UFC 69, GSP vs. Serra **SPOILERS**

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Reason
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sakurai tulee heti mieleen, mies on kumminki otellu WW:nä muistaakseni jossain..ja mies on ihan älytön :) se ja melendez tulee olee finaalissa Priden GP:ssä jos semmonen nyt viellä tulee

Harmittaa kun GSP hävisi, mutta kyllä Serra voittonsa ansaitsi.
Diego Sanchezia olen inhonnut alusta asti ja onneksi Koscheck voitti kyseisen matsin, vaikka matsi oli kyllä luokattoman huono.
Huerta vs Garcia oli erittäin viihdyttävää katsottavaa ja sitkeästi Garcia otti osumaa vastaan ja ei antanut periksi.
WW divari on kuten jo moni maininnut niin aivan helkatin jännittävä ja saa minkälaisia matseja/ottelupareja nähdään pian.

WW rokkaa kyllä tällä hetkellä, vaikka menikin ilta pilalle, kun GSP hävis.

Mietin tätä Pride / UFC kuviota jatkossa... Onko näillä tarkoitus, että UFC on se "normaali" mestaruus-areena ja Pride vetää aina kerran vuodessa GP:n valitulle painoluokalle? Ei ole kuitenkaan mielestäni mitään järkeä pitää kahta organisaatiota jatkuvasti rinnakkain, jos toimintamallit ovat samat. Ja sieltä Pridesta on tuotu kuitenkin ottelijoita UFC:en, ei päinvastoin. Priden GP:t on ollu ainakin mulle sitä parasta antia, mitä Japaniasta on tarjottu.

WW rokkaa kyllä tällä hetkellä, vaikka menikin ilta pilalle, kun GSP hävis.

Mietin tätä Pride / UFC kuviota jatkossa... Onko näillä tarkoitus, että UFC on se "normaali" mestaruus-areena ja Pride vetää aina kerran vuodessa GP:n valitulle painoluokalle? Ei ole kuitenkaan mielestäni mitään järkeä pitää kahta organisaatiota jatkuvasti rinnakkain, jos toimintamallit ovat samat. Ja sieltä Pridesta on tuotu kuitenkin ottelijoita UFC:en, ei päinvastoin. Priden GP:t on ollu ainakin mulle sitä parasta antia, mitä Japaniasta on tarjottu.
Itseasiassa... Juurihan UFC:stä kävi Jeff Monson (on otellut myös UFC:n raskaansarjan mestaruudesta) ottelemassa Pridessa, niinkutsutussa "UFC vs. Pride"-ottelussa...

Tuo on kyllä totta, hyvä pointti. Mutta samalla Nog ja CroCop on kuitenkin aivan eri tason ottelijoita (/ potentiaalisia kassamagneetteja) kuin Monson.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom