UFC 68 tulosketju [SPOILERS]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itse ainakin tykkään katsoa koko lähetyksen enkä yksittäisiä matseja huonolla laadulla jostain youtubesta tai vastaavasta heti eventin jälkeen. Ja monesti Xvid versio tulee jakoon vasta sunnuntai iltana joten katsominen siirtyy monesti maanantaille. Kummasti vain vie mielenkiintoa matseista jos tietää tulokset etukäteen.

Samaa mieltä. Tässä tapauksessa xvid-version ilmestyminen kesti vielä poikkeuksellisen kauan (ainakin mma-trackerilla), pääsin katsomaan eventtiä vasta viime yönä ja silloin olinkin jo onnellisesti spoilaantunut tuosta Captain American matsista. Yksittäisten matsien katselu ei kiinnosta koska jo pelkkä videon pituus/tiedoston koko omalta osaltaan spoilaa sen kestääkö matsi täyden ajan.

Ihme itkemistä :jahas:

Kyllä tuo kritiikki oli mielestäni tällä kertaa ihan aiheellista. Itsekin välttelin kaikkia mätinään liittyviä saitteja mutta sitten kehonrakennusfoorumilta pamahti spoileri.

No koska sen saa sinne sitten laittaa arvon Satariel? Onko viikko riittävä? Kaksi? Vai eikö tuloksia saa laisinkaan julkaista tuolla? Entäs bodykisat? Mikä niissä aikataulu? Kerrotko nuo asiat?

Se on nyt poistettu kokonaan ja kysyn jatkossa sulta privalla, koska saan Pakkotoistolle laittaa uutisen.

Arvelinkin, että avautumisesta seuraa vittuilua.
Koitan kuitenkin itse pistää lisävaahtoamisen sijaan vähän rakentavaa kommenttia.

Kuten ehdotin ylhäällä, voisi vaikka otsikoida: "UFC 68 tulokset" tms. Siitä kaikki halukkaat voisivat katsoa tulokset ja aiheeseen liittyvät uutiset.

Ymmärrän kyllä ristiriidan uutisten julkaisun, ja spoilereiden kanssa tällaisessa mediassa ja senpä takia aina pari päivää eventtien jälkeen välttelenkin alan sivustoja. (kunnes jostakin saa ko. pätkän katsottavaksi, tai sitten ehtii katsoa ppv:n)
Tällä kertaa oli uutiset ensimmäistä kertaa Pakkiksella, joten en osannut varoa tätä, ja todella mielenkiintoisen matsin tulos pomppasi sitten silmille.

Foorumillakin vaaditaan spoileritagien käyttöä eventeistä puhuttaessa, joten oletin, että niitä ei todellakaan haluta välittömästi spoilata, ja semmoinen henki täällä on muutenkin aiemmin minusta vallinnut.

Nuo mma tapahtumien uutisoinnit sinällään ovat perinteisesti olleet vähän eri kategorioissa, kun muut urheilutapahtumat, sillä näillä tapahtumilla on ollut tapana päätyä useiden katsojien käsiin vasta tuolla muutaman päivän viiveellä, ja ainakin pitkään alan foorumeita seuranneena voisin todeta, että todella moni haluaa nuo tulokset itse nahualta tarkastaa, eikä lukea niitä valmiiksi.

Itselleni ainakin tapahtuman seuraaminen nauhalta, ilman tuloksien tietämistä on monin verroin mielenkiintoisempi tapa nauttia lajista, kuin se, että tulokset luetaan ennen katselua. Jos suinkin olisi aina mahdollista katsoa livenä nuo eventit, niin minä ja moni muukin näin varmasti tekisi. Tähän ei kuitenkaan läheskään aina ole mahdollisuutta, joten niillä mennään, mitä on.

Lajin suosion kasvun myötä myös uutisointi on kasvanut, ja nykyään on todellakin mahdollista saada eventtejä livenä jo Suomeenkin asti, mutta aika harva noita taitaa livenä silti täällä katsoa. Ainakin omasta mma:ta seuraavasta kaveripiiristä jokainen haluaa välttää uutisia (aka spoilereita) viimeiseen asti, kunnes eventti on katsottu. Näin on ollut jo vuosikaudet, ja näyttää olevan edelleenkin parantuneesta tarjonnasta huolimatta.

Toisille ei niin iso juttu, mutta itselleni ainakin pari kuukautta odotettu matsi saa melkoisen antikliimaksin, kun tulos hyppää silmille ennen aikojaan.

Lupaa uutisten julkaisuun voi toki kysellä, jos siltä tuntuu, mutta luulen että suuri osa mma:n seuraajista kuitenkin olisi tyytyväisiä tuohon tuloslinkkiin, jos tulokset halutaan "virallisesti" etusivulla julkaista. Toinen helppo vaihtoehto on tietenkin pysyä itse pois Pakkotoistolta nuo pari ratkaisevaa päivää, nyt kun homma on tiedossa.

Onhan täälläkin kait joku kamppailuosio tai sellainen ja paljon muutakin ettei nyt ihan pelkästä kehonrakennusfoorumista voi puhua? Tosiaan, miksi ihmiset edes tulevat etusivun kautta jos eivät halua lukea uutisia? Itse ainakin olen ensimmäisestä loggauksesta asti tullut suoraan /vbulletin liitteellä sisään kun kone sen kerran osaa ulkoa niin miksi tulla hitaampaa reittiä ylipäätänsä(ainakin joskus kun olen uutisia katsellut niin etusivu on toiminut tuskallisen hitaasti). Ja muutenkin hittoako sillä nyt on väliä jos jonkun tuloksen tietää etukäteen varsinkin jos tietää vain voittajan niin ei ole vielä selvää onko kyseessä esim. tyrmäys, lukko, splitti vai yksimielinen... Matseissa kuitenkin tärkeintä on se matsi ei lopputulos paitsi joissain poikkeuksissa(okei Randy on poikkeus mutta itse en ainakaan yllättynyt ollenkaan että patu voitti) Voin vielä spoilata lisää että matsi on pääosin erittäin tylsä :thumbs:

EDIT: Itseasiassa itse luen aina ensin spoilerit ennekuin katson matseja sillä spoilerit yleensä löytää nopeammin.

Uutinen on poissa eikä jatkossa tule vastaavia uutisia. Anteeksi siitä ja vedetään nyt muutaman käyttäjän takia linjaus joka vaikuttaa kymmeniin tuhansiin. Pakkotoiston etusivulta ei siis jatkossa voi väki käydä lukemassa tuloksia, vaan niihin kierretään aina ketjun kautta. Muut sadat sivustot toimivat päinvastoin.

Samantien voisi kysyä, kuka haluaisi alkaa uutisoimaan tuolla etusivulla MMA uutisista, siis vähän isommista? Pro-Pain päivittelee jo kanssani bodyuutisia tuonne ja MMA uutisille olisi tarvetta käyttäjälle, joka kaivaisi uutisia netistä ja julkaisisi niitä tuolla etusivulla. Sinne tehdään aina uusi "editor" tunnari, jolla käyttäjä pääsee julkaisemaan uutisia.

Vaivanpalkkana kaupasta 20% alennus tuotteista + ikuinen vip-jäsenyys. Yhteydet privalla tai emaililla, mukaan vähän pohjaa miten paljon seuraa kisoja.

Samantien voisi kysyä, kuka haluaisi alkaa uutisoimaan tuolla etusivulla MMA uutisista, siis vähän isommista? Pro-Pain päivittelee jo kanssani bodyuutisia tuonne ja MMA uutisille olisi tarvetta käyttäjälle, joka kaivaisi uutisia netistä ja julkaisisi niitä tuolla etusivulla. Sinne tehdään aina uusi "editor" tunnari, jolla käyttäjä pääsee julkaisemaan uutisia.

Vaivanpalkkana kaupasta 20% alennus tuotteista + ikuinen vip-jäsenyys. Yhteydet privalla tai emaililla, mukaan vähän pohjaa miten paljon seuraa kisoja.

Meikä vois olla kiinnostunu.

JESS JES JES!!!!!! Hyvä Randy!!! Päivä,viikko ja kuukausi pelastettu!!!:rock: :rock: :rock: :rock: :rock:

Mahtava matsi Randyltä. Cro Coppia vastaan tulee vaan lunta tupaan oikeen kunnolla. Kaikki muut lopetukset kuin tyrmäys olisivat yllätyksiä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Lukuunottamatta Randyn mahtavaa esitystä ja yhtä huippuhienoa subia, eventti oli melkosta tuubaa. Varsinkin Huussin Matin kolmen erän makailu oli puuduttavaa katsottavaa.

Vakio miinuksena oli yleisö, tuo ah niin asiantunteva metelöivien humalaisten apinoiden ja blondattujen kumitissivosujen joukko. Meinasin revetä totaalisesti kun Goldberg tuumasi jotain tyyliin :" pure class, thats what ufc is all about". Muutenkin se juontaja on alkanut vituttamaan yhä enemmän, onneksi Rogan sentään tietää mistä puhuu.

Niin paljon kun randystä tykkäänkin, niin en tiää haluunko nähä cro cop vs. randy. Cro Cop on NIIN eri luokan ottelija kun sylvia:david:

Aika ihme Randyltä. 3ssa näytti kyllä että Randy on ihan kuollut pystyssä kun ei jaksanut edes pitää käsiä ylhäällä. Sylvia ei näyttänyt läheskään yhtä väsyneeltä mutta kun mies ei pistä yhtään oikeata koko erässä niin mikäs Randyn on otellessa. Uskaltaakohan UFC murhauttaa Randyn CroCopilla. Timin "kuuluisa" ja paljon itsekehuttu takedown defense taisi olla vähän liioiteltu. Painijan pitää vain olla tarpeeksi pitkä että saa kädet Timin ympärille mihin Monson ei kyllä pysty :).

Olen muualla ihmetellyt että kuinka Babalu on luikerrellut useille top 10 listoille voittamatta yhtään top 10 ottelijaa. (Shogun oli nuori 3 matsia illassa turnaus ja mies ei ollut vielä top 10 nähnytkään silloin.) Kuntokin näytti olevan ohi jo 1 erän jälkeen.

Ei Randy coppia vastaan seuraavaksi ota. Tai siis voihan se matsatakkin Coppia vastaan seuraavaksi,mutta Cro Cop ottaa ensin Timppaa vastaan ja sillä ratkaistaan vastustaja Randylle! Tai ainakin toivon niin....

Taisi tästäkin porukasta 97% pitää mahdottomana, että Randysta olisi Sylviaa haastamaan ja nyt tulos on kaikkien nähtävillä. Ja jo nyt on alkanut ryöpytys, ettei mestarista ole Crocopia vastaan mihinkään, vaikka ottelu on vasta kenties pilke Danan silmäkulmassa. Todellisen mestarin tunnistaa siitä, että tämä on oppinut virheistään. Joskus aikoinaan Randy hävisi järjestään kaikille itseään suuremmille, mutta toista se on nykyään - otti ja voitti suurimman vastuksen. :5:

Musta tuntuu, että Randy pystyy nyt mihin vain, jopa tuhoamaan Crocopin. Vai voiko joku väittää CC:n olleen jollakin tavalla vakuuttava debyytti-ottelussaan? En kerta kaikkiaan jaksa uskoa, että Crocopista tulisi seuraavankaan ottelun jälkeen vakavasti otettava haastaja mestaruudesta.

En ymmärrä millä silmällä jotkut tuota Randy-Sylvia ottelua katsoivat, mutta nimenomaan tuollaisella reseptillä Crocop hyvin pitkälle voitetaan. Randy on älykäs ottelija ja vyön alla on sellainen kokemus, ettei mihinkään kickboxing matsiin lähde CC:tä haastamaan. Jos ottelua koskaan edes tulee.

Hughesin esitykseen olin hieman pettynyt, lähinnä siksi ettei hänellä ollut tarjota mitään uutta. Toimiva resepti hänellä toki oli, mutta GSP:tä vastaan tuo ei toimi.

Franklininin matsista ja olemuksesta jäi sellainen fiilis, että nyt hänestä oikeasti saattaa ollakin vastusta Silvalle. Pelkästään kehään astelukin antoi kuvan miehestä joka omistaa paikan ja pyyhkii vastustajalla octagonin. :thumbs:

Babaluu paljastui, Titoa lainatakseni, pelkäksi yli-hypetetyksi "B-mieheksi". :1:

Joo, kyllä tuo yläreunan pikkuisella lukenut juttu valitettavasti spoilasi minunkin Couture - Sylvia - matsin, mutta se annettaakoon anteeksi kun Mike sen asiallisesti hoiti pois ja ei kerran enää ole tulossa.

Hyvä eventti tuo minusta oli, tasokkaita matseja kaikki. Ehkä Hughesin matsi nyt ei ollut ihan viihdyttävimmästä päästä, mutta Matthan sanoikin että hänen prioriteetti nro 1 on voitto ja kakkosena tulee vasta fanien viihdyttäminen tässä matsissa. Kampmann veti kyllä vitun tyylikkään armtrianglen.

Hieno homma tuo Couturen voitto, ei ois voinu enempää toivoa että Randy sen voittaa. Ainoa huono puoli tosiaan on nyt se, että todennäkösesti Randy pääsee ottamaan vastaan Mirkon high kickin ohimollaan, mieluummin oisin nähny sen brutal KO:n tapahtuvan Sylvialle. Mutta onhan kaikki toki mahdollista...

Musta tuntuu, että Randy pystyy nyt mihin vain, jopa tuhoamaan Crocopin. Vai voiko joku väittää CC:n olleen jollakin tavalla vakuuttava debyytti-ottelussaan? En kerta kaikkiaan jaksa uskoa, että Crocopista tulisi seuraavankaan ottelun jälkeen vakavasti otettava haastaja mestaruudesta.

En ymmärrä millä silmällä jotkut tuota Randy-Sylvia ottelua katsoivat, mutta nimenomaan tuollaisella reseptillä Crocop hyvin pitkälle voitetaan. Randy on älykäs ottelija ja vyön alla on sellainen kokemus, ettei mihinkään kickboxing matsiin lähde CC:tä haastamaan. Jos ottelua koskaan edes tulee.

No tuosta CC:n debyytti ottelusta on turha puhuakaan, vastustaja juoksi pakoon minkä kerkesi. Olenko katsonut ikinä CC:n matseja Pridessä?

Resepti voi olla oikea, mutta vastustaja hieman eri tasoa kuin Sylvia. Potkaisiko Sylvia kertaakaan ottelussa?
Myös lyönneissä "hieman" eroa, niin kovuudessa kuin osumatarkkuudessa.
Sylvia heitteli pelkkää löysää etukättä kokoajan. CC osaa lyödä takakädelläkin.
CC:n takedowndefenseä pidetään MMA:parhainpana.
Joten maahanvientikin taitaa olla hieman vaikeanpaa mitä oli Sylviaa vastaan.
Toivottavasti ottelu joskus toteutuu vaikka luulen sen olevan aika lyhyt.

Joo, Coleman ja Barnett on sellasia kavereita joiden takedownit Crocop on välttänyt, ja Barnetthan aikoinaan GnPäs itsensä Randyn.

Randy on legenda ja kaikki rispekt hänelle, mutta Sylvialla on edelleen mun mielestä parempi chänssi voittaa Crocop. Pieni chänssihän sekin tosin on.

Ja niinhän se menee, että ottelun Crocop-Gonzaga voittaja ottaa seuraavan matsinsa Randyä vastaan. Se on jo sovittu juttu.

En tiedä, kyllä toivoisin Randyn voittavan CC:n mutta se ei ole kovin todennäköistä... ehkä alle 30% mahikset tuollakin kunnolla, mutta yllätystä odotellessa WAR RANDY!(sillä cop voittaa conzagan ja näinollen ottelee randya vastaan.)

CC on tappava vastustaja kenelle tahansa! CC voi voittaa hyvänä päivänä itse Fedorinkin ! Mutta ikinä ei pidä sulkea pois Randyn voittoa cc:stä,mutta mahdollisuus on luokkaa 10-20%. Sylvia ei ollut ennen matsia lähellekään HW:n kärkeä jossa CC on,joten vastus on aivan toistaluokkaa mitä Randyllä nyt oli! Toivottavasti Tim nyt tajuaa pitää suunsa kiinni Fedorin haastamisesta! Laitanpa tähän loppuun vaikkapa mun rankingin HW luokassa.
1.Fedor
2.CC
3.Nog
4.Barnett
5.Werdum
6.Hunt
7.A Emelianenko
8.Couture(tuolla voitolla nousi sijalle 8.)
9.Sylvia
10.AA/Kharitonov

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom