UFC 261: Usman vs. Masvidal 2 (La 24.4.2021 VyStar Veterans Memorial Arena, Jacksonville, Florida)

Usman on kyllä peto. Jo pelkkä fysiikka on aivan jäätävä ja nyt miehen pystykin on next levelillä, niin vaikea on nähdä miehelle pysäyttäjää kovin nopeasti.

Masvidal otti hetkeä aiemmin pommin vastaan ja vaan naureskeli, että ei tunnu missään. No pieni hetki ja pum, nyt tuntui. Masvidal kävi ehkä vähän ylimieliseksi ja samalla varomattomaksi ja nyt se sitten kostautui.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Roselta ja Kamarulta hienot lopetukset, ei jääny mitään epäilystä etteikö kaikissa sarjoissa olis oikeat mestarit nyt.
Karma puras Weidmania perseestä. En tiedä muistaako porukat, mutta sehän sano ennen Silva2 matsia, että ainut millä Silva satutti ekassa oli alapotkut ja niiden varalle on treenattu ja jälkikäteen Weidman jopa hieman hermostu kun puhuttiin onnettomuudesta ja vahingosta, Weidmanin mielestä voitto oli sen omaa ansiota ja treenattu juttu.
 
Vähän ristiriitainen fiilis oli mainista. Usman ei ole ollut viihdyttävä mestari, kun taas Masvidalin piti lähteä Jake Paulin hypemieheksi. Ei oikein toivonu kummallekaan voittoa. Nyt näiden kahden viimesen matsin jälkeen Whittman Usman alkaa näyttämään viihdyttävältä ja ottaa isoja askeleita eteenpäin. Kuka ton miehen pistää aisoihin ja millä alueella? Ei musta fania tullut, mutta kyllä tuota miestä ja työkalupakkia on vaan kunnioitettava.
Ehkä heikoin divari koko firmassa tällä hetkellä.
 
Ehkä heikoin divari koko firmassa tällä hetkellä.
Ihan hyvältä toi top 10 imo näyttää
1619332948434.png
 

Liitteet

  • 1619332915137.png
    1619332915137.png
    172,4 KB · Katsottu: 37
Roselta ja Kamarulta hienot lopetukset, ei jääny mitään epäilystä etteikö kaikissa sarjoissa olis oikeat mestarit nyt.
Karma puras Weidmania perseestä. En tiedä muistaako porukat, mutta sehän sano ennen Silva2 matsia, että ainut millä Silva satutti ekassa oli alapotkut ja niiden varalle on treenattu ja jälkikäteen Weidman jopa hieman hermostu kun puhuttiin onnettomuudesta ja vahingosta, Weidmanin mielestä voitto oli sen omaa ansiota ja treenattu juttu.
On muuten melkoisen jännä juttu, että Weidman on ollut osallisena näissä molemmissa jalan katkeamisissa ja vieläpä "eri puolilla". Olin itse Vegasissa katsomassa Silva-Weidman 2:sta ja olihan se melkoinen päätös ottelulle. Aikamoinen antikliimaksi myöskin, kun olin vielä Silvan puolella.

Onko jollain muuten tietoa, miten paljon näitä jalan katkeamisia potkussa on tapahtunut. UFC:stä ei ainakaan itselle muistu muita kuin nämä kaksi Weidmanin keissiä...
 
On muuten melkoisen jännä juttu, että Weidman on ollut osallisena näissä molemmissa jalan katkeamisissa ja vieläpä "eri puolilla". Olin itse Vegasissa katsomassa Silva-Weidman 2:sta ja olihan se melkoinen päätös ottelulle. Aikamoinen antikliimaksi myöskin, kun olin vielä Silvan puolella.

Onko jollain muuten tietoa, miten paljon näitä jalan katkeamisia potkussa on tapahtunut. UFC:stä ei ainakaan itselle muistu muita kuin nämä kaksi Weidmanin keissiä...

On tuollainen todella ikävä loppu ottelulle, Silvan juttu vielä friikimpi kun oli UFC:ssä ennennäkemätöntä(?). En tosiaan itsekään muista muita katkeamisia kuin nämä. Weidman osas ottaa suht hyvin, tuskan oltava valtaisa tollasessa + mentaalipuolen paniikkia varmaan puskee että miten pahasti paskana klapi on. Melkoista kyllä että ollu kummallakin puolella tuollaisessa. Onkohan tuossa voinut olla jokin ennalta altistanut tapahtuma alla? Ei tuo kuitenkaan suoraan lumpioon menny, vaan polven alle eikä mun mielestä Hall ei jalkaa edes juuri kääntänyt, et tämä oli kyllä onnettomuus ja vahinko mun mielestä. En kyllä viitti lähteä hidastuksia kattomaan uudestaan, sen verran roisia huh-huh.
 
Hyviä matseja niistä ei pääse mihinkään, mutta pirulauta oon kaivannut faneja takaisin, mahtava energia yleisössä. Oli vähän ikävä.
 
Onhan siellä top 10 monta mielenkiintosta ottelijaa/mahdollista otteluparia😄 Yritäppä loogisesti perustella että miten toi on heikoin divari firmassa? verrattuna esim. 185 tai 135 paunasii tai puhumattakaa naisten divareista.. Eihän usman hate ole sokaissut silmiäsi?

Mitä ylivoimasempi champ, sitä heikommalta sarja alkaa usein vaikuttamaan. Mun mielestä sarja on ihan normitasoa muihin verrattuna, mutta champ vaikuttaa todella kovalta. Vaikea nähdä häviämässä ihan heti.
 
Colbylla avaimet kädessä, malttaa vaan pysyä omassa tyylissään, painia ja volyymiä. Jos seisoskelee edessä, niin katkee ennen pitkään niinku viimeksi. Toivotaan, että Khamzat sais pari matsia alle ja taas hypeä junaan, vois olla iso matsi Usmania vastaan vuoden lopulla/2022 alkuvuodesta.
 
Oli varmaan tapahtumarikkain pääkortti mitä muistan nähneeni. Sai ehkä vähän kotisohvalla kiemurtelemaan nuo jalkojen hajoamiset.

Melkoiset tyrmäysvoitot vielä loppuun niin huhhh. Tuo yleisö tuo kyllä mukavasti energiaa näihin
 
Roselta ja Kamarulta hienot lopetukset, ei jääny mitään epäilystä etteikö kaikissa sarjoissa olis oikeat mestarit nyt.
Karma puras Weidmania perseestä. En tiedä muistaako porukat, mutta sehän sano ennen Silva2 matsia, että ainut millä Silva satutti ekassa oli alapotkut ja niiden varalle on treenattu ja jälkikäteen Weidman jopa hieman hermostu kun puhuttiin onnettomuudesta ja vahingosta, Weidmanin mielestä voitto oli sen omaa ansiota ja treenattu juttu.

Muistan kyllä ja pakko sanoa että tuli tästä ihan vähän hyvä olo juurikin sen takia kun Weidman selitti että oli omaa ansiota tuo. Toivottavasti antaa nyt sit Hallille propsit hyvästä torjunnasta myös.

Melkoinen kortti, aika pitkään saa mennä taaksepäin että löytyy näinkin viihdyttävä ja toimintarikas maincard, ei yhtään tylsää ottelua ja kaikissa tapahtui. Muita suosikkeja ei juurikaan ollut kuin Naamajuudas ja otti nopean voiton, niin hyvä mieli siitä. Usman täräytti sellaisen pommin että mahtaako Jorge toipua tuosta ikinä, oli ihan 100-0 tyrmäys, löi pään läpi. Puolalainen mimmi vaikutti 2 kokoluokkaa isommalta ja siitä ehkä ainut miinus omalle silmälle, vähän epätasainen pari.
 
Pari isoa lappua kaatui siihen kun Rose voitti, mutta oli niin hienon näköistä että ei voi valittaa. En muista koska olis ollut tällaista tunteiden vuoristorataa pääkorttia katsoessa, olen viihdyttynyt. Kaikilta mestaruusmatsin voittajilta aivan jäätäviä suorituksia, ei paljon paremmin olisi yleisön eteen paluu voinut mennä.
 
Kyllähän toi Weidman vs. Hall oli aikainen keskeytys. Herb Deanin olisi pitänyt antaa Weidmanille mahdollisuus olla soturi. Todennäköisesti Herb Dean haisi viinalle ja tupakalle .
 
Back
Ylös Bottom