UFC 74 - Respect

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Benu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
40
Noni, jatkanpaha tätä mun threadien ketjua :jahas: Koska mahtaa tulla bannit :arvi:

Eventti on muuten 25. Elokuuta!

Tässä tähän mennessä viralliset matsi mmanewsin mukaan:

-Randy Couture (c) vs. Gabriel Gonzaga (UFC HW Title)
-Georges St. Pierre vs. Josh Koscheck
-Joe Stevenson vs. Kurt Pellegrino
-Kendall Grove vs. Patrick Cote
-Frank Mir vs. Antoni Hardonk
-Marcus Aurelio vs. Clay Guida

Mitä veikkaatte? Ja mitä vittua... Randyn nimellä on copyrighti :hyper: :D

Ite pelkään pahtinta HW matsissa, mutta sanonpahan Captain America vaikka Randyllä on ollut isoja ongelmia aikaisemmin isojen grapplereiden kanssa.

GSP all the way, by brutal KO!

Stevensonin ja Pellegrinon matsista tulee varmaan pirun kova! Mutta mä luotan Pellegrinoon ehkä hiukan enemmän.

Veikkaan että Cote vie decisionillä.

Hardonk pistää Miriä turpaan todella pahasti, ekassa erässä by brutal TKO!

Aurelio lukottaa Guidan kevyeen!

Nimi on ainakin aika naurettava eventillä. :lol2:

Vaikuttaa ihan ok eventiltä näin ihan nimivedolla.

Matsit vie:

Gonzaga
GSP
Pellegrino
Grove
Hardonk (toivottavasti Mir olis edes jonakin)
Aurelio

Mun veikkaukset:

-Gonzaga lukottaa Randyn rd3 tai 4.
-Koschek väkisinmakaa GSP:n ja voittaa tuomariäänillä.
-Joe Stevenson gnp Pellegrinon rd1
-Kendall Grove kuristaa Coten rd2
-Frank Mir lukottaa Hardonkin
-Marcus Aurelio kuristaa Guidan

Nimen perusteella kelasin, että Ken "Respect "Shamrock tekee paluun!

Matsit vaikuttaa ihan kiinnostavilta.

Gonzagasta on paha ennustaa, olen nähnyt vaan sen Crocop matsin mieheltä. Couture on kuitenkin pirun fiksu ottelija ja varmasti tekee kunnon gameplanin ja noudattaa sitä. Mutta Gonzagan edellisen esityksen perusteella laittaisin rahani likoon kyseisen kaverin puolesta, eli veikkaan Gonzagaa.

Eiköhän GSP vie myös matsinsa. Pystyssä mies on ihan eri tasolla ja torjui Hughesinkin mattoonviennit niin vakuuttavasti, että tuskin Koscheck alasviennissä onnistuu ja jos onnistuukin niin ei saa pidettyä GSP:tä siellä matossa, saati lopetettua. Bonuksena Koscheck on todella ärsyttävä, joten veikkaan ja toivon että GSP by KO!

Pappa Ameriikka tyrmää RND ONEssa polvella päähän.

GSP sherminoi solariumpuuhelmipojan täysin ekassa tai tokassa tai kolmannessa erässä.

Stevenson heel hook rnd two.

Voiskohan se c meinata siinä Couturen nimen perässä chänpiööniä?

Ihan mielenkiintoinen matsi pitäisi olla Couturen ja Gonzagan kohtaaminen. Muut eivät hirveästi sytytä, toki GSP:tä on aina ilo katsella. Mir oli kanssa ennen onnettomuuttaan mielenkiintoinen ja viihdyttävä ottelija, muttei ole sen jälkeen vakuuttanut.

Veikkaukset:

-Gonzaga via split decision
-GSP via TKO
-Daddy via Sub
-Grove via TKO
-Mir via Sub
-Babalu via TKO
-Aurelio via split decision
-Lutter via Sub

Taas näyttää paperilla erittäin mielenkiintoiselta eventiltä.

Gsp lopettaa kolmannessa erässä koscheckin TKO/KO

Daddy Stevensonilta odotan ehdottomasti matsin lopettamista subilla viimeistään toisessa erässä.

Cote dominoi ensimmäisen erän, mutta toisessa Grove kaivaa jujin.

KissiMirrin on pakko olla nyt elämänsä vedossa jos meinaa vielä ufc:ssä joskus porskuttaa. Hardonk dominoi pystyä, mutta Frank subbaa 2/3 erässä.

Babalu alottaa aggrella jälleen, mutta tällä kertaa ei häviä vaan vie Gnp:llä heti ekassa erässä.

Ehdottomasti eniten odotan Aurelio vs. Guida matsista jossa toivottavasti nähdään jäätävää mattotyöskentelyä. Guida by split decision

Lutter subittaa myös vastustajansa ja tämä tapahtunee toisessa erässä.

Randy vs. Gonzaga on kyllä todella paha veikattava itselle ainakin. Odotan erittäin tasaista matsia, jonka kuitenkin Kapteeni Amerikka vie GNP:llä neljännessä erässä kun Napao on ensin niellyt iskuja pystyssä.

Noni, jatkanpaha tätä mun threadien ketjua :jahas: Koska mahtaa tulla bannit :arvi:

Eventti on muuten 25. Elokuuta!

Tässä tähän mennessä viralliset matsi mmanewsin mukaan:

-Randy Couture (c) vs. Gabriel Gonzaga (UFC HW Title)
-Georges St. Pierre vs. Josh Koscheck
-Joe Stevenson vs. Kurt Pellegrino
-Kendall Grove vs. Patrick Cote
-Frank Mir vs. Antoni Hardonk
-Marcus Aurelio vs. Clay Guida

Pitäis olla viel:
Roger Huerta vs. Alberto Crane
Renato Sobral vs. David Heath
Travis Lutter vs. Ryan Jensen

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ihan mielenkiintoinen eventti tulossa...

Omia veikkauksia:

Randy Couture vs. Gabriel Gonzaga: Molemmat hyviä matossa, mutta Gonzaga paljon parempi lukottaja. Uskoisin, että Randy yrittää pitää ottelua pystyssä, sillä on ehkä parempi pystyottelija... ainakin Sylvia ottelua katsoessa pisti silmään hyvä nyrkkeilytekniikka, ja Gonzagalla on ehkä hieman hakemista (joo, tyrmäsi Cro Copin, mutta mitäs sitten). Couturen voittoon uskotaan. :rock:

Josh Koscheck vs. Georges St-Pierre: GSP:n pystyottelu hitosti parempi, kuin Joshin, joka pelkää ottaa iskuja vastaan. Kun taas GSP rakastaa iskujen jakamista. :)... Joshin painityöskentely on huippuluokkaa, mutta ei hän mikään huippu lukottaja ole. Pahin juttu on se, että hän vie GSP:n maihin ja makaa itsensä voittoon tuomariäänin. Tosin, onhan GSP:llä muistaakseni ruskea vyö BJJ:ssä, joten vaikea häntä on matossakaan hallita.
Tai voihan Kos vetää vakiot ja lyödä muutaman kerran ja pakoilla lopunaikaa... Jos GSP pitää painetta yllä ja pitää ottelun pystyssä, niin Kos:ille tulee pitkä ilta. Veikkaan (ja toivon), että GSP vie toisessa erässä hiton rajulla tyrmäyksellä.... En voi sietää sitä hiton Koscheckiä. :whip:

Kendall Grove vs. Patrick Cote: Kendallilla pirun pitkä ulottuvuus ja uskon, että tämä näyttelee tässä ottelussa suurta roolia. Kendall hakee clinchin, rankaisee Cotea polvillaan ja tyrmää tämän. Tai Cote vie lukolla... Jännä ottelu tulossa.

Joe Stevenson vs. Kurt Pellegrino: Vaikea sanoa mitään, kun en Kurtista hirveästi tiedä, paitsi että on hyvä matossa... "Daddy" vie ekassa erässä yllättävällä lukolla.

Sobralin ja Lutterin matsit näyttävät myös mielenkiintoisilta (eli olen aina innoissani, kun näen heidän olevan mukana tapahtumassa), mutta en heidän vastustajistaan hirveästi tiedä, niin jätän nämä jutut viisaimmille.

Aihetta sivuten. Liput UFC 75:een hommattu. Mistähän sais edulliset lennot Lontooseen? Blue1 n. 250e, Finnair n.300e ja Ryanair about 200e. Ei kyllä halvalla pääse. Oon aina luullut, että Lontooseen pääsee edullisesti!

Aihetta sivuten. Liput UFC 75:een hommattu. Mistähän sais edulliset lennot Lontooseen? Blue1 n. 250e, Finnair n.300e ja Ryanair about 200e. Ei kyllä halvalla pääse. Oon aina luullut, että Lontooseen pääsee edullisesti!

Sä oot huonosti varannut liput. Mä olen lentänyt Tampere-Stanstedt-Lübeck-Stanstedt-Tampere kaikkine kuluineen 140€ pariin otteeseen. Ku varaa hyvissä ajoin ni saa aina halvalla. Mä lensin Tampere-Stanstedt 2 viikon varoitusajalla keväällä 117€, ja sillon oli kaikki ekstrat ruksattuna. Olis päässy satasella jos oisin jättäny ne pois. Mä tosin maksaisin 50€ enemmän Blue1:ista ihan sen takia jo että joudut maksamaan 25€ (tämä siis Helsingistä) bussista Tampereelle ja palvelu on ihan perseestä kuten lentoasemakin. 25€ hermojen säästämisestä ja siitä 3h(+3h paluumatka) matkasta ei ole paha hinta :)

Josh Koscheck vs. Georges St-Pierre: GSP:n pystyottelu hitosti parempi, kuin Joshin, joka pelkää ottaa iskuja vastaan. Kun taas GSP rakastaa iskujen jakamista. :)... Joshin painityöskentely on huippuluokkaa, mutta ei hän mikään huippu lukottaja ole. Pahin juttu on se, että hän vie GSP:n maihin ja makaa itsensä voittoon tuomariäänin. Tosin, onhan GSP:llä muistaakseni ruskea vyö BJJ:ssä, joten vaikea häntä on matossakaan hallita.
Tai voihan Kos vetää vakiot ja lyödä muutaman kerran ja pakoilla lopunaikaa... Jos GSP pitää painetta yllä ja pitää ottelun pystyssä, niin Kos:ille tulee pitkä ilta. Veikkaan (ja toivon), että GSP vie toisessa erässä hiton rajulla tyrmäyksellä.... En voi sietää sitä hiton Koscheckiä. :whip:

Voiko GSP hävitä jollekin nobodylle?
Vaikka nyt en kyseisestä tyypistä pidäkään, vaikuttaa vähän vajaalta.

Voiko GSP hävitä jollekin nobodylle?
Vaikka nyt en kyseisestä tyypistä pidäkään, vaikuttaa vähän vajaalta.
No ei se Kos nyt ihan mikään nobody ole... Hieman "nössö" ehkä. :)
Monet jenkit myös sanoo, että GSP on ihan vajaa... ja miksi... koska hän ei osaa puhua täydellisesti englantia. Sehän sinusta vajaan tekeekin (enkä tarkoita, että Patrick olisit nyt näin väittänyt!).

GSP on hiton hyvä ottelija ja kehittyy kokoajan. Hänestä voipi jonain päivänä tulla yhtä dominoiva, kuin Matt Hughes oli (ja tulee aina olemaan!). :rock:

Kato Killroyn sivuilta.

KYllähän Koscheck pystyy väkisinmakaamaan ww-divarissa suurimman osan porukasta. Eikä olis ees TÄYSI ylläri jos gsp:n voittaisikin. Vuosi sitten olisin sanonut, että tämä on Pierren heiniä 99,9%, mutta enään ei uskalla. Sitä päivää odotellaan, että Fedor vielä häviää niin MOIIIII!

Viimeksi muokattu:

Tsekkaa osoite www.ebookers.fi , sieltä löytyy joskus yllättävän edullisia tikettejä.

Viimeaikaisten käryjen perusteella olisi mielenkiintoista veikata kuinka monta käryä tällä kertaa käy... Pahoin pelkään että monta.

Suositut

Back
Ylös Bottom