SaMe Liittynyt 21.11.2006 Viestejä 485 22.11.2007 #21 Bisping vs Evan matsi oli todella tylsää katsottavaa. Itse en ole pitänyt Evansista TUF:sta saakka. Kovaa uhoamista ja matsit tylsää nojailu. Kaiken kaikkiaan UFC78 oli melkoinen pettymyt toivottavast 79 tarjoaa viihdyttävämpiä matseja.
Bisping vs Evan matsi oli todella tylsää katsottavaa. Itse en ole pitänyt Evansista TUF:sta saakka. Kovaa uhoamista ja matsit tylsää nojailu. Kaiken kaikkiaan UFC78 oli melkoinen pettymyt toivottavast 79 tarjoaa viihdyttävämpiä matseja.
T-mu Liittynyt 27.6.2006 Viestejä 992 22.11.2007 #22 Prelit olivat parasta antia kuten ounastelinkin.
Deee Liittynyt 19.7.2006 Viestejä 1 354 23.11.2007 #23 Jooh, prelit tosiaan ihan jo tekemisen näköstä toimintaa. Pakko myöntää et oli yks tylsimmistä eventeistä mitää oon oikeestaan koskaan ihmetelly.
Jooh, prelit tosiaan ihan jo tekemisen näköstä toimintaa. Pakko myöntää et oli yks tylsimmistä eventeistä mitää oon oikeestaan koskaan ihmetelly.
Jonny Liittynyt 7.10.2003 Viestejä 2 588 27.11.2007 #24 SaMe sanoi: Kaiken kaikkiaan UFC78 oli melkoinen pettymyt toivottavast 79 tarjoaa viihdyttävämpiä matseja. Click to expand... Tosiaa iso pettymys. Odotin matseista enemmän, mutta kuten sanottu niin tosi tylsiä mitään sanomattomia matseja. Samaa mieltä monen muun kanssa Evansista eli TUF asti inhonnut miestä.
SaMe sanoi: Kaiken kaikkiaan UFC78 oli melkoinen pettymyt toivottavast 79 tarjoaa viihdyttävämpiä matseja. Click to expand... Tosiaa iso pettymys. Odotin matseista enemmän, mutta kuten sanottu niin tosi tylsiä mitään sanomattomia matseja. Samaa mieltä monen muun kanssa Evansista eli TUF asti inhonnut miestä.