UFC 77: Hostile Territory

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
38
Elikkäs 20.10
UFC 77: Hostile Territory
Main card:

Middleweight championship bout: Anderson Silva vs Rich Franklin
Brandon Vera vs Tim Sylvia
Eric Schafer vs Stephan Bonnar
Kalib Starnes vs Alan Belcher

Preliminary card:

Yushin Okami vs Jason MacDonald
Jorge Gurgel vs Alvin Robinson
Ryan Jensen vs Damian Maia
Josh Burkman vs Forrest Petz
Matt Grice vs Jason Black

Eipä omasta mielestä mitenkää erikoinen card mut toivotaan et saadaan kunnon menoa!

Ei mikään kummosempi cardi, mutta uskon että seuraavat voittavat:
Silva
Sylvia
Bonnar
Belcher
Okami
Robinson
Maia
Burkman
Black (täys arvaus)

Toivottavasti Anderson saa taas keskeytys voiton Acesta ni ei tarvii sitten kuunnella kaiken maailman spekulaatioita siitäkään asiasta :)

Tasan yks kiinnostava matsi. Ja se on Demianin matsi. Demian vetää kaveria ekaks hiukan kungfulla pystyssä ja sit kaivaa taka-alastitukehtumisen. Sotaa Demian!!

Pitäisiköhän lyödä vetoa Sylvian puolesta? Vera on suosikki ja hyvin mahdollisesti voittaa, mutta on miehellä kuitenkin kohtuullisen pitkä tauko takana. Ja Sylvia on kuitenki ex-champ ja hyvin kokenut ottelija ja on otellut kovemman kaliberin vastustajia vastaan. Voisi jonkun kybän laittaa Sylvialle.

Franklin vs. A.Silva tulee varmaan olemaan tiukempi kun eka kohtaaminen, eiköhän Franklinin leirissä ole tarkkaan mietitty strategia. Mutta silti, Silva vie!

Ei mikään kummosempi cardi, mutta uskon että seuraavat voittavat:
Silva
Sylvia
Bonnar
Belcher
Okami
Robinson
Maia
Burkman
Black (täys arvaus)

Toivottavasti Anderson saa taas keskeytys voiton Acesta ni ei tarvii sitten kuunnella kaiken maailman spekulaatioita siitäkään asiasta :)

Mulla muuten samat,mutta uskon että Vera vie Sylviaa.
Starnes saattaa myös voittaa Belcherin. Se on 50-60.

Main eventissä veikkaan että Silva via TKO.
En usko että Franklin pystyy lopettamaan Silvaa, ei maassa eikä pystyssä.
Ja jossain vaiheessa Silva saa ratkaisevan pommin perille. 5 erää on liian pitkä aika Franklinille.

Pistäisin edun Franklinille mitä pidemmäs ottelu etenee. Ellei Silva saa ukkoa ketoon kahessa ekassa niin tahkoamiseks menee. Jos menee tuomareille niin IMO Franklin vie. Game plani pitää olla Acella kunnossa (uskon olevan) ja se pää pitää pois Spiderin polvista niin vahvoilla on.

Eli veikkaukseni: suhteelisen tylsän puurtamisen jälkeen tuomari äänin Franklinille näennäisesti hyökkäävämmän tyylin takia vyö takas.

Toivottavasti kuitenki sähäkämpi ottelu tulossa.

Aikalailla näytöstyyliin pitää voittaa pisteillä jos meinaa vyön viedä. Tai eipä siitä NSAC:sta koskaan tiedä.

Franklin yllättää ja vie mestaruuden. Vera vie läski Timppaa ja Timo ei enään ikinä astu UFC kehään! ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Musta jengi aliarvious Timon totaalisesti! Se on ehkä vitun tylsä ottelija ja helvetin ruma ja kömpelö! Mutta kyllä mä luulen että se pistää Veran tasosta kaveri turpaan aika suvereenisti. :dance:

Mua ei kiinnosta kuinka rumia tai komeita noi aijät on,mutta vituttaa toi Timppa vaan niin perkelellisesti! Se on tylsä ottelija ja sillä on suuret puheet! Tehokas se kyllä on,mutta sen hyvyys johtuu sen isosta koosta. Ja se pirulainen osaa käyttää sitä suht hyvin hyödyksi. Toivottavasti Vera vie,mutta tiukka vääntö edessä.
Koska Nog ottelee seuraavan kerran??

Musta jengi aliarvious Timon totaalisesti! Se on ehkä vitun tylsä ottelija ja helvetin ruma ja kömpelö! Mutta kyllä mä luulen että se pistää Veran tasosta kaveri turpaan aika suvereenisti. :dance:

Joo...Randyki vaikutti kärpässarjan tikkaajalta liikkeellään Timiin verrattuna. Kertonee jotain äijän ottelutyylistä. Niin tyytyväinen oon ollu ku ukkoa ei paljo tarvinu katella.

Toivon et Vera vie. Kuhan ei ois Veran yllä Mike Swick-illuusiota. Vaikutti ensin tosi kovalta kunnes laitettiin kovemman luokan äijä (Okami) eteen niin todellisuus paljastu. Muistanette: He's so strong. :jahas: Nyt Swick otteleeki sarjaa alempana, joka varmasti sopii paremmin.

Lisään tähän vielä ettei kukaan nyt vaan erehdy luulemaan että mä toivon Sylvian, ni todellakin toivon Veran voittavan mutta en pistäis rahoijani miehen taakse. Se Timo on kyllä vitun sitkee kundi ja varmasti yksi aliarvostetuimpia ottelijoita läpi aikojen. Ei se nyt mitään oikeen kauheen hyvin taida mutta käyttää sitä kokoaan helevetin hyvin edukseen yksinkertasesti.

"aina yhtä viihdyttävä ja monipuolinen Tim Sylvia" rupes oikeen kunnolla naurattamaan tuo, toivottavasti vera vetää tän tylsän ukon levyks.

Anderson vie taas kerran näytöstyyliin koska Rich nyt mitään ihmeellistä skillboostia saanut ole vaikka gameblan olis millainen.

Ei häävi fightcard, 2 pääottelua nyt aina jaksaa katsoa.Andersonilla aina tosin hyvät matsit mut siihe voipi jäädä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom