UFC 76 ***tulokset***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fat Rat
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mä teen tässä ennustuksen että Wandy häviää ekan UFC matsinsa oli vastassa kuka tahansa ja jos Fedor ikinä tulee UFC:hen niin ei hän enää ole se voittamaton mestari joka peittosi Cro Copin yli kaksi vuotta sitten. Hmm taitaa olla Shoguninkin viimeisestä "hyvästä" voitosta olla yli 2 vuotta. Toki on hänelle voittoja tullut sen jälkeenkin, mutta ainoastaan Alistair oli laatu vastustaja, joka sekin kyllä oli viemässä matsia ennen kuin tyrmättiin.

Mä teen tässä ennustuksen että Wandy häviää ekan UFC matsinsa oli vastassa kuka tahansa ja jos Fedor ikinä tulee UFC:hen niin ei hän enää ole se voittamaton mestari joka peittosi Cro Copin yli kaksi vuotta sitten. Hmm taitaa olla Shoguninkin viimeisestä "hyvästä" voitosta olla yli 2 vuotta. Toki on hänelle voittoja tullut sen jälkeenkin, mutta ainoastaan Alistair oli laatu vastustaja, joka sekin kyllä oli viemässä matsia ennen kuin tyrmättiin.
No tossa Fedorin hommassa olen kyllä eri mieltä. Sama se on onko Fedori Prides, UFC:ssä vai missä vaan. Vie muita ku litran mittaa. Häkissäkin.

No tossa Fedorin hommassa olen kyllä eri mieltä. Sama se on onko Fedori Prides, UFC:ssä vai missä vaan. Vie muita ku litran mittaa. Häkissäkin.

Yhdyn tähän ihan täysin, se jätkä on vaan ihan eri planeetalta kun muut, sen taidot ei liity mitenkään huippu kuntoon tai muuhun mitä muilla on puuttunu nyt. En tiedä kuinka paljon "Mömmöt" on vaikkutanu kyseisiin ottelijoihin kun pridessä niitä ei testattu. Tosin tiedän että kyllä niitä ufc:ssä vedetään myös. Mutta laatu on laatua ja raha puhuu näissäkin paljon.

Mun nähdäkseni koko Chute Boxen porukalla on suoritustaso laskenut tässä kahden vuoden aikana. Ennen jampat veteli menemään kuin villieläimet. Ehkä tämä laji ja sen eliittiottelijat ovat vaan nykyään niin paljon kovatasoisempia kuin aiemmin, että apinat eivät hyppele enää mitenkä tahtoo.

No itse asiassa minäkin toivon näin. Mutta toivon myös lottovoittoa ja mitä kauemmin menee siihen, että Fedor ottelee jonkun todellisen laatuvastustajan kanssa, niin sitä suuremmalla todennäköisyydellä se suuruus katoaa. Täytyy muistaa, että Couturen tapaiset ikinuoret on kuitenkin harvassa ja kamppailulajeissa nuoret on aina prosentuaalisesti parempia. Voitte olla eri mieltä mutta minusta ei Fedor ole sitten '05 Cro Copin nöyryyttämisen jälkeen ollut mitenkään ihmeellinen.

Kunhan ei kaveri vaan itse alkais uskomaan voittamattomuuteensa.

mitä kauemmin menee siihen, että Fedor ottelee jonkun todellisen laatuvastustajan kanssa, niin sitä suuremmalla todennäköisyydellä se suuruus katoaa. Täytyy muistaa, että Couturen tapaiset ikinuoret on kuitenkin harvassa .

Hehee. Ottelee jonku laatuvastustajan kanssa? Kukas se on? Couture? Mitä nämä aiemmat vastustajat sit on ollut? Nogueira, crocop, coleman...etc. Ei ainakaan tomaattikannuja. Ja kyl me huomattiin et Couture on se sun äijä, mutta kyl sekin sais selkääsä helvetin kovaa Fedorilta.

Mun nähdäkseni koko Chute Boxen porukalla on suoritustaso laskenut tässä kahden vuoden aikana. Ennen jampat veteli menemään kuin villieläimet. Ehkä tämä laji ja sen eliittiottelijat ovat vaan nykyään niin paljon kovatasoisempia kuin aiemmin, että apinat eivät hyppele enää mitenkä tahtoo.

Niin onko sitten näin vai johtuuko kenties siitä että muiden ottelijoiden taso on kasvanut? Onko Jardin parempi ottelija kuin Liddell? Tuskin. Mutta mies laittoi sellasen 'game planin' että Liddell, joka on kokeneeksi ottelijaksi uskomattoman yksitoikkoinen, ei saanut mitään aikaan. Samoin ei Forrest voittanut pelkästään paremman kuntonsa avulla. Oli treenattu vain ja nimen omaan Shogunia vastaan. Uskaltaisin väittää, että Shogun veti normaaleja treenejään tyyliin, että tuli vastaan kuka tahansa niin homma toimii. Ei toiminut. Couture sanoi ennen matsia, että Forrest voittaa joka erän ja niin mies teki. Homma on mennyt niin kovatasoiseksi ettei pelkällä apinan raivolla enää pärjää. Paitsi Manhoef, niin kauan kuin tappelee niitä b-luokan jamppoja vastaan Heroes'ssa.
Enkä mä halua tässä millään jälkiviisaudella urputtaa. Juttu on vain niin että laji kehittyy ja starat vanhenee.

Hehee. Ottelee jonku laatuvastustajan kanssa? Kukas se on? Couture? Mitä nämä aiemmat vastustajat sit on ollut? Nogueira, crocop, coleman...etc. Ei ainakaan tomaattikannuja. Ja kyl me huomattiin et Couture on se sun äijä, mutta kyl sekin sais selkääsä helvetin kovaa Fedorilta.

Nyt sä ymmärrät mun pointin ihan väärin. Noh, ei se haittaa mutta kyse nyt oli joka tapauksessa juuri siitä että yli kahteen vuoteen ei laatuvastustajia ole Fedorilla ollut. Ja varmaan menee vielä ainakin 6kk ennenkuin mies ottelee kenenkään kanssa.

matt Lindlandko ei ole laatuvastustaja. Okei ehkä vähän kevyt kaveri yli 100 kilosta Fedoria vastaan ,mutta varmasti on laatuvastus. Sen osoitti Rampage matiskin joka oli tiukka ottelu ja tuloskin hieman kyseenalainen.

Erikoista ettei kukaan ole koskaan kohdannut ketään kovia vastustajia. Crocop, Nogi, Fedor, Hendo, Rampage, Sakuraba, Hansen, Gomi, Bustamante, Filho, Aoki, Wanderlei, Shogun, Rickson ja loputon lista kovia ottelijoita eri painoluokissa. Ehkä ajat ovat muuttuneet ja samoin säännöt ovat muuttuneet. Koko laji on muutunut radikaalisti. Uusi tyyli ja uudet menestyjät? Vaikka yllätyksiä tulee suunnilleen kaiken aikaa, niin isoin mielenkiinto itselläni on jostain syystä hävinnyt. Koko homma on jotenkin liian hygieenistä ja siistiä. Mennään liian tarkasti ja vältellään kaikkia pienimpiäkin riskejä. Apinan raivo fighterin sisällä on taltutettu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei millään pahalla brassi jujitsu -fanaatikoille, mutta mua alkaa vituttaa toi UFC:n jatkuva juji-touhu matossa. Shogunin ja Forrestin matsi oli kyllä kova, samoin Fitchin ja Sanchezin, mutta se matsaaminen muuttuu jotenkin yksiulotteiseksi heti kun mennään mattoon. Pridessa se jalkojen käyttö teki siitä mattotouhusta mielenkiintoisempaa. Onko se jalkojen käyttö sitten niin paljon vaarallisempaa, ettei sitä haluta sallia?

Ei millään pahalla brassi jujitsu -fanaatikoille, mutta mua alkaa vituttaa toi UFC:n jatkuva juji-touhu matossa. Shogunin ja Forrestin matsi oli kyllä kova, samoin Fitchin ja Sanchezin, mutta se matsaaminen muuttuu jotenkin yksiulotteiseksi heti kun mennään mattoon. Pridessa se jalkojen käyttö teki siitä mattotouhusta mielenkiintoisempaa. Onko se jalkojen käyttö sitten niin paljon vaarallisempaa, ettei sitä haluta sallia?

Ei se mun mielestä ole ollenkaan yksitoikkoista, esim. Griffin vs Tavares matsi. Siinä Tavares yritti aika laadukkaasti, mutta Griffin kontrasi vielä paremmin painilla ja pääsi ulos vaikka näytti jo että se on siinä. UFCssä vaan useimmat lukko yritykset ovat joko armbar, camora tai giljotiini. Varsinkin viimeistä kokeillaan usein joka tilanteessa, jolloin kuluu minuutti ilman kummosta tulosta molemmin puolin yrityksissä, ja toinen minuutti kun päänsä giljotiinistä saanut yrittää halfguardista takoo turhaan. Sitten tietty rnc, mutta se on yleensä lopputulos jostain muusta kuin rakennettu tilanne. Ehkä myös näyttää tylsältä, kun jätkät on tosissaan harjoitellut guardeja, joten lähes aina pystyy pitämään hyökkääjän kurissa.

Takaisin topikkiin, kyllä Liddell oli pettymys. Ehkä ukko on tulossa vanhaksi. Kylki näytti iloiselta Jardinen bodyshottien jälkeen. Viisi eräisessä matsissa olisi varmaan mustunut... :D Kieltämättä aika säälittävän näköistä räpellystä tuo Jardinen tyyli, mutta kun lasketaan pisteitä niin kaikki osumat lasketaan. Shogun oli kans todella surkean näköinen. Meno loppui tyystin toisessa erässä ja ihan oikeutettu voitto Griffinille.

Eikös Shogun mennyt pari viikkoa sitten naimisiin? Taisi vähän takki auki lähteä matsiin. Samoin jenkkien doping säännösten takia voi olla ettei ollut piristeitä masiinassa ihan samaan tahtiin kuin Priden otteluissa.

Linkkiä

Oli surkein eventti pitkään aikaan. IMO. Keskiviikon Fight Night oli parempi.

Kaverit treenaa tosiaan nykyään sitä yhtä vastustajaa varten useamman kuukauden. Ehkä olisi parempi että ottelijoille kerrotaan että sulla on matsi kahden kuukaudn päästä ja vastustaja kerrottaisiin vasta paria viikkoa aiemmin... OK, ei relevantti vaihtoehto, mutta spekulointia, eihän silloin voi hypettää tulevaa UFC tapahtumaa...

Shogun testattiin Pride 32 ja 33 eventeissä eli noi roinajutut voi minusta unohtaa... Minusta tuo johtuu Chute Boxen sisäisestä myllerryksestä.

Shogun testattiin Pride 32 ja 33 eventeissä eli noi roinajutut voi minusta unohtaa... Minusta tuo johtuu Chute Boxen sisäisestä myllerryksestä.

Mikä siellä myllertää??

Wanderlei Silva lähti. Ja onhan parin vuoden sisään lähteny myös Nino Schembri, Gabriel Gonzaga, Anderson Silva, Jose Pele jne.

Oho! Onkohan Nakamura innostunut pössyttelemään jenkki matkailun kunniaksi, eikös jaappaniassa nuo hummeiset ole melko harvojen huvia?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom