Siis minuahan tässä risoo juurikin tuollainen etukäteisselitysten hakeminen, jota et nyt sitten toivottavasti aio jälkikäteen käyttää kun Jackson on ottanut nekkuunsa.
Jos Jackson on niin hyvä kuin täällä puhutaan, niin puoli vuotta pitäisi olla ihan kohtuullinen aika saada itsensä kuntoon, kun se varmaan osasi jotain jo silloin puoli vuotta sitten, vai mitä? Jos hän sitten häviää Liddellille, se "oli vain puoli vuotta aikaa reenata" voi olla totuus, mutta selityksenä tappiolle harvinaisen paska.
Itse matsin näkisin niin, että Rampagen ainoa mahdollisuus voittaa Iceman on ground 'n pound, muuten Chuck nukuttaa. Liddell on hyvä välttämään alasvientiä, mutta näkemäni perusteella tuo alle joutuminen tietää huonoa, varsinkin jos ollaan keskellä oktagonia.
Edelleen....ei mun tarvitse selitellä mitään. Jos Liddell voittaa niin se on hänen paremmuuttaan oli se syy mikä tahansa. Otin asian esille,koska joku mainitsi alkuperäiset suunnitelmat jossa Rampagen piti ottaa muutama matsi lisää ennen Liddell matsia. Ja arvelin ettei 6kk ole tarpeeksi pitkä aika treenata ja mun mielestä olisi saannut ottaa ainakin yhden matsin ennen Liddellin kohtaamista.
Vaikeaa veikata miten matsi menee. Viimeeksi Jackson teki mitä halusi ja vei pystyssä Liddelliä,joka oli jo silloin kova pystyssä. Rampage ei todennäköisesti ole samalla tasolla ja Liddell on kehittynyt vähän siitä. Tiukka ottelu tulossa tai sitten se päättyy 15 sekunnissa....Uskon ja toivon Rampagen voittoa,mutta vetoa en löisi asiasta. War Rampage.