UFC 74 - Respect

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Benu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
kohta on taas hienoa kun 25.08 alkaen nähdään 3 tapahtumaa 2 viikon välein. itse odotan ufc 75 rampage vs henderson matsia eniten. hyvänä kakkosena tulee gsp vs koscheck matsi. 76:ssa tulee sitten shogunin matsi forrest griffiniä vastaan. toivottavasti tulee hienoja matseja ja vähän doping testejä niin pysytään asiassa :D ja hyvää kesää ihmiset...:kippis1::piis:

Ei, UFC on ilmoittanut että se on komission harteilla se testaus. He eivät testaa ketään itse. Tai ainakin näin muistan lukeneeni asiasta.

UFC testasi itse ottelijoita Belfastissa, mutta noissa testeissä etsitään käsitääkseni ainoastaan kiellettyjä huumaus- ja lääkeaineita.

p.s. Ja Frank Mir ei ole voittamassa enää ketään ikinä. Onnettomuudessa hajonneen jalan takia Mir ei pysty shoottaamaan enää, eikä siis pääse hyödyntämään vahvinta aluettaan eli mattovääntöä. Lisäksi Mir:llä on aina ollut vaikeuksia kaasuttamisen kanssa ja nykyään tuokin ongelma on entistä pahempi.

Ihan ok fightcardi hiljasen kauden päätteeksi, sopivan sekanen pakka (poislukien varman Mirin tappion).

GSP vs Kosh matsista voi tulla joko nopea tai pitkäveteinen, riippuen kuinka GSP on saanut taistelutahtonsa takaisin. Voi tosiaan mennä puuduttavaksi makoiluksi tai sitten GSP pistää kaiken likoon ja loistaa. Josh ei ole koskaan esittänyt viihdyttävää matsia. Rich Franklin ja Forrest Griffin näytti molemmat edellisissä matseissaan miltä kuvio näyttää kun on pakko voittaa, GSP:llä vähän sama tilanne jos mielii takaisin tittelin haastoon.

Couture vs Gonzaga... Tätä ei osaa kunnolla edes kommentoida. En jaksa uskoa että Gonzagan matsi Mirkoa vastaan oli pelkkää sattumaa, kaveri on nyt liekeissä ja äärimmäisen vaarallinen. Randy teki ihmeen jo Sylviaa vastaan ja näytti että edelleen vanhalla iällä voi kehittyä. Randy toteuttaa omaa gameplaniansa kuin kone. Eläköityminen voi tosin olla jokaisen tappion jälkeen edessä, mutta onko se vielä. On tullut seurattua Randya Halmeen matsista lähtien, eikä millään soisi kisauran vielä päättyvän... Toivotaan että Couture jatkaa ihmetekoja, meteli voi olla salissa kohtuullinen jos vie Gonzagan.

Muut matsit ei niin herätä intohimoja, mutta hyviä vääntöjä luvassa. Sobralin ja Lutterin matsit ei taida tulla ppv:ltä? Ne olisi myös kiinnostanut nähdä.

Älä nyt jumaliste hyvä mies ole naurettava. Kos ei tule kuuna päivänä voittamaan GSPtä! GSP murtu paineen alla, kundi on nuori vielä ja se voi olla aika perkeleen kova paikka kun saavuttaa unelmansa ja pitää sitte todistaa ansaitsevansa paikkansa huipulla. Nyt GSP on saanut kopan kasaan taas ja tällä kertaa ei tule mitään alamäkiä enää miehen uraan. GSP on WW champ ensi keväänä taas.

WAR GSP!!!! :rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
UFC testasi itse ottelijoita Belfastissa, mutta noissa testeissä etsitään käsitääkseni ainoastaan kiellettyjä huumaus- ja lääkeaineita.

Niin no ainakin ne sanoivat testanneensa. Kukaan ei vaan koskaan ole nähnyt mitään raporttia tuloksista joten aika tyhjää puhetta testasivat tai eivät.

Benu:
Jäi vähän epäselväksi vitsailitko vai tajusitko että se (c) on champion eikä mikään copyright...

Niin no ainakin ne sanoivat testanneensa. Kukaan ei vaan koskaan ole nähnyt mitään raporttia tuloksista joten aika tyhjää puhetta testasivat tai eivät.

Benu:
Jäi vähän epäselväksi vitsailitko vai tajusitko että se (c) on champion eikä mikään copyright...

Hehe, kyllähän mä tyhmä olen... mutten ehkä (??) ihan niin yksinkertanen sentään :jahas: ;)

Onko hajua, mihin Suomen aikaan toi tulee?

Harvemminhan niistä puhutaan, jos kaikki läpäisevät. Aina ilmoitetaan vain, jos joku on kosahtanut. No, mene ja tiedä testaavatko, mutta viihdyttävää katseltavaa kuitenkin. :rock:

Randy Couture - dec.
Georges St. Pierre - dec.
Joe Stevenson - sub.
Patrick Cote - dec.
Frank Mir - sub.
Marcus Aurelio - sub.

Napao tulee murjomaan Captain American.

Kos-GSP on mielenkiintonen matsi.
Moni näyttää uskovan että GSP tulee dominoimaan, mutta Kos on kova pala kenelle tahansa.
Hardonk on unelmavastus Mirille, mutta jos se kestää vähän pidempään eikä tuu heti subatuks, on Frank taas ongelmissa.

Stevenson vienee decisionilla, ja uskon että Cote ja Guida saattaapi yllättää.

Suositut

Back
Ylös Bottom