee roikkui Sakaran jalassa kiinni ja Sakara juoksi ympäri kehää... :lol2:

Kyllä huvittavuus asteella sekin oli suhteellisen korkealla, kun Hardonk löi tämän Irlantilaisen maahan ja kun Irlantilainne yritti NIIIIIIN hitaasti ryömiä sieltä pystyyn. Ja vielä loppuun intti että eihän tässä mitään tapahtunut ja jatketaan vaan, Hardonkhan olisi voinut pistää jätkän aivan pihalle siinä kun tyyppi konttaili menemään.

Danan mukaan Wedum on nyt heti jonossa seuraavana Nog vs Silvian voittajaa vastaan.

Koscheckille on jo matsi buukattu...nyt Gono on loukkaantunut ja Fitch tarvisi vastustajaa mutta taitaa olla liian kova vastus Davisille ja muutenkin matsi tulee liian aikaisin...Lyttle kuulostaa hyvältä sen sijaan Davisia vastaan.

Mitenköhän Penn kestää Shroidia vastaan, jos nyt oli jo kahen erän jälkeen hapoilla? Joidenkin kondis ei vaan riitä vaikka kuinka kovaa treenaisi.

Miksi kukaan haluais nähdä jotain väkisinmakaamista jopa kolme erää. :|

Ei kai se Josh enää ihan pelkkä väkisinmakaaja oo. En kyllä itsekään äijästä pidä, mut heittelin vaan vaihtoehtoja Davisin seuraavaks vastustajaks. Näkis ainaki miten Irish handgrenade pärjää matossa. Mut kun kerta matsi jo buukaattu niin se siitä. Lytle vois olla joo. Silläki on vaan kuudesta viime ottelusta yks voitto...tosin kovia nimiä vastaan, mut ei mun mielestä oo enää top kympissä.

Tietty huomisesta fight nightista voittaja ottelusta Mike Swick - Josh Burkman vois tulla vastus. Varsinki jos Swick voittaa niin tulis tuskin tylsä ottelu. Saati pitkä.

Tietty huomisesta fight nightista voittaja ottelusta Mike Swick - Josh Burkman vois tulla vastus. Varsinki jos Swick voittaa niin tulis tuskin tylsä ottelu. Saati pitkä.
Swick vs. Davis voisi ollakin todella hyvä ottelu. Swick on aina viihdyttävä ja saataisiin Davisillekin se kova vastus. Voisi tulla melko pystypainotteinen ottelu...

Mitenköhän Penn kestää Shroidia vastaan, jos nyt oli jo kahen erän jälkeen hapoilla? Joidenkin kondis ei vaan riitä vaikka kuinka kovaa treenaisi.

Mistä tiedät että oli hapoilla? Me taidettiin katsoa eri matsia. Mä en kyllä huomannut matsin aikana väsymisen merkkejä. Ja jos tarkoitat tota matsin jälkeistä nojailua, niin se ei välttämättä tarkoita että kaveri oli hapoilla

Suositut

Back
Ylös Bottom