ufc 57

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Antaisin ilomielin vyön viela kerran Couturelle, mutta taitaa jäädä haaveuneksi...

Aiemmin kyselty stomppaaminen taitaa tarkoittaa kantapäällä polkemista vastustajan jalkapöydällä.

Stompatahan voi esim. maassa olevaa vastustajaa, elikkäs polkaistaan jalalla koreasti kohti vastustajaa.

Minäkin olen kääntynyt sille kannalle, että Liddell tuon matsin vie. Tykkään kyllä kummastakin ottelijasta, että ei sen puoleen. Olis kiva jos tulisi semmonen mukavan pituinen matsi missä kumpikin pääsis näyttämään osaamistaan.

Couture - Liddell 3
Kuten arvelin Liddell vei tämän matsin. Couture on ihan hyvä ottelemaan, mutta mestariksi miehestä ei enää valitettavasti ole. Liian hitaat liikkeet alkaa olemaan, ei kerinnyt yhtään mukaan Liddelin lyönteihin. Lisäksi Randyltä aukes silmäkulma, joten oli vain ajan kysymys, koska Liddell tyrmää Randyn.
Onneksi tuomari tuomari tuli väliin suht nopeesti, ettei Randy kerinnyt saada kuin muutaman pommin päähänsä maassa. Liddellillä on pelottavan vahvat lyönnit jotka tulevat vielä nopeasti.

Ronn Moss sanoi:
Onko kukaan vielä löytänyt matsia netistä?
Löytyy mma-trackerillä...
Kyllä Liddell on ylivoimainen Coutureen verrattuna. Kun iskut on vahvempia ja maahanviennit ei onnistu, näytti homma jo selvältä. Miesten ero on liian suuri että uusintaottelu edes kiinnostaisi.

Hyvä PPV oli, joskin matsit päättyivät odotettuihin lopputuloksiin. Snowmanin choke oli helvetin brutaali! Suurin yllätys oli kuitenkin Mirin tappio, aika munaton esitys mutta minkäs teet jos et pysty näkemään mitään.

1 Keith Jardine vs Mike Whitehead Decision (Unanimous) 3 5:00
2 Jeff Monson vs Branden Lee Hinkle Technical Submission (North/South Choke) 1 4:35
3 Paul Buentello vs Gilbert Aldana TKO (Strikes) 2 2:27
4 Alessio Sakara vs Elvis Sinosic Decision (Unanimous) 3 5:00
5 Joe Riggs vs Nick Diaz Decision (Unaminous) 3 5:00
6 Renato Sobral vs Mike Van Arsdale Submission (Rear Naked Choke) 1 2:21
7 Marcio Cruz vs Frank Mir TKO (Strikes) 1 4:10
8 Brandon Vera vs Justin Eilers KO (Kick and Knee) 1 1:25
9 Chuck Liddell vs Randy Couture KO (Punch) 2 1:28

Mun ei ainakaan kannata lyyä matseista vetoa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sanokaas joku asijaintuntija, että onko tuo Chuckin lyöntitekniikka ja ottelu yleensä teknisesti oikeaa? Jotenkin näyttää että se tamppaa tasajalkaa, vaappuu ja huojuu edestakaisin. Jotenkin kauhean näköistä menoa verrattuna esim. moneen muuhun pystyottelijaan. Mutta taitaa silti olla ilmeisen tehokasta.

Pulla sanoi:
Sanokaas joku asijaintuntija, että onko tuo Chuckin lyöntitekniikka ja ottelu yleensä teknisesti oikeaa? Jotenkin näyttää että se tamppaa tasajalkaa, vaappuu ja huojuu edestakaisin. Jotenkin kauhean näköistä menoa verrattuna esim. moneen muuhun pystyottelijaan. Mutta taitaa silti olla ilmeisen tehokasta.

Ohan toi Icemanin tyyli kyllä periaatteessa aika erikoinen. Ei tommosta kyllä missään peruskurssilla opeteta. Kädet aika alhaalla ja muuteski aika avonainen paketti, verratuna vaikka Wanderlei Silvaan IMO. Mutta toi tyyli on niitä urheilun erikoisuuksia vähän ku Michael Johnsonin juoksu tyyli:) Mutta pääasia, että
couture meni mattoon, eikä toiste päin
Chuck pelaa ja ottelee todella paljon etukädellään sillä se vetee semmosta pientä tuuttia koko ajan. Viihdyttävä äijä.

SS-Adler sanoi:
Mistä te noita matseja oikein katotte? Tv:stä? Mikä kanava?

Mä voin neuvoo. Ne dounloudataan netistä. Eka asennat dc++ bit torrent jolla seedaat sen torrent mma-trackerin filet dounloudattaviks aveiks tai divX formaattiin...blaa...blaa..blaa...ja voi vittu...:wall: :curs: :wall: :curs:

Mä olen keksinyt tälläsen paikan ja ihan itse :)

video.google.com

Siihen pistää hakusanaksi vaikka UFC tai Pride ja pääsee katselemaan joitain videoita pelkällä playn painamisella. Uuden vuoden Pride matseista useimmat löysin jo tuolta.

Joni.K sanoi:
Tuosta on niin hankala sanoa, kun kuitenkin Fedor on kohdannut kovempia vastustajia kuin Arlovski. Arlovskin todellista tasoa on vaikea viimeaikaisten matsien perusteella arvioida. Hyvähän se on, mut liekkö Fedor vielä eri asteella.

Aivan oikean! Arlovski on ihan hyvä, mutta ei se Priden HW:ssä sijoittuis keskiverto ottelijaa korkeemmalle. Fedoria vastaan se ei kestäis kahta erään pidempää. Kattokaa vaikka http://www.youtube.com/w/The-UFC's-...s-Heavyweights.?v=XuLVzhvZqFc&search=Arlovski
Vähä tossa ovat kyllä vääristäneet Arlovskia ottamalla mukaan vanhempia matseja. Mutta kyllä se musta kumminski jotaan suuntaa antaa UFCn ja Priden tasoeroille.

Vapaaottelussa mun mielestä vähemmän näkee sellaista teknistä lyömistä kuten esimerkiksi nyrkkeilyssä. Ehkä se johtuu juuri siitä painielementin mukana olemisesta ja sen takia kädet heiluu vähän miten sattuu. Silvakin kyllä suojaa ihan jee, mut sitten kun se lähtee lyömään niin kyllä sieltä kunnon NHB-koukkuja lentelee.

Chuckin lyöntien kovuus johtuu siitä mahasta. Respect the gut!

Joni.K sanoi:
Chuckin lyöntien kovuus johtuu siitä mahasta. Respect the gut!

Mutta ei se missään kovissa rasvoissa ole kun palatkin näkyy kivasti siitä kumpulasta! Ice manin punttitreeni taitaa keskittyä lähinnä keskivartalon lihasten vahvistamiseen... :D

SS-Adler sanoi:
Onkos tuo Ultimate Fighting Night 3 uusin, sillä mulla on se latauksessa?
On uusin noista Ultimate Fight Nighteista (16.1.2006). Uusin UFC tapahtuma taas on UFC 57.

Mr.Bueno sanoi:
Mutta ei se missään kovissa rasvoissa ole kun palatkin näkyy kivasti siitä kumpulasta! Ice manin punttitreeni taitaa keskittyä lähinnä keskivartalon lihasten vahvistamiseen... :D

Sehän on just ultimate maha! Jos haluu näyttää elintasoa pistää vaan kireemmän paidan päälle, ja jos isketään muijia rannalla ni otetaan se paita pois :hyper: :rock: :worship:

Näin saatu katottua 57...

Harmi, että legenda-Randy joutui tällä taval lopettaan uransa. Mutta Chuck on kova, ja hyvä ettei jääny mitään eye-gouge-jossitteluja nyt.

Nyt vaan sitten Babalu-Chuckia odotteleen. Oli MVA aika nopeesti hoideltu, mutta Chuck on kuitenki suosikki Babalua vastaan imo. Babalu on kova kaikes, pystys, painis ja subeis, mut Chuck taitaa vaan olla kovempi pystys ja tosi vaikee viedä maihin, mut saa nähä. Ja sit sais Rampagen hommata kans UFCeen tai muuten homma rupee kuseen LHWssäkin UFCssä.

Mir oli suuri pettymys...Ei muuta ku AA Prideen vaan, jos multa kysytään.

Toi Vera vaikuttaa hyvältä tyypiltä, vähän persoonallisuuttakin. Ja hieno tyrmäys, eipä taideta enää Eilersia nähä UFCssä.

Monsonin puolella olin Hinkleä vastaan(tietenki) ja hyvin kävi.

Buentello sit hoiteli jonku täysin mulle tuntemattoman hepun, ei paljoo napannu.

Diaz-Riggs jäi vähä kaiveleen... Myönnän, että Diazia "kannatan", mutta mun mielestä se voitti. Ainakin 27-30, jonka joku tuomari antoi Riggsille oli täys vitsi.

Ja sit 58:a venaileen... En usko, et Loiseau pystyy Franklinia voittaan, mut BJ-GSP on kyllä sellanen helmi, et huhhuh. Molempia fanitan, mut nyt ehkä hieman enemmän toivon BJ:n voittoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom