UFC 69, GSP vs. Serra

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Eggman
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Voi pliis, kyllä BJ Penn on mun silmissä ainakin 5 kertaa parempi mattomies kun joku Serra, eikä saanu sekään GSPtä lopetettua. Se kaveri on kun käärme! Kyllä Serralla on ihan solid mattotaidot, en mä sitä. Mutta ottakaa vaikka jo ADCC karsinta kisat, purppura Bäckman vs. Sundell joka on mustavyö käsittääkseni (korjatkaa jos oon väärässä). GSP on purppura ja Serra mustavyö... ei sitä vyönväriä kato, siinä on niin paljon muutakin. Ja tämä on sitä paitsi MMA matsi, joten kyllä mä luulen että GSP voittais Serran matossakin. Serra on aseeton!

Voi pliis, kyllä BJ Penn on mun silmissä ainakin 5 kertaa parempi mattomies kun joku Serra, eikä saanu sekään GSPtä lopetettua. Se kaveri on kun käärme! Kyllä Serralla on ihan solid mattotaidot, en mä sitä. Mutta ottakaa vaikka jo ADCC karsinta kisat, purppura Bäckman vs. Sundell joka on mustavyö käsittääkseni (korjatkaa jos oon väärässä). GSP on purppura ja Serra mustavyö... ei sitä vyönväriä kato, siinä on niin paljon muutakin. Ja tämä on sitä paitsi MMA matsi, joten kyllä mä luulen että GSP voittais Serran matossakin. Serra on aseeton!

ööh, ei voi verrata mitää bäckman vs. sundellia ja serra vs. "kuka tahansa" lukkopainissa, koska Serra osaa lukkopainia myös pirun hyvin.

Matt Serra vs. Takanori Gomi:
http://www.youtube.com/watch?v=xBmalOAY-No

....Lisää bs:ää:

"As a purple belt, Serra won first place at the Brazilian Jiu-Jitsu Pan American games in 1999. Serra went on to win a gold medal at the 1999 World Championships in Brazil as a brown belt. Continuing a successful Martial Arts career, he competed in one of the worlds most prestigious grappling events, the ADCC Submission Wrestling World Championship."

lähde: http://en.wikipedia.org/wiki/Matt_Serra

...sit vielä vuonna 2001 Serra oli #2 66-76kg sarjassa, jossa oli osallistujia aika monta:
http://www.adcombat.net/adnet/Wrest...asp?ShowYear=2001&Weight_Class=66-76&Level=5&
http://www.adcombat.net/adnet/Wrest...asp?ShowYear=2001&Weight_Class=66-76&Level=1&

Kyllä se Serra osaa painia rotsilla, ilman ja MMA kehissä myös.... ;)

Itse odotan tätä Serra vs. St-Pierre matsia innolla, sillä molemmat ovat hyviä ja nautin molempien otteluiden katsomisesta...Toivon kyllä, että Serra voittaa, mutta sen näkee sitten.

Toivottavasti Diego pieksee "KOS"in aivan totaalisesti... itse en pidä Koscheckista yhtään ja Diego on sentään ihan asia tyyppi.

Mike Swickille voitto jälleen vajaassa kahdessa minuutissa, niin hyvä tulee.

Onhan sillä tosiaan, en epäile etteikö olisi hyvä mattomies. Mutta silti, Serra ei ole voittanut viimeaikojen matsejaan subeilla, vaan tuomaripäätöksillä. Itseasiassa, viimeksi on voittanut subilla MMA-matsin vuonna 2002. Jotenkin vaikuttaa siltä että Serra matosta ei oikein saa ratkaisua aikaan kun vastassa on vähänkin osaavampi kaveri. No, mene ja tiedä. :)
Niin ja onhan hänellä ollutkin 6 matsia tuon jälkeen... eihän niitä "subbeja" kauheasti tulekaan, kun ei ole pahemmin otellut... ja eihän se loppujenlopuksi ole siitä kyse... Tuomariäänet ratkaisee siinä missä KO, TKO tai TAPOUT.

Eipä tuo cadi mitenkään erityiseltä näytä, mutta varmaan ihan ok eventti tulossa . GSP kyllä rymistelee Serran läpi ilman vaikeuksia, on kysymys kauanko siihen menee.

Vaikka en Koscheckistä yhtään pidäkään, toivon sen voittavan ettei taas tarvisi kuunnella Diego "whacky character" Santsesin jeesusteluita.

Herring on vielä kysymysmerkki, ainakaan viimeisin esiintyminen ei vakuuttanut mitenkään.

Serra on kuitenkin Bjj mustavyö. On sillä mahdollisuus matossa. Se, että pääseekö se matoon tajuissaan GSP mukanaan, onkin sitten eri asia.

Bjj mustavyö on aika suhteellinen käsite. Kyllähän Serra ihan vakuuttava Bjj kaveri on mutta eipä hän selältään ottele jos sen vaan voi estää. BJ Penn on kuitenkin Bjj maailmanmestari ja GSP selvisi jo siitä joten eiköhän Serran Bjj kaikella kunnioituksella jää kakkoseksi.

Ööö... Kyllähän toi Herring on melko kovia ukkoja voittanut. esim: Enson Inoue, Mark Kerr ja Igor Vovchanchyn.

Eli ei ketään. Kerrillä oli viimeksi jotain vakuuttavaa sanomista HW-luokassa 90-luvulla. Ja 90-luvun staroista kellään ei edes parhaimmassa kunnossa olisi mitään saumaa nykypäivänä. Jengillä ei vaan silloin ollut riittäviä taitoja. Igori on mukava ukko mutta ei voittanut edes Nakamuraa. Ei saumaa HWssä. Enson ... laugh.

Niin ja onhan hänellä ollutkin 6 matsia tuon jälkeen... eihän niitä "subbeja" kauheasti tulekaan, kun ei ole pahemmin otellut... ja eihän se loppujenlopuksi ole siitä kyse... Tuomariäänet ratkaisee siinä missä KO, TKO tai TAPOUT.
Ok, no 6 matsissa sitten. Tottakai voitton on aina voitto, mutta on tuolla sen verran merkitystä tässä, että jos Serran parhaimpana mahdollisuutena pidetään mattoa, on syytä ottaa huomioon onko hän saanut ratkaistua otteluja matossa.

Ok, no 6 matsissa sitten. Tottakai voitton on aina voitto, mutta on tuolla sen verran merkitystä tässä, että jos Serran parhaimpana mahdollisuutena pidetään mattoa, on syytä ottaa huomioon onko hän saanut ratkaistua otteluja matossa.
Totta on, että hän ei näissä matseissa ole saanut lukkoja, mutta on kuitenkin pystynyt pitämään äijiä matossa ja saamaan hieman damagea perille, joka on sitten tuoneet niitä onnistumisia. Toivotaan, että tulevassa koitoksessa Serra pääsee näyttämään MMA-faneille, että hän ansaitsee olla UFC:ssä.

ööh, ei voi verrata mitää bäckman vs. sundellia ja serra vs. "kuka tahansa" lukkopainissa, koska Serra osaa lukkopainia myös pirun hyvin.

Matt Serra vs. Takanori Gomi:
http://www.youtube.com/watch?v=xBmalOAY-No

....Lisää bs:ää:

"As a purple belt, Serra won first place at the Brazilian Jiu-Jitsu Pan American games in 1999. Serra went on to win a gold medal at the 1999 World Championships in Brazil as a brown belt. Continuing a successful Martial Arts career, he competed in one of the worlds most prestigious grappling events, the ADCC Submission Wrestling World Championship."

lähde: http://en.wikipedia.org/wiki/Matt_Serra

...sit vielä vuonna 2001 Serra oli #2 66-76kg sarjassa, jossa oli osallistujia aika monta:
http://www.adcombat.net/adnet/Wrest...asp?ShowYear=2001&Weight_Class=66-76&Level=5&
http://www.adcombat.net/adnet/Wrest...asp?ShowYear=2001&Weight_Class=66-76&Level=1&

Kyllä se Serra osaa painia rotsilla, ilman ja MMA kehissä myös.... ;)

No siis mun pointti oli se että se vyön väri on loppupeleissä todella suhteellinen käsite. Kyllähän se suuntaa antaa, mutta ei sillä mitää matseja välttämättä voiteta. Tulipahan tuo mainitsemani matsi vaan mieleen koska se oteltiin reilu viikko sitten ja oli saman väriset vyöt vastakkain kun tuossa tulevassa GSP vs. Serra matsissakin. Ja on se BJ mun silmissä edelleen yksi kovimmista BJJ miehistä MMA scenessä. Se mies vetää melkeen mistä vaan ihan minkä vaan lukon tai kuristuksen. Ihan tajutona taipuvuus, niinku sanoin aikasemmin ni se mies on käärme :eek:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Serra

Moro,

Mä kannan oman korteni kekoon.
Mun suosikki on ihan loppuun asti kyllä Serra (vetoakin lyöty). Mukavampaa heppua ei oikeestaan voi olla.
Eiköhän Serra kuitenkin ole todistanut että kuuluu UFC:hen, kuten joku aiemmin väitti että nythän se nähdään tai jotain.

Musta ainakin tuntuu että toi GSP hype alkaa mennä jo vähän liian pitkälle.
Onhan se hyvä ottelija ja kuuleman mukaan myös loistava tyyppi mutta jokaiselle hevoselle löytyy kyllä ohjastaja.

Onhan näitä huge upset matseja nähty ennenkin. Eli kyllä nää hommat on tolla tasolla kiinni siiitä valmistautumisesta sekä päivän kunnosta. En jaksa uskoa että tasoeroa on juurikaan. Toki molemmilla on ne omat osa-alueensa missä ovat toinen toistaan parempia. Mutta iso osa pelistä on kuitenkin onnistuneella taktiikalla sekä siitä miten sitä matsissa pystyy käyttämään.

Joku mainitsi että GSP olisi saanut ruskean? Onko siitä jotain tarkempaa faktaa ? Ehtikö Renzo myöntää sen ennen kuin "näytti" GSP:lle ovea?

Wikipediasta: St. Pierre received his brown belt in BJJ from Renzo Gracie on July 21, 2006

Lähinnä vaan kommentoi että pitää miehestä ja hänen tyylistään, jos vähääkään osaa lukea rivien välistä..tai sitten on iq 3½

GSP lyö kyynärpäällä maassa ja Serra sanoo UGGH ja st.pierre sanoo että i kneew i uurt him when ee seed UGGH ja first of all excuse my english

Lisäksi Serra oli täys kusipää... joka episodissa TUFfissa tuli "Serrat": Eka pitkä selitys kuinka hän ei halua sanoa mitään kenestäkään ja sen jälkeen 5 kertaa pitempi vittuilu jostain muusta. Ja sen jälkeen masinoidaan muut saman kaverin kimppuun.

Serran kiintymys Royce Gracien voi ehkä olla liikuttavaa lapsellisuudessaan mutta pitäisi nyt aikuisen miehen tajuta että argumentti "tapellaan ja jos mää voitan niin sää olet väärässä" on kyllä aika lähellä typeryyden huippua.

kusipää ? mun mielestä serra oli just se aidoin jäbä niistä kaikista ylivoimasesti carterin kanssa..molemmat mahtavia persoonia, eikä ne yritä vetää mitään "roolia" vaan ne on ihan luonnostaan tommosia..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom