UFC 73 Stacked

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Eggman
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Minä kyllä pistäisin rahani likoon Rashadin puolesta, en Titon. Rashad on IMO parepi aika pitkälti joka alueella, poikkeuksena guardista takominen, sen homman Tito hoitaa aika brutaalisti.

Mutta enivei, en usko että Tito saa Rashadia mattoon. Rashadin otteet ovat vielä parantuneet matsi matsilta, minä sanon että Rashad by KO!

Jahas Threadia siistitty niin laitetaanpa omat veikkaukset uusiksi:

Silva by ko/tko 2.erä
Nog by sub 2.erä
evans by ud
sherk by tko 4.erä
kenflo by sub 1.erä

Rashad on mulle ainakin vähän mustahevonen eli kaveri saattaa yllättää ja voittaa ottelun,mutta ei hänellä ole ollut Titon tasoista vastustajaa. Tuntuu,että tulee hyvä eventti kaikin puolin. Neljä kiinnostavaa matsia joita itse odotan innolla.

Älyttömän kova turnaus tulossa ja huippu matseja pilvin pimein. :hyper:

Omat veikkaukseni otteluiden tuloksista.
Shean Sherk pitää tittelinsä vaikka Franca onkin kova vastus. Uskoisin että Sherk on liian vahva ja liian kova painija Francalle. Veikkaus: Voitto Sherkille tuomariäänin.

Tito vs Rashad on kyllä niin tulenarka matsi että. Rahad on kehittynyt huimasti sitten TUF-sarjan ja voi yltää ihmeisiin. Toisaalta Rashadia ei ole vielä heitetty näin kovaan otteluun ja paljon riippuu Rashadin henkisestä puolesta. Tito ei nimittäin tule antamaan voittoa helposti. Veikkaus: Voitto Titolle TKO 3rd rnd gnp.

Silva vs Marquardt on myös mielenkiintoinen ottelu. Marquardt on fyysisesti paljon Silvaa vahvempi ja voi yllättää jos saa Silvan lattiaan. Toki Silvan Ju-jitsu on hyvällä tasolla mutta en usko että hän pystyy lukottamaan Marquardtia. Pystyssä selvä etu Silvalla, Marquardtin pakko pyrkiä iholle ja pyrkiä käyttämään voimaansa. Jos Silva saa tilaa pystyssä on Marquardt ongelmissa. Veikkaus: Ylläri voitto Marquardtille pisteillä.

Herring vs. Big Nog. Ei epäilystäkään etteikö Herrring saisi selkäsaunaa. Nog:in mattotaidot vailla vertaa. Veikkaus: Voitto Nog:lle 2rd Submission

Itelläkin pääkopassa kummittelee tuo tito vs. rashad -matsi. Järki sanoo, että titon ainoa ase on gnp, mutta kenet tito on viimeaikoina poundannu matossa lopetukseen? ei muutaman vuoteen ketään ellei kentsua lasketa ja sitä ei kyllä voi laskea vaikka kuinka herraa arvostankin edelleen.

Rahaa tulee kyllä laitettua molempien puolesta eri komboilla, mutta järki sanoo Rashad tuomariäänillä ja taas sydän tito gnp:llä.

Piskusen on sellanen kutina, että Nogi ei viekkään ottelua mattoon, vaan haluaa viihdyttää yleisöä poksailemalla pystyssä ja tyrmäämällä Herringin.

Ja muut matsit:
Silva by ko 1.erä - flying knee :)
Tito by ud
sherk by ud
kenny by sub 1.erä

Mun veikkaukset:
Silva tko
Sherk tuomariäänin
Evans tko
Florian rnc
Nogueira armbar
Gurgel giljotine
Bonnar tuomariäänin
Edgar tuomariäänin
Lytle rnc

Rahani sijoitin kyllä vähän eri tavalla, tollasella kombolla kertoimet jää aika pieniksi...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Löytyykö noita matseja enää mistään ovat näemmä hävinneet daylimotionista...?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom