UFC 244: Masvidal vs. Diaz (La 2.11.2019 Madison Square Garden, New York)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Veikkaa päämatsien ja Makwanin matsin voittaja.

• Total voters
    68
  • Poll closed .
Se on aivan sama treenaavatko ja kisaavatko kirjoittelijat, Makua kun verrataan muihin saman painoluokan ottelijoihin. Lisäksi, tuo selitys kaiken laittamisesta 1. erään ei oikein pure, kun sama on käynyt kaikissa matseissa ja tuo on nyt suurin syy joka miestä pidättelee top-10 pääsystä.
Puristi ittensä ihan loppuun ekassa erässä. Yli kuntonsa joo. Ohan sekin huonoa gardiota että joutuu taitonsa äärirajoille kunnon kustannuksella.

Mä en kyllä ymmärrä näitä huutonaurajia ja hävinneen lyttääjiä. Pitäs ottaa ruudun toisellakin puolella mallia ottelijoiden fight spiritistä. Aina sama laulu tällä foorumilla, varsinkin omia suomalaisia kohtaan.

Aika vähän täällä mun mielestä on Makua mitenkään henk koht pilkattu enkä tiedä keitä nämä "huutonaurajat" täällä ovat. Koska tämä on kuitenkin keskustelu osio, niin täällä kyllä keskustellaan esimerkiksi siitä että minkä takia Maku hävisi matsin, ja koska näytti siltä että 1 erä oli Makun jonka jälkeen alkoi kunto loppumaan niin sitä myös arvostellaan. Itse en ymmärrä sitä miten joku tulee aina näille keskustelupalstoille kertomaan mitenkä ei saa arvostella ketään ottelijaa (varsinkaan suomalaisista)

Enpä mä ainakaa vittuiluna täällä makun matsista puhu, luulen että suurinosa meistä haluais että makwani pärjäis ja menestyis mahollisen hyvin, joten on ihan normaalia että tollanen esitys turhauttaa ja sitä haluaa purkaa. Fakta nyt vaan on että on tosi harvinaista että 145 paunainen ottelija ufcssä kaasuttaa tokaan erään jo ihan kunnolla toistuvasti. Johtuuko se nyt cardion puutteesta vai siitä että tekniikkaa korvataan voimalla painissa vai mistä ikinä johtuukaan siitähän me täällä voidaan keskustella tää kuiteski on KESKUSTELUFOORUMI

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom