UFC 56 tänään

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tänään nähdään sitten Octagonissa TUF Season 2:n koutsit Matt Hughes ja Rich Franklin! :rock:

Matt Hughes vs. Joe "Diesel" Riggs matsi ei olekaan nyt sitten mestaruusottelu! Dieseli nimittäin mokasi painonpudotuksen:

Lainaus www.ufc.tv - sivulta:

LAS VEGAS, November 18 – Joe “Diesel” Riggs gave it a valiant try at Studio 54’s weigh-in for Saturday night’s welterweight title bout against reigning champ Matt Hughes at UFC 56 – Full Force, but after a series of tries, he ended up at a final weight of 172 1/2, two and a half pounds over the welterweight limit, thus rendering his fight against Hughes a non-title bout.

No ei se mitään, eiköhän Hughes tämän boutin vie! :rock:

Middleweight-tittelistä nähdään sitten oikea mestaruuskoitos, kun Rich "Jim Carrey" Franklin puolustaa titteliään TUF Season 1:stä tuttua Nate "Rock" Quarrya vastaan. Itse veikkaan ja toivon voittajaksi "Jim":iä. :D

Muut illan ottelut ei ainakaan minussa herätä kummempia odotuksia, mutta Georges St. Pierren ottelut ovat aina viihdyttäviä, toivottavasti Iso-G voittaa tänään!

Mitäs muut odottaa tältä turnaukselta? torrenttia odotellessa... :rolleyes: :D :whip:

mun mielestä nate quarry sai ton titteliottelun ihan liian nopeasti, eihän se ole ehtinyt otella paskaakaan :\

ja mitään torrentteja käytetä :P

Huges vie ekassa erässä hirveellä ryminällä judopoikaa kenttään ja paukuttaa matossa kyynerpäillä voittoon. Franklini tyrmää pikkuRockin kans ekassa erässä polvella... :kippis1:

Ja eikun eräälle sivustolle odotteleen...:D

mun mielestä nate quarry sai ton titteliottelun ihan liian nopeasti, eihän se ole ehtinyt otella paskaakaan :\

ja mitään torrentteja käytetä :P

Niinpä, mutta kenelle muullekaan sen olis voinu antaa ku Lindland heitettiin pihalle.

Huhuthan oli, et jos Tanner olis voittanu siinä mw-tittelimatsis Franklinin (ja päässy siten toiseks TUF2:n coachiks) Hughes olis tullu ylös mw-luokkaan ja otellu Tanneria vastaan sarjan päätteeks. Mut Hughes ja "Ace" on kavereita ja ne ei ottele. Pienoinen pettymys.

Toi Riggs-Hughes nappaa nyt entistä vähemmän ku se tunari mokas. Eiköhän Franklin hoida. Ja toivottavasti GSP voittaa Sherkin(paha vastustaja) ja piakkoin ottaa farmipojalta vyönsä:D

Huges vie ekassa erässä hirveellä ryminällä judopoikaa kenttään ja paukuttaa matossa kyynerpäillä voittoon.
Ei oo Karo vastas Hughesilla, loukkaantuminen esti.

Toi 55 oli vähän pettymys

Toivottavasti 56 on parempi, jotenkin se 55 oli vain surkea. Sellasta taputtelua ja läpsyttelyä ja löntystelyä.

Torrenttia odotellessa;)

Jahas! Hyvää tyrmäystoimintaa oli ja aika hyvin nuo omat vekkauksetkin meni... GSP on vaan kone! Mun suosikki kyllä nykyään, todella päättäväisesti vei ottelunsa ekassa erässä TKO. Jeremy Horn ei oikeen innosta sen passiivisen tyylin takia ja sai kyllä ihmetuomiolla voittonsa. Hughes vei odotetusti Riggsiä alussa kenttään ja hanki komeen kimuran halfguardista. Naten hehkutukset Ässän leuasta osui kyllä nyt todellakin omaan nenään ja lujaa. Todella vakuuttavaa iskemistä Franklinilta ja meinas jo lopettaa ennen aikojaan kun luuli et tuomari tulis ekan osuman jälkeen väliin. Ässä siis tyrmäs Rockin ja melkein kahteen kertaa. Rockin nenä tais hajota aika pahasti??? Vaudikkaat ottelut ja hienot lopetukset. Tuo raskaansajan ottelu oli tyrmäystä lukuun ottamatta ihan paska!

On ne alle -70kiloset vaan jässikän näkösiä!

Mr.Bueno sanoi:
Rockin nenä tais hajota aika pahasti???

jos katoit sitä haastattelua jälkeenpäin niin Naten nenu oli "hieman" lommolla:

Tuo raskaansajan ottelu oli tyrmäystä lukuun ottamatta ihan paska!

Franklinhan kuittasi oman ottelunsa lopussa että: "toivottavasti tää oli vähän viihdyttävämpää ku toi edellinen seisoskelu" tms.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mr.Bueno sanoi:
On ne alle -70kiloset vaan jässikän näkösiä!

Täytyy pieni korjailu tehrä. Eli siis n. alle -77kiloset, 170lbs. Vähän olen ollu kyl kuutamolla kun luulin että, Hughes, Riggs, GSP ja Sherk olis alle -70 kilosia? Ihmekkös ne vaikutti vähän turhan rotevilta siihen sarjaan. Sama pää kesät talvet:D

Mitäs mieltä olette uusista TUF valmentajista? :) Hahhah, saa nähdä mitenköhän se homma onnistuu. Jos Tito vähän aukoo, niin Ken on heti kimpussa! Siinä kun Tito tuli kehään, niin Ken rupesi jo lähentelemään. Mutta ainakin tulee kiinostava kausi!
Toivottavasti ei tule sitten kauden lopuksi Tito vs. Ken rematchia, saisi tuo Ken jo pistää hanskat naulaan.

Ja ihan mahtavaa, että BJ Benn tekee paluun! Ylivoimaisesti paras painoluokka tuo 170paunaa, todella paljon huippu ottelijoita. Benn on kyllä kumma mies, näyttää ihan nössöltä, mutta helvetin kova ottelija! :)

Itse UFC56 ei ollut mielestäni mikään erityinen, poikkeuksena Franklinin matsi. Nätti tyrmäys, ja kyllähän tuota vähä osasi odottaakin. En vaan ajatellut, että se noin äkkiä käy Frankliniltä...

Cooper sanoi:
Mitäs mieltä olette uusista TUF valmentajista?

Mielenkiintoiset ukkelit valmentaan. Hyvis ja kunnon pahis. Tosin taitaa olla jonkinverran "viihde vihaa" Kenin ja Titon välillä. Toivottavasti Tuf 3olis taas joku Luke tyylinen persoona niin jaksais taas kattoo ja haukkua täälä sarjaa! Vaikka kuola valuen aina maanantai iltana odottelee torrenttia mma:lta :kuola: :D On sekin kumma että kuinka paljon tuota TUFia haukutaan mutta silti sitä on pakko seurata. Vähän niinku salkkarit:hyper:

Tuloksista sen kummemmin jauhamatta kun niitä on jo käyty mut olin kyl todella positiivisesti yllättyny niistä season 3 coacheista ja bj pennin paluusta. TUF3:n viihdearvolliset odotukset on nyt ainakin kohillaan. Pakko nähä. Enkä oikeestaa ees tiedä miks :)

Alkoi tossa tuffin valkkujen esittelyssä olla jo smackdownin makua, ei hyvä. Mutta toisaalta sarjan täytyy huomattavasti petrata edellisestä kaudesta, Rashadin ja vastaavien räiskyvien persoonien varassa ei pitkälle pötkitä.

Vihdoinki sain katottua ton.
Kyllähän se Ken-Tito -matsi on jo sovittu. Sääli, mua ei kiinnostais nähdä ku Tito taas runnoo sen 6-0. Titon seuraava matsihan on Forrest Griffiniä vastaan, ja sit TUF 3:n päätteeks Keniä vastaan. Lisäks Titolle on luvattu title-shot, jos se voittaa nuo matsit.
Toivottavasti Forrest pieksee sen kunnolla. No mestarilta se sit viimeistään saa pataan(oli se mestari sit Chuck, Randy tai Babalu).

Kentsu kyllä näyttää ihan retardilta, ku se käy kuumana koko ajan(oli se WWE-showta tai ei). Mä oon kaikkee muuta ku Tito-fani,mut sehän on ihan selvä, et se vaan pitää hauskaa ja kettuilee Kentsulle, ku huomaa, et se räjähtää heti. Sais Ken ottaa vähä mallia pikkuveljeltään, miten suhtautua Titon suunsoittoon(naureskellen"it's all in good fun"... ja sit "it's not personal, it's business. When you step in the octagon with me, I'm gonna go right through you, that's just the way it is":rock: )

Mutta jumaliste, ku oli HELMI eventti(varsinki ku 55 oli niin paska). Matsit ja varsinki noi ilmoitukset. Tosta Ken-Tito -jutustahan oli jo huhut kuullu, mut oli se hienoa nähdä. Ja sit Frank Mir is back! Joo, AA tyrmää sen ja saa vihdoin täyden legitimiteetin vyölleen.

Mutta mahtavin, ja täysin yllättävä, uutinen oli BJ:n paluu. Huhhuh. Ku se käveli esiin, mä vaan nousin ylös kädet ylhäällä, JOOO!!!
"The Champ is here" ja "Back by popular demand" :D

GSP tosiaan vakuutti ja "anelu" lopussa oli hauska. Loistava tyyppi. Usko, et Hughes olis vaikeuksissa nyt sitä vastaan. Ja en usko, että vuoden 2006 päätteeks Hughes on enää mestari, kovia haastajia on nyt.
Mä näkisin kuitenkin seuraavina matseina WWssä mieluusti BJ-Hughes(saadaan täydellisen legit.champpi vihdoin)ja GSP-Sanchez(saadaan vihdoin Sanchezin "undefeated record" tuhottua :hyper: )

Ja mikä tyrmäys Acelta loppuun!!! Ihan tuli Tank-Matua mieleen siitä Quarrysta ku se makas lihakset jännittyneenä ja taju kankaalla.

2006sta tulee hieno mma-vuosi ku UFC:kin tsemppaa näin hyvin:rock:

Huh! Olihan siinä katsomista, oli pari hyvää matsi ja hyvä meno, mutta jotenkin tuntuu että toi UFC on menossa liikaa tonne WWE shown puolelle, millonkohan sielläkin jo sovitaan matsin voitto;) Henkilökohtaisesti minä pidän tuosta vanhemmasta UFCstä, ei painoluokkia, ei aikarajaa eikä edes hanskoja! Toi ns. mattonussiminen ei jaksa oikein innostaa, menee liikaa painin puolelle, tätä tyyliähän se UFC nykyään on. Ootteko kukaan nähny UFC 01 The Beginning matsia? Vittu se sumopainija Teila Tuli otti turpaansa, Gerard Gordeau potkas eka päähän ja sitten vielä nyrkillä. Oldskool UFC rulaa!:rock:
Paitsi että UFC 57 voi olla sairaan hyvä, Randy VS. Liddell! Pidetään helmikuussa, torrenttia ootellaan.

Bodaaja sanoi:
Vittu se sumopainija Teila Tuli otti turpaansa, Gerard Gordeau potkas eka päähän ja sitten vielä nyrkillä. Oldskool UFC rulaa!:rock:

Haluat epätasaiset ottelelijaparit takaisin samaan kehään?

Willie sanoi:
Haluat epätasaiset ottelelijaparit takaisin samaan kehään?

K1 on sitä varten :rolleyes:

Ken Shamrockin ois pitänyt jo vetäytyä eläkkeelle, valitettavasti. Ootteko nähneet miehen esityksen viimeisimmässä Pridessä Sakurabaa vastaan?

Mies tyrmättiin ja sen jälkeen raivoaa pukuhuoneessa asti että "Give me an eight-count!"

Ensin kun Ken Shamrock julkistettiin toiseksi valmentajaksi ja sitten nostatettiin vielä katsojien kierroksia, niin mä unelmoin jo, että toinen koutsi ois ollu Royce Gracie. :kuola: Sitten sieltä tuli joku Tito O. :jahas:

Onko muita jotka toivois Roycea takas kuvioihin vaikka juuri tuohon TUF - sarjaan? :D Se ois legendaa. :rolleyes:

Suositut

Back
Ylös Bottom