UFC 245: Usman vs. Covington (14.12.2019 Paradise, Nevada, United States)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä tapahtuu Viaplayn lähetyksessä? Näkyy uudelleen Hooper vs Teymur?
Ufc tais vaa kuluttaa aikaa tolla että näytti sen uusiks, menny ilmeisesti niin nopeesti prelimit tähänmennessä. Mutta joo tosta aldon puntarikunnosta.. Paremmalta aldo 135 paunasena näytti puntarilla ku holloway 145 puntasena.. Jeesus sentää olin varma että holloway pyörtyy puntarille

Katonko mä aldoa jotenki liian kriittisesti vai miten en millää nää syytä tohon hypeen mitä selostuksessa painotetaa ''this is the old aldo'' jne jne.. Joku aldon ottelemisessa tänää häiritsi, joo tuli eteenpäin kokoajan hienosti mutta ne klassiset aldon alapotkut on näköjää nähty jo aikoja sitte eikä niitä enää tulla näkemää vaikka niitä joka matsissa pettyneenä oottaa.. Tosi tasanen matsi, ihan hyvin vois lyödä tasuriks.. Moraes osu painavemmat osumat. Vaikka aldo tuliki eteenpäin kokoajan ni nyt toi lyöntien vähyys makso matsin.. Tuntu että jos ois ollu vähänki innokkaampi lyömää ni moraes ois murtunu

Mulle jäi käteen ainoastaan moraesin tripla jabi kolmannesta. Muuten pelkkää pakittelua. Olisko siellä ollut joku yläpotku. No, toivottavasti aldo ei kuihduta itteensä toiste tohon painoluokkaan...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom