Ufc 73 ***spoilers***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fat Rat
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
"Jorge Gurgel Suspended Indefinitely"

Siis mitä tuolla tarkoitetaan, siis tuolla indefinitely kohdalla lähinnä? Määrittelemättömäksi ajaksi?

No mä toivon Jorgen puolesta että tarkoittavat määrämättömäksi ajaksi. Mutta ite kun luin ton ekan kerran tulkitsin sen niin että ei saisi otella enää ikinä... :eek:

No mä toivon Jorgen puolesta että tarkoittavat määrämättömäksi ajaksi. Mutta ite kun luin ton ekan kerran tulkitsin sen niin että ei saisi otella enää ikinä... :eek:

No siis minä ainakin käsitin tuon niin, että juurikin määrittelemättömäksi ajaksi. Eli aika päätetään myöhemmin tms. Tuskin nyt murtuneen leuan takia loppuu matsaaminen. :)

No siis minä ainakin käsitin tuon niin, että juurikin määrittelemättömäksi ajaksi. Eli aika päätetään myöhemmin tms. Tuskin nyt murtuneen leuan takia loppuu matsaaminen. :)

Niinpä! Vaikutti pirun karulta päätökseltä. Mutta kyllähän ne on rankassu ennenki jengiä siitä ku ne on jatkanu ottelemistä loukkaantuneena. Muistanko ihan väärin että Aceä olisi sakotettu siitä ku otteli Loiseauta vastaan murtuneella kädellä :rolleyes: ?

Eiköhän se tarkoita kuitenkin että miehen lisenssi on jäädytetty määrittelemättömäksi ajaksi. Der doktor sitte tutkii ja sen mukaan sitte tehdään päätöksiä paussin pituudesta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom